Największe targi beauty na świecie: Bolonia 17 - 20 marca Jubileuszowy 50-ty COSMOPROF i COSMOPACK przed nami

Polska będzie jednym z najliczniej reprezentowanych krajów na odbywających się w dniach 17-20 marca 50-tych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof 2017. Cosmopack, przeznaczony dla producentów opakowań i surowców oraz nowych technologii rozpoczyna się dzień wcześniej.

Prawie 2500 wystawców z całego świata pokaże na  Cosmoprof Worldwide Bologna  swoje nowości, wykorzystując fakt, że targi odwiedza corocznie około 250.000 zwiedzających (z czego w ubiegłym roku prawie 80.000 było spoza Włoch). Tu znajdziemy wszelkie informacje o nowych tendencjach, najnowszych osiągnięciach w świecie kosmetyki i opakowań.  Przewidziano liczne konferencje i seminaria.

Warto podkreślić, że za oprawę graficzną  przedsięwzięcia odpowiada  Oliviero Toscani, znany na całym świecie ze swoich awangardowych akcji reklamowych ( m.in. dla Benettona).  Symbolem 50-tych targów Cosmoprof jest kobieta jako piękność wieloetniczna: kilka pociągnięć pędzlem, kilka kobiecych twarzy pokazuje  koncept piękna bez granic, wielonarodowego święta beauty.

W tegorocznej edycji targów wystawi się, podobnie jak i rok temu, ponad 100 polskich firm, podkreślając rolę naszego kraju jako 6-go eksportera kosmetyków w Europie.

-Tegoroczne targi w Bolonii to także nasz mały jubileusz, bo już po raz piąty będziemy uczestniczyć w nich jako wystawca. Biorąc pod uwagę oba jubileusze, liczymy na liczne i owocne biznesowo spotkania z kupcami, dystrybutorami i inwestorami z całego świata. Były edycje licznie odwiedzane przez potencjalnych klientów oraz takie, gdzie ze względu na problemy z komunikacją lotniczą, liczba odwiedzających znacznie odbiegała od średniej. Niezależnie od tego, potwierdzeniem sensu udziału w tych targach jest rozpoznawalność zarówno stoiska jak i naszych marek, oraz nawiązane tam kontakty biznesowe, które w wielu wypadkach zaowocowały współpracą z krajami z bardzo odległych od Bolonii miejsc na świecie. Udział w targach to doskonała możliwość spotkania z Klientami z całego świata, którzy odwiedzają to najważniejsze w branży kosmetycznej wydarzenie w Europie. Goszczenie naszych Klientów, bezpośrednie spotkania, także z udziałem właścicieli firmy – to niewątpliwie ważny cel eventu. To także szansa na dalsze budowanie wizerunku firmy i marek z jej portfolio. Nie bez znaczenia jest również kwestia umacniania pozycji Polski jako ważnego producenta kosmetyków, do czego z całą pewnością przyczyni się prezentacja naszej oferty – powiedział nam Marek Chotkowski, dyrektor eksportu  w firmie Oceanic

Również dla firmy DR IRENA ERIS tegoroczne targi są specjalne:

-Dla naszej firmy to już piąta edycja targów, a jednocześnie 50-ty jubileusz tej największej kosmetycznej imprezy targowej w Europie. Spodziewamy się, że w związku z tą okrągłą rocznicą rozmach imprezy  i zainteresowanie targami będzie jeszcze większe niż w poprzednich latach. Jak co roku przygotowujemy się bardzo intensywnie, tak aby jak najlepiej wykorzystać nasz udział w targach. Spotkamy się z naszymi aktualnymi partnerami handlowymi, których zawsze indywidualnie zapraszamy i którzy chętnie corocznie odwiedzają nasze stoisko aby podsumować współpracę i porozmawiać o nowych pomysłach. Do tego dochodzą spotkania z nowymi sieciami i potencjalnymi dystrybutorami na nowych rynkach, którym prezentujemy firmę i ofertę wybranych marek – podsumowała Olimpia Romanik, Senior Marketing Manager-International Markets=

Polska, która w ubiegłym roku miała status kraju partnerskiego i była bardzo widoczna dzięki programowi promocji (banery przed wejściem głównym reklamujące Polskę,  hostessy rozdające na terenie targów torby z polskimi krówkami i reklamami firm,  wywiady w targowej telewizji, autobus na trasie dworzec kolejowy Bologna Centrale– targi Cosmoprof) w tym roku będzie zdana na inicjatywy poszczególnych wystawców. Szkoda, że nie poszliśmy „za ciosem” i w tej jubileuszowej edycji nie zaistniejemy mocniej jako branża kosmetyczna, wspierana programem promocji eksportu.

-Cosmoprof Bolonia to czas na pozyskanie nowych klientów, ale także podtrzymanie relacji z dotychczasowymi kluczowymi klientami. Każdego roku spotykamy się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo dobrym odbiorem naszej oferty przez partnerów handlowych. Te największe targi kosmetyczne w Europie oraz jedne z największych na świecie to szansa na poznanie oczekiwań potencjalnych partnerów, która pozwala nam modyfikować ofertę, aby jak najlepiej dostosować ją do zmieniających się potrzeb poszczególnych rynków. Nawiązujemy wiele relacji biznesowych, które bardzo dobrze funkcjonują, pozyskujemy nowych klientów, rozszerzamy nasz eksport o nowe rynki. Dziś jesteśmy obecni w ponad 80 krajach, a nasze produkty są znane i cenione na całym świecie - zaznaczyła Karina Kozerska, dyrektor marketingu Eveline Cosmetics.

Po raz kolejny zostanie  zorganizowany Polski Pawilon Narodowy, gdzie m.in. wystawi się firma Marion z Gdyni:

- Naszym celem jest zaistnieć i pokazać się z jak najlepszej strony. To doskonała okazja do weryfikacji wizerunku firmy Marion. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w fazie głębokiej ekspansji. Przygotowaliśmy ofertę produktową dla klientów ceniących wysokiej jakości produkty w bardzo dobrej cenie. Chcemy wzbudzać zachwyt i zaufanie do marki. Dynamika, innowacyjność i technologia to 3 filary firmy, które zabieramy ze sobą do Bolonii. Liczymy na pozytywne przyjęcie i zaskarbienie sobie uwagi i sympatii międzynarodowego gremium.

Jak zwykle, bardzo starannie do targów przygotowują się w firmie Verona:

-Jedziemy pełni entuzjazmu, nastawieni na „lawinę” trendów i nowości. Zakończyliśmy właśnie przygotowywanie projektu naszego stoiska i jesteśmy pewni, że przyciągnie ono nowych klientów, a przy okazji pozytywnie zaskoczy klientów dotychczasowych. Jesteśmy obecnie także na ostatnim etapie porządkowania asortymentu. Prezentacja nowego portfolio właśnie w Bolonii to dla nas dodatkowy zaszczyt. W tym roku stawiamy jednakowo na wszystkie nasze kategorie – kolorówka, pielęgnacja, zapachy i koloryzacja bowiem w każdej z nich zaszły zmiany. Najwięcej nowinek klienci znajdą w make upie. Sam produkt to jednak nie wszystko. Na targach przedstawimy nową strategię sprzedaży i nowe podejście do biznesu – powiedziała nam Katarzyna Olędzka, Marketing Manager w firmie Verona Products Professional

Oprócz Polski w pawilonach narodowych wystawia się ponad 30 państw ( jak choćby Francja, Niemcy , Turcja czy Hiszpania)

W pawilonie naturalnym N21 reprezentować nas będzie m.in. Firma Produkcyjno- Usługowo Handlowa "KAMIL", Kamil Gawliński

- Z uwagi na to, że są to największe tego typu targi na świecie, jest to dla nas bardzo cenne doświadczenie. Przez dwie dotychczasowe edycje, w których braliśmy udział,  nawiązaliśmy liczne kontakty na rynkach będących dotąd poza naszym zasięgiem, oraz rozwinęliśmy naszą obecność we Włoszech. Jesteśmy pełni energii i mamy nadzieję spotkać się twarzą w twarz z obecnymi klientami oraz oczywiście poznać nowych.
Będziemy prezentować aktywator do maseczek oraz glinek, gotowe maski do twarzy w tubach oraz nowe, soczyste i egzotyczne zapachy musów, maseł i peelingów – poinformowała nas Natalia Musiał, Export & Sales Manager

W targach Cosmoprof będzie brała udział po raz drugi firma HERLA - jej prezes Krystyna Bednarek powiedziała:

-W 2017 roku wybraliśmy stoisko narożne w pawilonie nr 21, ponieważ kosmetyki HERLA „naturally rich” wpisują się w prezentowaną ofertę tego pawilonu. Jesteśmy optymistycznie nastawieni i nie ukrywamy, że liczymy na owocne rozmowy biznesowe. Jesteśmy w pełni przygotowani do targów. Z nowości będziemy oferować nową uniwersalną serię do pielęgnacji twarzy oraz profesjonalne serie do twarzy w SPA & Wellness.

Targowe nowości

W trakcie trwania Cosmopacku zorganizowana zostanie kolejna edycja The Cosmopack Factory, pokazująca poszczególne fazy produkcji danego kosmetyku ( w latach ubiegłych była już z produkcja szminki czy pudru, co cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających).

Nowością na tegorocznych targach jest COSMOPRIME – w pawilonie 19 powstała nowa powierzchnia wystawowa przeznaczona wyłącznie dla producentów i  buyer/dystrybutorów produktów z wyższej półki. Będzie otwarta tak jak Cosmopack czyli od czwartku 16 marca do niedzieli 19 marca. Polskę na Cosmoprime reprezentować będzie m.in. marka Dr Irena Eris:

- W tym roku będziemy obecni w dwóch różnych pawilonach. Marka Dr Irena Eris została zaproszona do wystąpienia w ramach Cosmoprime i będzie miała swoje stoisko w pawilonie 19. Cosmoprime startuje dzień wcześniej niż Cosmoprof. To nowy projekt organizatorów targów, przestrzeń dedykowana tylko dla marek premium, z bardziej selektywnym dostępem. Z kolei ofertę marek Pharmaceris i Lirene będziemy pokazywać na stoisku w Pawilonie 29, w ramach bloku polskich wystawców.- powiedziała nam Olimpia Romanik

Mottem tegorocznej edycji jest, jak to widać na plakatach targowych, piękność wieloetniczna. To właśnie z myślą o niej powstał projekt Tones of Beauty, w ramach którego wystawią się najlepsze marki z produktami “black & brown”.

Na COSMOPROFIE nie zabraknie oczywiście imprez dla świata fryzjerskiego czy wellness (segmencie który dynamicznie się rozwija). Dziesiątki pokazów fryzjerskich czy  kosmetycznych sprawiają, że na kilka dni targowych Bolonia staje się stolica świata beauty. Targi to miejsce spotkań biznesowych i stąd sprawdzony już International Buyer Program (konsolidacja i spotkania B2B pomiędzy wystawcami a kupcami z coraz bardziej egzotycznych państw).

- W ramach dotychczasowych wizyt na targach wzmocniliśmy pozycję marki Dermaglin dzięki corocznym wydarzeniom, wzrosła nam również sprzedaż eksportowa. Obecnie, chcemy nawiązać owocną współpracę z kolejnymi nowymi kontrahentami oraz rozpowszechnić markę Dermaglin na skalę światową. W tym roku będzie można nas znaleźć w pawilonie 21 O10. Targi Cosmoprof to wspaniałe przedsięwzięcie, które daje możliwość nawiązania nowych kontaktów oraz pomaga rozpowszechnić i wzmocnić markę na międzynarodową skalę na rynku kosmetycznym – o nastawieniu firmy Dermaglin poinformowała nas Hanna Iwona Kordiasz

Firmy mają swoje indywidualne strategie dotarcia do klienta. BELL ( jedyna, która wystawia się na Cosmoprofie i Cosmopacku, na dwóch niezwykle starannie przemyślanych stoiskach) od lat przyzwyczaiła swoich fanów do rozdawania pięknych toreb, w których znajdziemy jeden z produktów Bell. W tym roku zapowiada niespodziankę: pokazy makijażu, o których napiszemy po targach.

- Oczywiście, jedziemy z bardzo pozytywnym nastawieniem. Cosmoprof to największe targi kosmetyczne na świecie i miejsce, w którym nawiązaliśmy sporo kontaktów biznesowych nawet wtedy, kiedy jeszcze naszej marki nie było na rynku, a my przyjeżdżaliśmy do Bolonii zupełnie prywatnie, by się rozejrzeć w branży. Mamy nadzieję, że tym razem nie będzie inaczej, a nawet – że będzie jeszcze bardziej owocnie niż przed rokiem, kiedy po raz pierwszy zaprezentowaliśmy na targach naszą ofertę- mówi  Ewelina Kwit-Betlej, właścicielka marki Resibo, creative director,  a Piotr Betlej, managing director dodał: Jako marka uczestniczyliśmy w Cosmoprof jeden raz – przed rokiem. Trzeba przyznać, że zaowocowało to wieloma owocnymi rozmowami i mnóstwem kontaktów handlowych. My sami przekonaliśmy się też przy okazji, jak wielkie ma znaczenie nacisk nie tylko na bardzo wysoką jakość i skuteczność produktów, ale też na identyfikację wizualną marki. Dzięki spójności i wysokiej estetyce nasze stoisko przyciągało mnóstwo odwiedzających.

Bolonia to prezentacja nowości i wyznaczanie trendów na kolejny rok. Każda firma przygotowuje na te targi swoje nowości. W ideę multietnicznego podejścia do piękna idealnie wkomponowała się propozycja firmy Oceanic, z linią AA ETHNIC BEAUTY – etniczne rytuały piękna. Balsamy i kremy do rąk, zainspirowane etnicznymi rytuałami piękna, zawierają naturalne składniki roślinne jak ekstrakt z bambusa, zielonej herbaty czy ryżu himalajskiego. Aksamitna i przyjemna konsystencja zapewni długotrwałe uczucie komfortu, a subtelny zapach przyniesie zmysłowe odprężenie.

Opis zdjęcia
W serii  AA ETHNIC BEAUTY znajdziemy : japoński, himalajski i marokański rytuał piękna.

Oprócz tego do Bolonii Oceanic wiezie swoją serię AA Golden Ceramides, w skład której wchodzą m.in.:

- AA Golden Ceramides BOGATY KREM-MASKA ODBUDOWUJĄCA ZE ZŁOTEM KOLOIDALNYM

- AA Golden Ceramides ZŁOTY ELIKSIR MŁODOŚCI

- AA Golden Ceramides ODŻYWCZY KREM WYGŁADZAJĄCY POD OCZY

Opis zdjęcia
Seria AA Golden Ceramides

- Jeszcze jedna seria, którą zaprezentujemy w Bolonii to AA BEAUTY PRIMER 360°– cztery bazy pod makijaż stworzone przez ekspertów od pielęgnacji cery wrażliwej. Dobrze dobrany podkład i puder to jednak połowa sukcesu. Równie ważna jest baza, która nie tylko przedłuży trwałość makijażu, ale dodatkowo zmatowi, zatuszuje drobne niedoskonałości i doda cerze blasku- dodała Magda Burgiel z działu PR i reklamy firmy  Oceanic

W skład serii AA BEAUTY PRIMER 360°wchodzą: Baza matująca i zmniejszająca widoczności porów, Baza redukująca zaczerwienienia, Baza wygładzająco-matująca, Baza łagodząco-nawilżająca.

Opis zdjęcia
Seria AA BEAUTY PRIMER 360°

Dr Irena Eris pokaże kluczowe nowości w ofercie każdej z ich marek :

- W kategorii premium marka Dr Irena Eris zaprezentuje nową serię zaawansowanych produktów dedykowanych do celowej pielęgnacji twarzy i strefy oka – Dr Irena Eris Face Zone i Eyea Zone. Linia składa się z wyspecjalizowanych produktów o skoncentrowanych formułach i precyzyjnych formach aplikacji, które zapewniają globalna ochronę przeciwzmarszczkowową oraz natychmiastowy i maksymalny efekt działania. Na szczególną uwagę w ofercie zasługują 3 unikalne produkty:

- Even Tone Skin Enhancer SPF 50 – pozwalający na natychmiastowe wyrównanie kolorytu dzięki adaptującym się do skóry pigmentom  oraz zapewniający wygładzenie i maksymalną ochronę przeciwsłoneczną

- Global Transformin Skin Serum Night – oferujący spektakularny efekt odmładzający po dwutygodniowej nocnej terapii regenerującej i odświeżającej skórę

- Ultimate Lift Eye Treatment – liftingująca terapia pod oczy na dzień i na noc z unikalnym aplikatorem masującym Up-Lift Touch.

Opis zdjęcia
Dr Irena Eris Face Zone

Dermokosmetyczna marka Pharmaceris zaprezentuje nowości w serii H wśród produktów przeciw wypadaniu włosów:

- H-STIMUCLARIS  - specjalistyczny szampon o podwójnym działaniu stymulujący wzrost włosów i przeciwłupieżowy

- H–STIMUPEEL  - oczyszczający peeling trychologiczny do skóry głowy z problemem wypadania włosów i łupieżu.

Oraz ostatnie wdrożenie w  serii Pharmaceris Emotopic – Fizjologiczny szampon nawilżający w piance przywracający równowagę i niwelujący suchość skóry, dedykowany do mycia skóry głowy u dzieci.

Z kolei marka Lirene pokaże wiele nowych produktów zarówno w pielęgnacji twarzy, ciała jak i w linii fluidów. Na pewno jedne z najciekawszych wdrożeń to nowe produkty w serii oczyszczającej – dwufazowy olejkowy płyn Micelarny 400 ml, dwufazowy płyn do demakijażu oka wzmacniający rzęsy, oraz w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej serię Formuła Młodości – z kompleksem proBTS3 o działaniu zbliżonym do medycznego botoksu- przekazała nam Olimpia Romaniuk.

Od 11 lat na targach Cosmoprof w Bolonii Eveline Cosmetics prezentuje nowości kosmetyczne i najbardziej luksusowe produkty marki na ekskluzywnych stoiskach. Podczas jubileuszowych targów zaproszą gości na stoisko o powierzchni aż 64m2

- Zaprezentujemy na nim m.in. serię Gold Lift Expert, która podbija serca Polek. Kosmetyki zdobyły nagrodę Doskonałość Roku 2016 luksusowego magazynu Twój Styl. W tym roku zaprezentujemy również nowości z serii FaceMed+ opartej na recepturze szwajcarskiej: SOS serum na pierwsze zmarszczki, 8w1 multifunkcyjne serum na niedoskonałości. Goście będą mogli poznać także naszą rewolucyjną serię EXPERT C™ z aktywną witaminą. Seria zawiera Nawilżający krem-żel 30+, Przeciwzmarszczkowy krem-Serum 40+, Liftingujący krem-maska 50+, Serum-zastrzyk witaminowy oraz Skoncentrowane serum-maska pod oczy i na powieki. Seria EXPERT C™ przeznaczona jest do kompleksowej pielęgnacji skóry. Nie zabraknie także nowości do pielęgnacji ciała. Rozszerzamy ofertę profesjonalnych zabiegów antycellulitowych o 3 innowacje SLIM EXTREME 4D: Superskoncentrowane Nocne Serum Antycellulitowe z efektem ultradźwięków, Kawowe Serum Wyszczuplająco-Drenujące, Liftingująco-Modelujące Serum Rozgrzewające. Innowacyjne zabiegi wyszczuplające wykorzystują ujędrniające i liftingujące działanie fal radiowych emitowanych na skórę i do podskórnej tkanki tłuszczowej, stymulują mikrokrążenie, pobudzają metabolizm komórek, zwalczają cellulit i eliminują obrzęk spowodowany zaburzoną gospodarką lipidową i retencją płynów – nowości Eveline  zaprezentowała nam  Karina Kozerska .

Opis zdjęcia
seriA Gold Lift Expert

Jak co roku głównymi bohaterami targów Cosmoprof Bolonia 2017 będą najnowsze wdrożenia produktowe i zawarte po targach kontrakty. Dla firm, np. dla Bielendy „targi w Bolonii od kilku lat są kluczowym wydarzeniem promocyjno – handlowym w roku i mamy nadzieję, na powtórkę w tym roku. Planujemy zaprezentować nową linię do pielęgnacji twarzy. Jest to innowacyjne rozwiązanie anti-age dla skóry dojrzałej. Cosmoprof Bolonia zawsze były dla nas ważnym wydarzeniem, możliwością zaprezentowania oferty firmy, ale także źródłem ciekawych kontaktów”– ocenia Adrian Winiarz, Export Manager w Bielendzie.

Polska branża kosmetyczna z roku na rok umacnia swoja pozycję i jest postrzegana coraz lepiej na arenie międzynarodowej. Wspólne działania i konsekwentny udział w targach przynoszą efekty i na pewno powinny być kontynuowane. Trzeba trzymać kciuki, aby ponownie ruszył program wspierający eksport polskich kosmetyków, wtedy nasi wystawcy z większym rozmachem zaprezentują swoje możliwości i osiągnięcia.

Pełna lista wystawców: http://www.cosmoprof.com/espositori/lista/.

Targi Cosmoprof rozpoczynają się w piątek 17 marca i potrwają do 20 marca, na Cosmopack i Cosmoprime można się wybrać od 16 do 19 marca.

Obszerną relację przedstawimy po targach, opisując zarówno wydarzenia jakie będę miały miejsce na bolońskim evencie, jak i wrażenia polskich eksporterów kosmetyków już po targach.

 

Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/