Uczestnicy mają możliwość nie tylko spotkać się na niwie biznesowej, ale również wziąć udział w konferencjach, warsztatach czy prelekcjach; targi to również miejsce prezentacji opakowań wyróżnionych w konkursach promujących innowacyjne projekty, wyróżniające się wzornictwem i pomysłowością.
Podobnie jak w poprzednich edycjach również i w roku 2019 podczas Targów będzie prezentowana wystawa Art of Packaging, będąca pokłosiem konkursu dla projektantów, na najlepsze, najciekawsze, najbardziej innowacyjne opakowania.
Co roku Wiele emocji budzą produkty nagrodzone Złotym Medalem Międzynarodowych Targów Poznańskich, tym bardziej, że wyniki tego prestiżowego konkursu znane są na kilka tygodni przed rozpoczęciem targów. Dzięki tej praktyce informacje o nagrodach są szeroko publikowane w mediach. Odwiedzający targi mogą również zobaczyć nagrodzone produkty na samej wystawie, na stoiskach wystawców. Konsumenci mogą również głosować na najlepsze rozwiązanie zarówno podczas imprezy targowej z wykorzystaniem specjalnych terminali, jak i na stronie internetowej www.zlotymedal.mtp.pl.
W 2018 TAROPAK odwiedziło 42640* profesjonalistów z branży, powierzchnia wystawiennicza objęła ponad 25 000 metrów kwadratowych, gdzie zaprezentowało się 430 wystawców z 19 krajów świata.
Kolejna edycja TAROPAKU, organizowana jest w dniach 30.09-3.10.2019, jak większość organizowanych przez Grupę MTP wydarzeń odbędzie się ona w synergii branż; w tym samym czasie odbędą się Targi druku 4PRINT, POLAGRA-TECH, POLAGRAFOOD, POLAGRA GASTRO oraz Invest hotel.
Komplementarność targowej oferty, profesjonalna obsługa, innowacyjne rozwiązania – wszystko to sprawia, że obecność na jesiennych targach w Poznaniu jest punktem obowiązkowym w biznesowym kalendarzu przedsiębiorcy.
Do zobaczenia na Targach!