Miesiąc świadomości raka piersi. Marka kosmetyczna Yolyn przyłącza się do kampanii ,,różowego października’’

Polska marka kosmetyczna Yolyn wspiera międzynarodową kampanię ,,różowego października’’, który na świecie określany jest jako miesiąc świadomości raka piersi. Do fundacji ,,OnkoCafe’’ oraz ,,Pokonaj raka’’ trafią produkty Yolyn. Kosmetyki będą przekazywane kobietom, które pomimo choroby pokazują siłę i determinację.

Październik został uznany za miesiąc świadomości raka piersi. To właśnie w tym czasie trwa promowanie zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych oraz samobadania piersi. Marka Yolyn przyłączyła się do akcji i w ramach ,,różowego października’’ przekazała kosmetyki do fundacji ,,OnkoCafe’’ oraz ,,Pokonaj raka’’, które propagują wiedzę na temat prewencji raka piersi.

Marka Yolyn stawia na ekorozwój i zachęca swoje klientki do proekologicznych działań. Kosmetyki produkowane są na bazie naturalnych składników, zawierają bezpieczne, wegańskie formuły, nietestowane na zwierzętach. Głównym przekazem Yolyn jest motto #LoveYourselfFirst. Brand powstał by motywować i inspirować kobiety w każdym wieku, a akceptację siebie stawiać na pierwszym miejscu.

 

Udostępnij materiał w

Zobacz aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/