Marki własne również pozwalają na indywidualizację – przykład perfum

Marki własne odnotowują stały wzrost, a ich historia sięga ponad stu pięćdziesięciu lat. Ich oferentami są nie tylko sieci handlowe, ale i firmy kosmetyczne czy potentaci modowi. Co ważne, marka własna nie zawsze oznacza niską cenę, a coraz częściej jest kojarzona z wysoką jakością. Jeżeli chodzi o niestandardowe zastosowania i unikatowość produktu, na rynku istnieje tyle rozwiązań, że to, czy produkt będzie się wyróżniał, w zasadzie zależy tylko od projektanta.

Marki własne podbijają rynek


Marka własna, private label, marka prywatna, marka handlowa – niezależnie od przyjętego nazewnictwa jedno jest pewne – produkty marek własnych odnotowują ciągły wzrost na rynkach. W literaturze ich pojawienie się datowane jest na lata 1840-18601.

Jeżeli chodzi o samą Polskę, to już na 2015 rok prognozowano, że rynek private label wzrośnie o 6,6% i w konsekwencji osiągnie wartość 44,4 mld zł 2.

Temat marek własnych był poruszany również na łamach czasopisma „Świat Przemysłu Kosmetycznego” (1/2017), gdzie Agnieszka Stankiewicz, dyrektor marketingu ŚWIT Pharma, pisała o rozwoju tego sektora na rynku polskim.

Obecnie marki prywatne – chociaż kiedyś kojarzone z niską ceną i równocześnie z niską jakością – proponują produkty o wysokich standardach przy niezmiennie niskiej cenie (premium-lite). Zdarza się wręcz, że cena produktów pod marką własną jest wyższa niż cena towarów marek producenckich

(np. Tesco Finest – marka, która była najdroższa w kategorii soków pomarańczowych), ale i jakość przewyższa standardy wiodących marek (premium-price)3.

Marki własne są kojarzone z sieciami handlowymi. Kiedyś rozmawiałem z Key Account Managerem, reprezentującym dużą firmę produkcyjną z branży spożywczej, który jasno wskazał, że w przypadku private label ich największym klientem są właśnie sieci. Co ważne, pod marką własną wytwarzane są wyroby nie tylko dla detalistów, ale dla wszystkich firm, które nie mogą same produkować danego towaru i zlecają produkcję zewnętrznym firmom produkcyjnym.

Opis zdjęcia
Malowanie wodne – imitacja kamienia, sitodruk
FOT. DEKorglass Działdowo S.A.

W przypadku perfum często produkuje się dla indywidualnych przedsiębiorców, którzy chcą stworzyć własny produkt i prowadzić jego dystrybucję – od początku pracując na swój brand. Wytwarzanie perfum pod marką własną ze wsparciem zewnętrznych kontraktorów to także domena firm kosmetycznych nieposiadających technologii pozwalającej na konfekcję produktów perfumeryjnych. I wreszcie perfumy pod marką własną to ważny element strategii firm z branży modowej, które chcą poszerzyć swoją ofertę o zapachy – produkty perfumeryjne w ofercie posiadają takie brandy, jak m.in. ZARA, Massimo Dutti , a także marki z polskim rodowodem: Vistula, Próchnik, Giacomo Conti , Recman, Witt chen czy Reserved, Mohito, Cropp, Sinsay, House (z grupy LPP).

Niedawno, na łamach serwisu NowyMarketing, czytałem o planach wprowadzenia perfum przez giganta z branży… meblowej. Chodzi o firmę IKEA, która przy współpracy z Byredo będzie poszerzała swoją ofertę właśnie o pachnący asortyment4.

Marka własna może być unikatowa

Chociaż może wydawać się inaczej, warto zapamiętać, że indywidualizacja produktu wytwarzanego we własnej fabryce nie różni się zbytnio od produkcji przez zewnętrznego producenta private label.

Czasem firma chce stworzyć własną butelkę, która będzie od razu kojarzyć się z jej brandem. W końcu ciężko przecenić kapitał unikalnego opakowania, kiedy przed oczami będziemy mieli obraz kultowej szklanej butelki Coca-Coli albo słynnego flakonu w kształcie torsu wypełnionego perfumami marki Jean Paul Gaultier.

Opis zdjęcia
Malowanie wodne soft touch, złoty hot stamping,
FOT. DEKorglass Działdowo S.A.

Niekiedy ważne jest stworzenie unikatowego, niepowtarzalnego zapachu. Firma chce mieć możliwość określenia głównych nut zapachowych – bazy, serca, głowy, aby skomponować niezwykłą mieszankę, która będzie przywoływać należyte emocje i skojarzenia.

Może się wydawać, że jeżeli zlecimy produkcję przedsiębiorstwu produkcyjnemu, nie będziemy mieć możliwości wprowadzenia autorskich zastosowań. Jednak wszystko, co można zrobić w przypadku produkcji „u siebie”, można robić też w private label. Inną kwestią są ceny i minima logistyczne, ale w przypadku produkcji we własnej fabryce te czynniki przecież też występują.

Produkt wytwarzany pod marką własną na pewno nie musi być sztampowy. To, czy będzie unikatowy, czy może bazujący na często wykorzystywanych schematach (czego absolutnie nie należy rozpatrywać w negatywnych kategoriach), zależy od projektanta. Nawet w przypadku użycia standardowych surowców, które są powtarzane w wielu produktach na danym rynku (w Polsce duża liczba wyrobów kosmetycznych jest tworzona przy użyciu takich samych komponentów – butelek czy nasadek), można zrobić wyjątkowy i niespotykany projekt.

Na tegorocznych targach kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii odwiedziłem stoisko znanej na polskim (i nie tylko) rynku firmy Dekorglass, która specjalizuje się w zdobieniu szkła. To, co zobaczyłem, było fascynujące. Szary kolor, naturalnie zgrana kolorystyka i specyficzna faktura – specjalnie użyte techniki, dzięki którym wcześniej przezroczysta butelka teraz wyglądała jakby była wytworzona z kamienia. Inne zastosowania sprawiały, że patrząc na szklaną butelkę, miałem wrażenie, że jest wykonana z drewna. Co jeszcze? Piękne metalizacje, druk wypukły, flokowanie.

Opis zdjęcia
Nadruk 3d, złoty
FOT. DEKorglass Działdowo S.A.

Niektóre flakony były tak zmienione poprzez dekoracyjne zastosowania, że ciężko było z przekonaniem powiedzieć, że to te same butelki, które wcześniej widziałem w ofercie hut szkła w tzw. stanie surowym.

Produkty w private label można indywidualizować na wiele sposobów. W dalszej części artykułu wskażę pewne przykłady. Bazą będą produkty perfumeryjne.

Z czego składa się pełny produkt perfumeryjny?

To, z czego będzie się składał finalny projekt, zależy głównie od inwencji jego kreatora. Postaram się wskazać podstawowe, najczęściej stosowane komponenty:

• butelka, czyli flakon – tutaj oczywiście dostosowujemy ją do naszych potrzeb poprzez dekorację (malowanie, nadruki, etykiety);

• naklejka na spód butelki – często stosowana, ponieważ zawiera dane o osobie odpowiedzialnej (może to być osoba prawna) za produkt kosmetyczny i inne informacje, które należy wskazać zgodnie z obowiązującym prawem Unii Europejskiej;

• płyn perfumeryjny, czyli zawartość flakonu. Ważnym składnikiem jest kompozycja zapachowa, która odpowiada za zapach perfum oraz ich trwałość;

• atomizer – element, który po naciśnięciu uwalnia zapachową mgiełkę;

• kołnierz, zwany także maskownicą. Element ozdobny, który zakrywa zacisk atomizera;

• nasadka – nakładana na butelkę, może znacząco zmienić wygląd gotowego produktu;

• kartonik, czyli opakowanie zewnętrzne. Powinien zawierać informacje zgodnie z obowiązującym prawem;

• wkładka usztywniająca do kartonika – nie jest wymagana, ale najczęściej się ją stosuje. Trzyma produkt w ryzach i, jak wskazuje sama nazwa, usztywnia kartonik;

• folia – celofan, oczywisty element, który nie tylko chroni kartonik przed uszkodzeniami, ale daje gwarancję konsumentowi, że produkt nie był wcześniej otwierany.

Jeżeli już zostały ukazane główne części produktu perfumeryjnego, możemy śmiało przejść do kwesti i związanych z ich indywidualizacją.

Jeszcze jedna drobna uwaga – w przypadku butelki czy nasadki, atomizera lub kołnierza możemy kierować się ku autorskim rozwiązaniom i zlecić produkcję według własnego projektu. To jednak wymaga ogromnego budżetu i dysponowania odpowiednim rynkiem zbytu. Skupię się więc na możliwościach indywidualizacji w standardowych warunkach, wymagających o wiele mniejszych inwestycji. Ciekawym rozwiązaniem będą drewniane komponenty, która pozwalają na daleko posuniętą indywidualizację – o tym w dalszej części artykułu.

Butelka

W przypadku butelki podstawą jest jej zdobienie. Proste, jednokolorowe nadruki można wykonywać metodą sitodruku, a jeżeli nadruki mają błyszczeć – zastosujemy hot-stamping. Butelkę możemy też malować w całości lub w części, a do dyspozycji mamy farby kryjące, półprzezroczyste, matowe i błyszczące. Możliwe są również gradienty. Jeżeli zastosujemy odpowiednie matryce, osiągniemy wspomniane wcześniej efekty kamienia czy drewna.

Poprzez druk wypukły nadamy produktowi dodatkowego waloru, a jeżeli wypukłość będzie zastosowana wraz z farbą przezroczystą – możemy osiągnąć efekt jakby wybrzuszona warstwa była szklana. Jeżeli chcemy, aby perfumy sprawiały wrażenie „zmrożonych”, skierujemy się w stronę matowienia chemicznego lub tańszej wersji – farby imitującej tę technikę zdobienia.

Jeśli cały flakon ma się błyszczeć w kolorze srebrnym lub złotym (lub innym kolorze, np. różu), postawimy na metalizację. A jeżeli chcemy, aby produkt się wyróżniał – zastosujmy flokowanie, które sprawi, że element z tymże zastosowaniem (np. logo naszej marki) będzie miał gładką, miłą w dotyku fakturę.
Można też doczepiać detale, np. kryształki. Inną opcją jest stosowanie etykiet. Ciekawe będzie rozwiązanie wpasowujące się w nowe trendy, czyli etykieta z forniru drewnianego.

Płyn perfumeryjny

Kwintesencją produktu perfumeryjnego jest oczywiście to, co znajduje się we flakonie, czyli płyn perfumeryjny. Na początku sam zapach – opcji jest kilka. Mamy możliwość wyboru zapachu z gotowych pomysłów. Możemy też sprawdzić autorskie propozycje perfumiarzy. Istnieje też wspomniana opcja tworzenia zapachu od początku. Wypełniamy brief, w którym określamy m.in. benchmark, główne nuty zapachowe czy emocje, jakie ma przywoływać zapach.

Inna kwestia to trwałość perfum. W uproszczeniu zależy ona od procentowego poziomu dozowania kompozycji zapachowej. Od stężenia kompozycji zależeć też będzie charakter produktu (np. woda kolońska, woda toaletowa, woda perfumowana).

Jeżeli nieco skomplikujemy tę kwestię, ważna będzie osobowość danego zapachu (ciężki, intensywny zapach zapewne dłużej utrzyma się na skórze niż zwiewny aromat oparty na wiosennych kwiatach).
Ważna będzie też jakość kompozycji, ponieważ czasem 10% dozowania kompozycji lepszej jakości wciąż da nam wyższą trwałość niż 10% kompozycji gorszej. Czasami wspomina się o molekułach zwiększających czas utrzymywania się zapachu.

A co z wyglądem płynu? Podstawą będzie barwienie. Możliwe też jest dodanie do płynu brokatu. Jeśli chodzi zaś o specyfikację, niekiedy dodaje się np. składniki chroniące perfumy przed właściwościami światła słonecznego.

Atomizer

Atomizer może występować w różnych kolorach. Stosuje się też ich różne wykończenia i materiały – występują atomizery z plastikową bądź metalową główką. Ich faktura może być błyszcząca lub matowa, a kolory przezroczyste, złote, srebrne, różowe bądź czarne. Natomiast jeżeli cenimy klasykę, warto rozważyć zastosowanie tzw. pompki buduarowej.

Kołnierz

Maskownica powinna być dopasowana do atomizera. Dlatego stosuje się w tym przypadku różne kolory i materiały. Do wyboru są także liczne kształty. Dodatkowo kołnierz można wyróżnić poprzez zastosowanie nasadzanych na nim kryształków lub użyć oplatających go wstążek, materiałowych kwiatków czy ozdób z frędzelkami. Jeżeli zależy nam na mocnej indywidualizacji, istnieje możliwość wygrawerowania swojego logo.

Nasadka

Osoba projektująca produkt ma do wyboru wiele nasadek. Dodatkowo można je zdobić, zmieniać ich kolor czy fakturę. Możliwe są metalizacje. Nasadki mogą być wykonane z różnych materiałów – tworzyw sztucznych, aluminium, a nawet drewna. O kilka słów na temat indywidualizacji nasadek z tworzywa sztucznego poprosiłem Katarzynę Nawrocką-Rasmus, kierownika pracowni projektowej w firmie Politech.

Opis zdjęcia
Fot. Politech sp. z o.o.

Indywidualne zamknięcie z tworzywa sztucznego wymaga inwestycji w narzędzie, jakim jest forma wtryskowa. Koszt jej wykonania, w zależności od skomplikowania detalu, może wynieść od 30 aż do 120 tysięcy złotych. Nie każda firma jest w stanie przeznaczyć tyle środków na jeden element opakowania. Czy istnieje zatem inny sposób, by wyróżnić swój produkt na tle konkurencji? Rozwiązaniem mogą być zamknięcia, które w wyniku wyboru koloru, faktury i akcesoriów perfumeryjnych stają się zindywidualizowane i niepowtarzalne. Przykładem jest zamknięcie Rock. Nowoczesny kształt nasadki przykuwa uwagę, a jej niespotykana faktura powierzchni zaskakuje odbiorcę. Wybór odmiennego koloru dla elementu zewnętrznego i wewnętrznego otwiera niekończące się możliwości konfiguracji tego zamknięcia. Ponadto w zależności od grupy docelowej i pożądanej percepcji produktu istnieje możliwość wzbogacenia zamknięcia o pierścień z rodziny Rock. Innym przykładem może być nasadka Loop. Klasyka, która intryguje. Oryginalny efekt zapewnia dwuelementowe zamknięcie odsłaniające atomizer. Atomizer w nieszablonowym, intensywnym kolorze może stanowić najważniejszy element całego opakowania i być może stać się nieodłącznym elementem wizerunku marki. Ciekawym i efektywnym kosztowo rozwiązaniem jest zastosowanie hot-stampingu na powierzchniach elementów z tworzyw sztucznych. Możliwość umieszczenia spersonalizowanych wzorów, deseni czy grafik jest najprostszym sposobem na wyróżnienie produktu na sklepowej półce. Sposobów na dotarcie do konsumentów jest wiele, jednak to od zespołów nadzorujących rozwój nowych produktów zależy, jakich środków użyją, by ten cel zrealizować – podsumowała Katarzyna Nawrocka-Rasmus.

Kartonik

Opakowanie w dzisiejszych czasach ma ogromne znaczenie, daleko wykraczając poza funkcję ochronną. Przyciąga wzrok i wyróżnia produkt.

Co można zrobić, aby kartonik się wyróżniał? Płaszczyzn pozwalających na indywidualizację jest wiele:
 

kształt – kwadrat i prostokąt to dobra klasyka, jednak jeżeli wymaga tego projekt, kartonik może mieć inny kształt, ponieważ jest to jedynie kwestia wyobraźni;

grafika – może być dowolna;

uszlachetnienia druku – wypukłości i wklęsłości to dopiero początek. Uszlachetnienia druku to m.in. metaliza (kartonik błyszczący), hot-stamping (lśniące napisy), folia soft touch (opakowanie jest miękkie w dotyku) czy specjalna folia odbijająca światło w taki sposób, że kartonik mieni się kolorami tęczy. Ciekawą formą uszlachetnienia jest stosowanie specjalnych matryc z takim ułożeniem wklęsłości i wypukłości, dzięki którym imitują np. skórę;

dodatkowe funkcje – to już kwestia kreatywności. Może być to np. etykieta wydzielająca zapach naszych perfum po potarciu palcem (oczywiście naklejana już na folię), która pełni rolę testera.

Wkładka

Najczęściej można ją zindywidualizować poprzez stosowanie różnych kolorów. Bardzo ciekawie wyglądają wkładki czarne i czerwone. Dobrze wykonana i estetyczna wkładka stanowi pewną wartość dodaną – świadczy o tym, że produkt jest dopracowany, a designer włożył w projekt serce.

Drewniane komponenty

Ciekawą i innowacyjną opcją jest zastosowanie komponentów z drewna. Widziałem, jak to wygląda w praktyce i muszę przyznać, że robi wrażenie. Szlachetny materiał pozwala nie tylko na indywidualizację, ale i na podkreślenie jakości. Poniżej zamieszczam specjalnie przygotowaną na potrzeby niniejszego artykułu wypowiedź autorstwa Andrzeja Korzenieckiego, właściciela firmy AMK Vision Wood.

Opis zdjęcia
Fot. SARA STUDIO na zlecenie AMK Vision Wood

Naturalne drewno lite w swojej surowości i niepowtarzalności usłojenia stanowi niezwykle szlachetny i luksusowy materiał, z którym coraz chętniej współpracują projektanci przy tworzeniu opakowań kosmetycznych. Oprócz produkcji nasadek drewno z powodzeniem może być wykorzystywane jako element opakowania – pudełko, metka czy niestandardowa etykieta na butelkę. W przypadku kosmetyków naturalnych drewno wspaniale podkreśla ich charakter i zapewnia spójność całego produktu w odbiorze przez konsumenta. Oprócz niewątpliwych walorów estetycznych i ekologicznych za wykorzystaniem drewna w branży opakowań kosmetycznych przemawiają również względy ekonomiczne oraz możliwość łatwej personalizacji. Drewno gatunku europejskiego czy może raczej egzotyk, powierzchnia gładka czy z wyczuwalną pod palcami strukturą włókien, zmiana koloru, a może zmiana kształtu tak, aby korek idealnie pasował do flakonu? – te wszystkie pytania usłyszy klient firmy AMK Vision Wood już w trakcie pierwszego kontaktu. Nasi klienci mogą mieć pewność co do wysokiej jakości i powtarzalności zamówionych produktów. Indywidualny projekt nasadki daje gwarancję wyjątkowości, nawet gdy pozostałe elementy opakowania są standardowe i już miały swoją premierę na rynku. Sami mamy fantazję i w żaden sposób nie chcemy ograniczać artyzmu, kreatywności czy pomysłowości naszych klientów, dlatego zawsze służymy im pomocą i doradztwem. Aby marzenie o stworzeniu własnej marki nie było zarezerwowane tylko dla gigantów branży kosmetycznej, zrezygnowaliśmy z ilości minimalnej. Wykonamy nawet niewielkie zamówienie, bo wiemy, że każdy kiedyś zaczynał i początki nie zawsze bywają łatwe, dlatego nie chcemy być przeszkodą a wsparciem. Satysfakcja klientów, kiedy po raz pierwszy widzą swoje „zmaterializowane” szkice, to coś niesamowitego. Euforia, wzruszenie. Wówczas cieszymy się, że mogliśmy być częścią takiego projektu – stwierdził Andrzej Korzeniecki.

Podsumowanie

Projekty pod marką własną mogą być oryginalne, unikatowe i cóż… rewelacyjne! To, czy produkt się wyróżnia, nie zależy od tego, czy produkujemy go we własnej fabryce, czy jego produkcję zlecamy innej firmie. W pierwszej kolejności zostaną zaproponowane najłatwiej dostępne zastosowania, ale na życzenie klienta możliwe jest importowanie odpowiednich komponentów nawet z drugiej strony świata. I oczywiście można kierować się ku autorskim projektom. Im bardziej odchodzimy od standardowych rozwiązań, tym najczęściej będą rosły koszty i minima logistyczne, ale jak już wspominałem – to nie jest kwestia tego, że korzystamy z usług zewnętrznego przedsiębiorstwa produkcyjnego.

Możliwości indywidualizacji produktu będą coraz większe. Technika idzie na przód i powstają nowe firmy, które idealnie wypełniają niszę na rynku, proponując nowe rozwiązania. Nasadki perfumeryjne można dzisiaj wytwarzać z drewna - wystarczy wybrać, czy ma to być dąb, akacja, buk lub jesion. Można na nich wytłoczyć swojego logo. Na butelce zaś - możemy użyć flokowania - efekt będzie niesamowity.

Uważam, że w przypadku marek własnych opcji indywidualizacji jest mnogość. Swoje zdanie popieram dotychczasową praktyką w branży private label – pracując z klientami, widzę, że cały czas powstają świetne produkty, które nie tylko są unikalne, ale i zachwycają.

POBIERZ ARTYKUŁ W PDF

Mikołaj Buczyński
AromaPartners
http://www.aromapartners.eu/

(marka usługowa firmy City Cosmetics sp. z o.o.)

http://przemyslkosmetyczny.pl/uploads/cache/logo_normal/uploads/company/532/593eb7beccf07.png


 

Bibliografia

1. Kumar Nirmalya, E. M. Steenkamp Jan-Benedict, Strategia marek własnych, przeł. Dorota Dziewońska, Oficyna a Wolters Kluwer business, Wydanie II, Warszawa 2013.

2. Marketing przy Kawie, PMR: Rynek marek własnych w Polsce będzie rósł stabilnie, https://marketingprzykawie.pl/espresso/pmr-rynekmarek-wlasnych-w-polsce-bedzie-rosl-stabilnie (dostęp 27.07.2017 r.).

3. NowyMarketing, IKEA rozszerza asortyment. Od 2019 marka będzie sprzedawać perfumy Byredo, htt p://nowymarketing.pl/a/14465,ikearozszerza-asortyment-od-2019-marka-bedzie-sprzedawac-perfumybyredo (dostęp 27.07.2017 r.).

4. Sudhagani Anant Ram, Mishra Sita, Understanding Private Label Brands, Internati onal Journal of Innovate Research & Development, kwiecień 2016.


 

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/