Największe targi beauty na świecie: Bolonia 18 - 21 marca

Polska będzie jednym z najliczniej reprezentowanych krajów na odbywających się w dniach 18-21 marca 49-tych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof 2016. Cosmopack, przeznaczony dla producentów opakowań i surowców oraz nowych technologii rozpoczyna się dzień wcześniej.

Opis zdjęcia
 

Ponad 2400 wystawców z całego świata pokaże na  Cosmoprof Worldwide Bologna  swoje nowości, wykorzystując fakt, że targi odwiedza corocznie około 250.000 zwiedzających (z czego w ubieglym roku prawie 80.000 było spoza Włoch). Tu znajdziemy wszelkie informacje o nowych tendencjach, najnowszych osiągnięciach w świecie kosmetyki i opakowań.  Przewidziano liczne konferencje i seminaria.

W 49 edycji targów wystawi się, podobnie jak i rok temu, ponad 100 polskich firm, podkreślając rolę naszego kraju jako 6-go eksportera kosmetyków w Europie.

Polska, która  w tym roku uzyskała status kraju partnerskiego na  49-tym bolońskim evencie, będzie bardziej widoczna dzięki programowi promocji zaproponowanemu przez Ministerstwo Rozwoju, który rusza z ogromnym poślizgiem - dopiero 23 lutego lutego wyłoniono firmę, która ma realizować projekt. Na szczęście jest nią doświadczony operator targowy, obchodzący 18-lecie swojej działalności POLCHARM Anna Godek. Będą banery przed wejściem głównym reklamujące Polskę, będą hostessy rozdające na terenie targów torby z polskimi krówkami i reklamami firm, będą wywiady w targowej telewizji i wiele innych inicjatyw promujących polską branżę kosmetyczną. Będzie też kursować autobus na trasie dworzec kolejowy Bologna Centrale– targi Cosmoprof (wejście główne) w trybie ciągłym w godzinach od 9:00do 11:00, a następnie od 18:00 do 20:00 w terminie od 18 do 21 marca 2016 r.

Cosmoprof Bolonia to czas na pozyskanie nowych klientów, ale także podtrzymanie relacji z dotychczasowymi kluczowymi klientami. Każdego roku spotykamy się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo dobrym odbiorem naszej oferty przez partnerów handlowych. Te największe targi kosmetyczne w Europie oraz jedne z największych na świecie to szansa na poznanie oczekiwań potencjalnych partnerów, która pozwala nam modyfikować ofertę, aby jak najlepiej dostosować ją do zmieniających się potrzeb poszczególnych rynków.

Nawiązujemy wiele relacji biznesowych, które bardzo dobrze funkcjonują, pozyskujemy nowych klientów, rozszerzamy nasz eksport o nowe rynki. Dziś jesteśmy obecni w ponad 90 krajach, a nasze produkty są znane i cenione na całym świecie”- zaznaczyła Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics.

Niestety, w tym roku nie działa branżowy program dotacji do targów i firmy w całości  pokrywają koszty wystawienia się. Mimo wszystko zostanie  zorganizowany już po raz kolejny Polski Pawilon Narodowy, gdzie oprócz stoisk poszczególnych firm znajdzie się także punkt informacyjny, na którym udzielane będą informacje na temat branży (znajdziemy go w 29 pawilonie targowym). Oprócz Polski w pawilonach narodowych wystawia się ponad 30 państw ( jak choćby Francja, Niemcy , Turcja czy Hiszpania), w tym roku do tego grona dołączy Australia czy Arabia Saudyjska.

- Podczas ubiegłorocznej edycji firma Verona Products Professional wystawiała się na 40-metrowym standzie w nowoczesnym designie, z dedykowanymi strefami produktowymi oraz biznesowymi, który to przyciągnął Klientów z całego świata w tym przede wszystkim z Włoch, Kanady, Hiszpanii, Indii, Japonii, Estonii, Tajlandii, Portugalii i Grecji. Obecnie kontakty te owocują i przyczyniają się do dynamicznego rozwoju naszej firmy. Dodatkową atrakcją na naszym stoisku były pokazy wizażu prowadzone przez nasz wykwalifikowany zespół trenerski Akademia Urody Verona Products Professional, podczas których odwiedziło nas kilkaset zadowolonych z makijażu i porad kosmetycznych klientek – powiedziała nam Katarzyna Olędzka, Marketing Manager w firmie Verona Products Professional

Targowe nowości

W trakcie trwania Cosmopacku zorganizowana zostanie kolejna edycja The Cosmopack Factory, pokazująca poszczególne fazy produkcji Cream Factory -nowatorskiego kremu ( w latach ubiegłych była już z produkcja szminki czy pudru, co cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających). Na COSMOPROFIE po raz pierwszy zagości Cosmoprof Barber Show, gdzie wybrani przez jury czterej młodzi fryzjerzy męscy zaprezentują w poniedziałek 21 marca na scenie Hair Ring, najlepsze propozycje na  look w stylu hipster.

Kolejny punkt dodany to Cosmoprof Wellness, poświęcony tendencjom w sektorze Spa, segmencie który dynamicznie się rozwija. Stworzony zostanie Fire&Ice, gdzie firmy będą mogły pochwalić się nowościami, tak jeśli chodzi o produkty, jak i zabiegi. Cosmoprof Wellness to także Spa Symposium, z wybitnymi przedstawicielami sektora, którzy podzielą się swoim doświadczeniem. Network business będzie umożliwiony poprzez  Spa Matching Program, który pozwoli na skontaktowanie się specjalistom tego sektora.

Pierwszy raz na Cosmoprof Worldwide Bologna, w pawilonie z kosmetyką naturalną zostanie zorganizowana  część dla  produktów HALAL (“dozwolonych” po arabsku),w ramach projektu ”Halal Beauty Care & Spa”.

Jak zwykle wiele będzie się działo w sektorze włosów. Odbędzie się siódma już edycja On Hair, ciesząca się ogromnym powodzeniem tak u profesjonalistów, jak i zwiedzających.

Targi to miejsce spotkań biznesowych

International Buyer Program to sprawdzony już sposób na konsolidację i planowanie spotkań B2B pomiędzy wystawcami a kupcami z coraz bardziej egzotycznych państw.

Jest to jedna z największych imprez targowych w jakich bierzemy udział, która otwiera rok i gdzie prezentujemy najważniejsze osiągnięcia oraz kluczowe nowości produktowe. Targi Cosmoprof Bolonia to dla nas przede wszystkim bardzo intensywny okres dużej ilości rozmów. Spotkamy się z naszymi aktualnymi partnerami handlowymi, których zawsze indywidualnie zapraszamy i którzy chętnie corocznie odwiedzają nasze stoisko, aby podsumować współpracę i porozmawiać o nowych pomysłach. Do tego dochodzą spotkania z nowymi sieciami i potencjalnymi dystrybutorami na nowych rynkach, którym prezentujemy firmę i ofertę wybranych marek. Na przestrzeni ostatnich 4 lat widzimy że obecność na targach Cosmoprof Bolonia przynosi bardzo wymierne rezultaty pod kątem dynamicznego rozwoju eksportu (wejścia na nowe rynki), zwiększenia sprzedaży, jak i wzmacniania wizerunku naszych marek oraz budowania relacji z partnerami biznesowymi – powiedziała Olimpia Romanik, senior marketing manager – international markets, Dr Irena Eris.

Firmy mają swoje indywidualne strategie dotarcia do klienta. BELL ( jedyna, która wystawia się na Cosmoprofie i Cosmopacku, na dwóch niezwykle starannie przemyślanych stoiskach) od lat przyzwyczaiła swoich fanów do rozdawania pięknych toreb, w których znajdziemy jeden z produktów Bell.

 Eveline Cosmetics  na targach Cosmoprof w Bolonii ma już ponad 10-letnią tradycję.

Każdego roku prezentujemy nowości  kosmetyczne i najbardziej luksusowe produkty marki na ekskluzywnych stoiskach, przy czym w tym roku zapraszamy gości na stoisko o powierzchni aż 64m2. Zaprezentujemy na nim m.in. serię NEW HYALURON™ DRUGIEJ GENERACJI, pionierską terapię aktywującą mechanizmy młodości w głębokich warstwach skóry, będącą rezultatem zaawansowanych badań prowadzonych w Laboratoriach Eveline Cosmetics. Marka Eveline, ciesząca się pozycją eksperta w bezinwazyjnym ujędrnianiu i wyszczuplaniu sylwetki, rozszerza ofertę profesjonalnych zabiegów antycellulitowych o 3 innowacje SLIM EXTREME 4D: Intensywnie Wyszczuplające Serum Remodelujące LIPOSUKCJA KOSMETYCZNA, Antycellulitowe Serum Liftingujące PRESOTERAPIA oraz Ujędrniający Peeling + Masaż Pod Prysznic KRIOTERAPIA WYSZCZUPLAJĄCA. W tym roku zaprezentujemy również nowości z serii SPA PROFESSIONAL, która już podbiła gusta klientek w Polsce i na rynkach zagranicznych. Luksusowe balsamy i peelingi do ciała o apetycznych zapachach kawy, trawy cytrynowej, kwitnącej wiśni, zielonej herbaty, mango i papai czy granatu i figi, zachwycają lekkimi, błyskawicznie wchłaniającymi się formułami o 24-godzinnym ultra-regenerującym działaniu, a także sprawiają, że codzienna pielęgnacja zmienia się w ekskluzywny rytuał SPA”- dowiedzieliśmy się od Kariny Kozerskiej, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics.

W firmie DR ERIS „przygotowania do kolejnej edycji Targów zaczynamy właściwie zaraz po zakończeniu poprzedniej. Na gorąco podsumowujemy wszystkie ważne aspekty zakończonych Targów i zbieramy pomysły na przyszły rok. Zwykle zaczynamy od projektu stoiska - to wizytówka naszej firmy na targach, dlatego przykładamy dużą wagę do tego aby zachowując spójny charakter stoiska za każdym razem wyróżnić się i zachwycić odwiedzających czymś nowym. Z wyprzedzeniem zapraszamy partnerów handlowych oraz przygotowujemy wszelkie materiały prezentacyjne, które będziemy wykorzystywać na stoisku m.in. materiały video, katalogi, prezentacje nowości produktowych, próbki etc. Staramy się też we współpracy z organizatorem targów wybrać dodatkowe możliwości obecności poza stoiskiem, w zeszłym roku była to prezentacja nowość to Show Case  w tym roku negocjujemy nasz udział w jednym ze specjalnych pokazów”- dodała Olimpia Romanik.

Bolonia to prezentacja nowości i wyznaczanie trendów na kolejny rok

Dla firmy VERONA, podobnie jak i dla innych, boloński Cosmoprof „stanowi  deadline wielu wdrażanych nowości. Jest swoistym podsumowaniem wszystkich zmian, które dokonały się w poprzednim roku  w rozwoju firmy oraz momentem, po którym weryfikujemy noworoczne plany marketingowe, bowiem jest nieocenionym źródłem inspiracji. Podczas tegorocznej edycji targów Cosmoprof zaprezentujemy nasze pełne portfolio, w które przeszło wiele znaczących zmian. Z jednej strony stawiamy na naszą główną siłę czyli kosmetykę kolorową, z drugiej na naszą najdynamiczniejszą  kategorię produktową. Obok tego szereg absolutnych nowości- dodała  Katarzyna Olędzka z Verony.

Jak co roku głównymi bohaterami tegorocznej edycji targów Cosmoprof Bolonia 2016 będą najnowsze wdrożenia produktowe. Firma Dr Irena Eris w kategorii premium zaprezentuje dwie najnowsze serie z obszaru pielęgnacji przeciwzmarszczkowej:

  • Neuro Filler, która jest naukową odpowiedzią na powstawanie zmarszczek wywołanych starzeniem się neuronów, rozszerzając ofertę luksusowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych Dr Irena Eris Institute Solutions
Opis zdjęcia
neuro filler od dr irena eris
  • Neometric, która bazuje na stymulacji produkcji proteoglikanów nazywanych obok kolagenu i elastyny trzecim filarem młodości skóry.
Opis zdjęcia
neometric od dr irena eris

Marka apteczna Pharmaceris zaprezentuje: serię Emotopic oraz 2 nowe preparaty (żel i krem) z nadtlenkiem wodoru w serii Pharmaceris T, które pozwalają na skuteczną terapię skóry trądzikowej w przypadku zmian o charakterze krostkowo-grudkowym.

Opis zdjęcia
Seria Emotopic - pharmaceris

Marka Lirene pokaże również pokaże szereg nowych produktów, gdzie na szczególną uwagę zasługują innowacje w pielęgnacji twarzy – nowa seria przeciwzmarszczkowa Formuła Młodości a w pielęgnacji ciała – brązujące balsamy pod prysznic i rajstopy w spray’u.

Jak zawsze oprócz produktów chcemy pokazać osiągnięcia naukowe oraz przybliżyć najważniejsze wydarzenia, które budują holistyczny świata marki Dr Irena Eris. Dlatego po raz kolejny będziemy chwalić się najnowszymi osiągnięcia Centrum Naukowo-Badawczego Dr Irena Eris m. in. 4-tym już patentem, jak również wkładem naszych naukowców na Międzynarodowych Konferencjach Naukowych, nagrodami za innowacyjność czy wydarzeniami sportowymi i kulturowymi w których aktywnie bierzemy udział – uzupełniła  Olimpia Romanik.

Firma Oceanic przygotowała „szeroką ofertę kosmetyczną i dermokosmetyczną, koncentrując się na nowościach:

  •  linii Laser White –precyzyjnej kuracji redukującej różnego typu przebarwienia skóry twarzy
  • linii Long4Lashes – tegoroczną nowością są innowacyjne tusze „tube mascara”

…oraz nowej, selektywnej linii AA code sensible  - przełomowym kodzie do piękna wrażliwej skóry, będącego połączeniem silnie działających składników aktywnych z innowacyjną, ochronną technologią CodeSn2”- przekazała nam Magdalena Burgiel, OCEANIC S.A. PR&Advertising Manager, jednocześnie dodając:

polscy wystawcy zdecydowanie nie powinni mieć kompleksów w tym względzie. W ogromnej większości przypadków jakość naszych stoisk i ich estetyka jest na naprawdę wysokim poziomie. Są to komentarze naszych potencjalnych kontrahentów, którzy podkreślali także, że polski pawilon na tych targach zrobił na nich ogromne wrażenie.

Jesteśmy pewni, że wszystkie przygotowane nowości zyskają uznanie naszych Klientów  oraz przyczynią się do pozyskania wielu nowych. Nie możemy się doczekać prezentowanych trendów na najbliższe sezony, które staną się dla nas dodatkowym motorem w podejmowanych działaniach w roku 2016 - podsumowują w  firmie Verona.

Polska branża kosmetyczna z roku na rok umacnia swoja pozycję i jest postrzegana coraz lepiej na arenie międzynarodowej. Wspólne działania i konsekwentny udział w targach przynoszą efekty i na pewno powinny być kontynuowane. Trzeba trzymać kciuki aby ponownie ruszył program wspierający eksport polskich kosmetyków, wtedy polscy wystawcy z większym rozmachem zaprezentują swoje możliwości i osiągnięcia.

Pełna lista wystawców

Targi  Cosmoprof rozpoczynają się w piątek 18 marca i potrwają do 21 marca, na Cosmopack można się wybrać od 17 do 20 marca.

Opracowanie:

Dla czasopisma "Świat Przemysłu Kosmetycznego" - Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2965

    Kremowe hity na wakacje. Dermokosmetyki, które zmieszczą się w każdej torebce!

    Ile razy zastanawiałaś się przed wyjściem, wziąć ze sobą krem, a może nie będzie wcale potrzebny? Ile razy podczas pakowania, szukałaś opakowania, do którego mogłabyś przełożyć trochę kremu, by nie musieć brać całego słoiczka? Ile razy okazało się, że Twoja torebka jest za mała i krem się do niej po prostu nie mieści? Jeśli kiedykolwiek musiałaś zadawać sobie te pytania lub miałaś podobne dylematy, to te czasy właśnie się skończyły. A to wszystko za sprawą wygodnego, praktycznego opakowania w wersji podróżnej od BioDermic Dermocosmetics. Czytaj dalej

  • 2938

    Pielęgnacja okolic oczu. Delikatna skóra pod specjalnym nadzorem

    Piękne spojrzenie wymaga pięknej oprawy i nie chodzi nam w tym momencie o wystrzałowy makijaż. Skóra w okolicach oczu jest niezwykle delikatna, niemal pozbawiona gruczołów łojowych, co sprawia, że starzeje się najszybciej. Dodatkowo wszystkie wiemy, że śmiech to zdrowie, ale nawet ono ma swoją cenę… Ale na pewno nie będziemy nikogo zniechęcać do rozdawania uśmiechów, wręcz przeciwnie. Więc co zrobić, żeby zjeść ciastko i mieć ciastko? Czytaj dalej

  • 2929

    BIO warto - kremowa odsłona piękna

    Niedawno na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków BioDermic Dermocosmetics sygnowanych hasłem „BIO warto”. Marka podkreśla, że warto, „bio” udoskonalone receptury kosmetyków pozwalają uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i sprawić by skóra była piękna i zdrowa. W czym tkwi sekret? Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2964

    Naukowcy z SGGW wyprodukowali innowacyjny suszony miód

    Naukowcy ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wyprodukowali suszony miód, który zawiera aż 80 proc. miodu naturalnego. Innowacyjny produkt jest w formie proszku i może być doskonałym składnikiem wielu produktów , m.in. kosmetyków i suplementów diety. Czytaj dalej

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/