Największe targi beauty na świecie: Bolonia 15 - 19 marca

COSMOPROF i COSMOPACK - przed nami 51 edycja. Polska będzie jednym z najliczniej reprezentowanych krajów na odbywających się w dniach 15-19 marca 51-szych międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof Worldwide Bologna 2018. Na 2682 wystawców z całego świata, aż 156 naszych eksporterów kosmetyków i opakowań będzie miało swoje stoiska.

Pełna lista wystawców:

http://www.cosmoprof.com/espositori/lista/

Nowością tego roku jest sposób podziału dni targowych

15 – 18 marca: Cosmopack (przeznaczony dla producentów opakowań i surowców oraz nowych technologii ), Cosmoprime, Perfumery & Cosmetics, Green & Organic, Country Pavillion (Pawilony Narodowe)

16 – 19 marca: Hairdressing & Salon, Beauty & SPA, Paznokcie, Country Pavillon (Pawilony Narodowe).

Taki podział otwarcia targów, według organizatorów, zapewni lepsze kontakty biznesowe poszczególnym sektorom.

Po raz pierwszy zorganizowany w ubiegłym roku COSMOPRIME (pawilon 19), poświęcony markom premium i otwarty tylko dla profesjonalnych odwiedzających, na ich wyraźne życzenie będzie powtórzony także w tym roku, włącznie z Extraordinary Gallery, miejscem w którym mogą zaprezentować się firmy niszowe, nie wystawiające się w poprzednich edycjach.

Prawie 2700 wystawców z całego świata pokaże na  Cosmoprof Worldwide Bologna  swoje nowości, wykorzystując fakt, że targi odwiedza corocznie około 250.000 zwiedzających (z czego w ubiegłym roku prawie 80.000 było spoza Włoch). Tu znajdziemy wszelkie informacje o nowych tendencjach, najnowszych osiągnięciach w świecie kosmetyki i opakowań.  Przewidziano liczne konferencje i seminaria.

Opis zdjęcia
AA Wings of Color będą z dumą prezentowane w Bolonii przez Oceanic

W tegorocznej edycji targów wystawi się, podobnie jak i rok temu, ponad 150 polskich firm, podkreślając rolę naszego kraju jako 6-go eksportera kosmetyków w Europie.

-"Obecność firmy Oceanic w Bolonii to już rokroczna tradycja. To przede wszystkim doskonała okazja na zaprezentowanie naszej szerokiej oferty w pełnej krasie, co nieczęsto jest możliwe, zważywszy na liczące ponad 800 referencji portfolio. To również świetna płaszczyzna do budowania wizerunku firmy jak i jej najważniejszych marek – projektując nasze stoisko zwracamy baczną uwagę na to, aby jak najlepiej odzwierciedlało ich filozofię. Cieszymy się, że co roku możemy konsekwentnie umacniać nasz najważniejszy komunikat, jakim jest niepowtarzalna na skalę światową misja dostarczania rozwiązań kosmetycznych do codziennej i specjalistycznej pielęgnacji anty – alergicznej. Jednocześnie każdy rok to nowe marki, linie, produkty, co świetnie obrazuje ciągły rozwój firmy. W tym roku z wielką dumą zaprezentujemy osiągnięcie marki AA na zupełnie nowym obszarze, a mianowice w kategorii kosmetyki kolorowej. AA Wings of Color to unikalna oferta makijażowa z integralną funkcją pielęgnacji skóry, bezpieczna również dla skóry wrażliwej i alergicznej. Nasi goście będą mieli okazję poznać nasze kolorowe kosmetyki dosłownie na własnej skórze – korzystając z zaproszenia na makijaż wykonany przez naszą wizażystkę" – powiedziała Monika Dzięgielewska, Kierownik ds. Marek Eksportowych, Export Brand Manager Oceanic  

Polska, w tym roku będzie miała na bolońskich targach swój stand narodowy, aby mocniej zaistnieć jako branża kosmetyczna, wspierana programem promocji eksportu.

Informacje dla branży można znaleźć pod linkiem:

https://cosmetics.trade.gov.pl/

Opis zdjęcia
Bielenda i produkty na Cosmoprof Bolonia 2018

W ramach Polskiego Pawilonu Narodowego m.in. wystawi się firma Bielenda:

-„Co roku, jako firma Bielenda Kosmetyki Naturalne bierzemy udział w targach Cosmoprof w Bolonii, prezentując na jednym stoisku obie nasze marki – detaliczną - Bielenda i profesjonalną – Bielenda Professional . Wizerunkowo jest to dla nas najważniejsze międzynarodowe wydarzenie w roku (bierzemy również udział w targach w Dubaju, Hongkongu i Moskwie). Targi Cosmoprof w Bolonii dają nam wiele możliwości biznesowych, są również świetnym narzędziem komunikacji marketingowej. Podczas wydarzenia mamy możliwość zaprezentowania nowości, które znalazły się w naszej ofercie i pochwalenia się innowacyjnymi produktami opracowanymi przez nasze Laboratorium i Dział Marketingu. Za pomocą targów możemy realizować również cele biznesowe, ponieważ są one idealną okazją na spotkania z klientami i

Opis zdjęciaw Pawilonie Narodowym warto odwiedzic Bielende

partnerami z całego świata. W tym roku ponowie bardzo cieszymy się z możliwości prezentowania naszej marki w polskim pawilonie, ponieważ odwiedzający zawsze pozytywnie reagują na informację, że jesteśmy polską firmą kosmetyczną. Kojarzą nasz przemysł kosmetyczny z profesjonalizmem i  wysoką jakością” – ocenia Adrian Winiarz, Export Manager w Bielendzie.

Jak zwykle, bardzo starannie do targów przygotowują się w firmie Verona, w tym roku mając do tego specjalny powód:

Opis zdjęcia
produkty topowe Verona

-„2018 to dla nas rok jubileuszowy, obchodzimy bowiem 15-lecie firmy. Z tej okazji przygotowaliśmy specjalne oferty promocyjne dla naszych klientów. Stoisko Verona Products Professional będzie jednym z największych w polskim pawilonie narodowym. Na 56m2 zaprezentujemy szereg nowości, szczególnie z kategorii makijażu,  pielęgnacji twarzy i perfumerii. Mocno stawiamy na nasze kluczowe marki jak INGRID, Vollare i Vittorio Bellucci, które od kilkunastu lat skutecznie zdobywają zaufanie klientów z ponad 60-ciu krajów na świecie. Nowa lokalizacja i bardzo atrakcyjny design stoiska z pewnością przyciągną nowych odbiorców, wśród których liczymy na kraje arabskie, Daleki Wschód i Amerykę.

Cosmoprof jest  także nieocenionym źródłem inspiracji i  trendów na najbliższy czas. Naszym celem jest ich skuteczne wykorzystanie w planowanych nowościach, zgodnie z dynamicznym rozwojem rynku kosmetycznego”- podsumowała Katarzyna Olędzka, Marketing Manager w firmie Verona Products Professional.

Oprócz Polski w pawilonach narodowych wystawia się ponad 30 państw ( jak choćby Francja, Niemcy, Turcja czy Hiszpania)

-"MICHEL LABORATORY fascynuje i przyciąga uwagę wielu polską myślą, ponad 20-letnią tradycją, dynamiką operacyjną i jej wizualizacją, zgłębioną sztuką o kosmetykach, innowacyjnością, oryginalnością, jakością, R&D, wsłuchiwaniem się w potrzeby rynku, ciekawymi projektami, poradami oraz pomocną atmosferą. Jako producent kosmetyków z tak długoletnim stażem już od wielu lat bierzemy udział w targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii.

W tym roku, podobnie jak podczas ostatnich trzech lat, zaprezentujemy nasze możliwości w zakresie produkcji marek własnych oraz naszą markę Bioteq. Bioteq to marka, która jest połączeniem naszego ponad 20-letniego doświadczenia, wiedzy naszych technologów, konsultacji z kosmetologami i farmaceutami oraz działania składników aktywnych. Marka Bioteq to odpowiedź na najczęstsze problemy z jakimi borykają się konsumenci. Ukierunkowane działanie preparatów aktywnie sprzyja skutecznemu rozwiązywaniu problemów paznokci, włosów oraz skóry.

Uważamy, że udział polskich producentów i marek jest bardzo znaczący dla światowego rynku kosmetycznego. Polscy producenci charakteryzują się innowacyjnością i kreatywnością, a produkty z Polski znakomitą jakością przy zachowaniu optymalnej ceny”- powiedziała nam Anna Szprynger, Specjalista ds. Sprzedaży, Michel Laboratory Sp. J. Pawluczuk.

Opis zdjęcia
nowosc Michel na targi cosmoprof 2018

W trakcie trwania Cosmopacku zorganizowana zostanie kolejna edycja The Cosmopack Factory, pokazująca poszczególne fazy produkcji danego kosmetyku ( w latach ubiegłych była już z produkcja szminki czy pudru, co cieszyło się ogromnym zainteresowaniem zwiedzających).

Opis zdjęcia
stoisko Polipack z ubiegłorocznego Cosmopacku

Na COSMOPACKU reprezentować Polskę będzie m.in. Polipack:

- „Nasza firma po raz ósmy znajdzie się w gronie wystawców najbliższej edycji Międzynarodowego Salonu Opakowań COSMOPACK w Bolonii, we Włoszech. To dla nas bardzo ważna impreza targowa, dzięki której możemy realizować cele strategiczne firmy. Jednym z nich jest ciągły rozwój exportu. Targi pozwalają nam zaprezentować nasze nowości opakowaniowe bardzo szerokiemu gronu odbiorców z całej Europy i nie tylko. W tym roku będziemy usytuowani w hali 20, stoisko nr E27. Dla naszych klientów oprócz wspaniałych ofert i nowości produktowych zawsze mamy także miłą niespodziankę. Ponadto czeka na Państwa nasz sprawdzony zespół, który chętnie podzieli się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem.

Udział w tych targach ma ogromne znaczenie dla całej branży kosmetycznej. Coraz więcej polskich firm decyduje się na udział w tym wydarzeniu zarówno w roli wystawców jak i odwiedzających”- usłyszeliśmy od Justyny Wiertel, Specjalisty ds. marketingu w firmie Polipack

Z kolei ofertę Politech  będzie można poznać w pawilonie 18 na stoisku D17.

-„Wśród prezentowanych produktów nie zabraknie naszych najnowszych standardów. Ponadto będzie można zobaczyć detale zdobione metodami lakierowania UV, metalizacji próżniowej oraz hot-stampingu. Nasz zespół z chęcią przedstawi Państwu innowacje technologiczne z obszaru automatyzacji procesów produkcyjnych oraz aktualne trendy.

Zdajemy sobie sprawę, że dobre relacje to podstawa udanego biznesu. W związku z tym targi traktujemy jako okazję do rozwoju stosunków z naszymi partnerami biznesowymi oraz zdobycia nowych, interesujących kontaktów. Ponadto targi są także doskonałą szansą na zapoznanie się z potrzebami klientów, aktualnymi trendami i nowościami promowanymi przez inne firmy.

Polska jest ważnym ośrodkiem przemysłu opakowań kosmetycznych i prężnym rynkiem kosmetycznym. Nasze firmy zyskują na znaczeniu w skali międzynarodowej i chcą pochwalić się swoimi sukcesami. W coraz większym stopniu jesteśmy też postrzegani jako przedsiębiorstwa eksperckie i innowacyjne. Osoby odwiedzające targi widzą w polskich firmach duży potencjał i chętnie nawiązują z nami współpracę”- dowiedzieliśmy się od Cezarego Szwarca z firmy Politech.

Na COSMOPROFIE nie zabraknie oczywiście imprez dla świata fryzjerskiego czy wellness (segmencie, który dynamicznie się rozwija). Dziesiątki pokazów fryzjerskich czy  kosmetycznych sprawiają, że na kilka dni targowych Bolonia staje się stolica świata beauty. Targi to miejsce spotkań biznesowych i stąd sprawdzony już International Buyer Program (konsolidacja i spotkania B2B pomiędzy wystawcami a kupcami z coraz bardziej egzotycznych państw).

Opis zdjęcia
stoisko Body Boom w roku 2017

Firmy mają swoje indywidualne strategie dotarcia do klienta.

- "Na targach Cosmoprof Bolonia wystawiamy się już po raz trzeci i wierzymy, że podobnie jak w przeszłości nasza obecność tutaj będzie bardzo owocna. Relacje biznesowe nawiązane podczas targów przynoszą efekty w postaci nowych kontrahentów - po zeszłorocznej Bolonii rozpoczęliśmy współpracę z takimi rynkami jak: Finlandia, Szwecja, Norwegia, Rosja, Chiny, Cypr, Czechy, Słowacja, Węgry i UK, podpisując umowy m.in. z sieciami: Ahlen, Debenhams, DM, Harvey Nicols, H&M, Rossmann, Sokos. Również i w tym roku skupimy się przede wszystkim na szukaniu nowych możliwości dystrybucji i pozyskaniu kanałów sprzedaży w krajach, które, póki co, były poza naszym zasięgiem. Oczywiście zaprezentujemy również nasze nowości - na ekspozycji znajdą się zarówno produkty debiutujące, jak i te już dostępne w ofercie, ale których jeszcze nie mieliśmy okazji zaprezentować na targach.  Jednym z nich będzie peeling kawowy dla gabinetów profesjonalnych - liczymy, że dywersyfikacja pomoże nam poszerzyć pole potencjalnej współpracy. Oczywiście myśląc o zdobywaniu nowych rynków pamiętamy zawsze o wartościach marki Body Boom, dlatego chociaż wystawiamy się jako polska marka, to nasze stoisko będzie umiejscowione w pawilonie kosmetyków naturalnych. Zależy nam na nawiązaniu relacji z partnerami, dla których naturalny skład i wysoka jakość kosmetyków jest również istotna co dla nas. Zdobywanie nowych rynków to bardzo długi proces i nieustanny wysiłek, by zwiększać znajomość marki, czemu w dużej mierze służą prezentacje na największych wydarzeniach branżowych, takich jak Cosmoprof. Dla nas jako producenta Bolonia jest ważna także z perspektywy wyczucia trendów kosmetycznych – wierzymy, że będzie to dla nas wydarzenie pełne inspiracji!"- ocenia Iwona Czopek, Marketing & E-commerce Manager  w firmie Body Boom

Bolonia to prezentacja nowości i wyznaczanie trendów na kolejny rok. Każda firma przygotowuje się do nich wyjątkowo starannie…

Opis zdjęcia
stoisko Urody na poprzednim Cosmoprofie

 - „URODA Polska (poprzednia nazwa firmy Bi-es Polska) powstała w 1996 roku. Obecnie jest jednym z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych. Firma od wielu lat z sukcesami prezentuje się na targach Cosmoprof Bolonia przyciągając klientów z całego świata. Spotykamy się z obecnymi klientami, jak również szukamy dystrybutorów z coraz bardziej egzotycznych krajów. Co roku prezentujemy nowości, a nasze produkty kojarzone są z wysoką jakością. Targi Cosmoprof są okazją do bezpośrednich spotkań, budowania relacji z klientem oraz szukania nowych eksportowych wyzwań”- powiedziała nam Beata Piotrowska, Uroda Polska

Jak co roku głównymi bohaterami targów Cosmoprof Bolonia 2018 będą najnowsze wdrożenia produktowe i zawarte po targach kontrakty.

-"W tym roku Nacomi będzie uczestniczyć  po raz  piąty w  targach Cosmoprof w  Bolonii.  Za każdym razem jest to dla nas wyzwanie do którego przygotowujemy się  bardzo intensywnie. Również dlatego z każdym rokiem zainteresowanie naszym stoiskiem i prezentowanymi produktami  rośnie. Pomimo tego, że znamy wartość  naszych produktów  to i tak czujemy się mile zaskoczeni odbiorem, zainteresowaniem i opiniami klientów. W tym roku zaprezentujemy nowości z zakresu pielęgnacji twarzy, ciała i kąpieli. Myślę, że zaskoczeniem będzie nie tylko  świetny produkt ale również  ich wizerunek. Obiecujemy, że będzie pachnąco, smacznie, kolorowo, naturalnie  i skutecznie.

Opis zdjęcia
stoiko Nacomi wzbudziło w ubieglym roku prawdziwy zachwyt

Oczywiście Bolonia to okazja nie tylko do zaprezentowania się  oraz pozyskania nowych  partnerów biznesowych,  ale przede wszystkim okazja do spotkań ze stałymi klientami  już teraz z całego świata. Polaka prezentuje się nie tylko w Bolonii ale również w Dubaju , Moskwie, Hong Kongu ...imponująco pod każdym  względem. Możemy być dumni z tego  w jaki sposób się rozwijamy i jak jesteśmy postrzegani"-  przekazała nam Alicja Bularz, firma Nacomi

Rzeczywiście polska branża kosmetyczna z roku na rok umacnia swoja pozycję i jest postrzegana coraz lepiej na arenie międzynarodowej. Wspólne działania i konsekwentny udział w targach przynoszą efekty i na pewno powinny być kontynuowane.

-"Udział w targach to doskonała możliwość spotkania z Klientami z całego świata, którzy odwiedzają to najważniejsze w branży kosmetycznej wydarzenie w Europie. Goszczenie naszych Klientów, bezpośrednie spotkania, także z udziałem właścicieli firmy – to niewątpliwie ważny cel eventu. To także szansa na dalsze budowanie wizerunku firmy i marek z jej portfolio. W tym roku skupiamy się na nawigacji po bardzo rozległej ofercie firmy, precyzując kategorie, które są dla nas i dla naszych Klientów kluczowe. Jesteśmy też głęboko przekonani, że możliwość przetestowania naszych produktów, głownie tych z kategorii kosmetyki kolorowej, przyniesie nam szereg klientów przekonanych o ich najwyższej jakości i nietuzinkowości. Nie bez znaczenia jest również kwestia umacniania pozycji Polski jako ważnego producenta kosmetyków, do czego z całą pewnością przyczyni się prezentacja naszej oferty" – dodaje  Monika Dzięgielewska, Oceanic

Kilku dużych polskich producentów kosmetyków, na przykład Dr Irena Eris czy Dax w tym roku nie weźmie udziału w bolońskim evencie, za wszystkich na nim się wystawiających trzymamy kciuki. Obszerną relację przedstawimy po targach, opisując zarówno wydarzenia, jakie będę miały miejsce na bolońskim evencie, jak i wrażenia polskich eksporterów kosmetyków już po targach.

Poniżej mapka targowa, uwzględniająca wejście na targi i pokazująca rozkład pawilonów ( inny niż w ubiegłym roku, gdyż kilka z nich ulega przebudowie)

Opis zdjęcia
mapa cosmoprof 2018

 

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/