Lider uniwersalnej personalizacji

Skuteczna personalizacja opakowań wymaga doskonałej znajomości rynku, by świadomie wyznaczać nowe trendy w designie przy gwarancji nieograniczonego wyboru, innowacyjności i kompatybilności wszystkich komponentów.

Współczesna rola opakowania

W dynamicznie rozwijającej się branży kosmetycznej to właśnie opakowanie stanowi jedną z kluczowych wykładni skutecznego marketingu.

- Jego przemyślana i poprzedzona badaniami społecznymi personalizacja nie tylko determinuje wybór, ale ma przełożenie na identyfikację konsumentów z daną marką. – tłumaczy Iwona Ponichtera, właścicielka firmy ISPA, agent Baralanu w Polsce i Europie Wschodniej.

Opakowanie przejmuje zatem wymierną odpowiedzialność za reklamę, sugerując jakość zawartości i gwarantując rozpoznawalność wśród konkurencyjnych produktów. Wrażliwość konsumentów na opakowanie odnotowuje się również na płaszczyźnie przynależności do określonej grupy wiekowej, warstwy społecznej i gotowości do podążania za trendami mody. Bezpowrotnie minął czas, kiedy opakowanie służyło tylko do przechowywania i ochrony przed czynnikami zewnętrznymi. Dzisiaj rynek stawia poprzeczkę znacznie wyżej, a wśród kluczowych oczekiwań społecznych pojawia się ergonomia kształtu, wydajność podczas użytkowania oraz design.

Personalizacja to nie tylko wygląd

Wiodący producenci kosmetyków swoją uwagę koncentrują na zdecydowanie bardziej pojemnej definicji personalizacji. Stało się bowiem jasne, że obok jakości i atrakcyjności opakowania, kluczowe znaczenie ma także spójność wszystkich komponentów: wybór materiału, pojemność i sposób aplikacji, zamknięcie i wachlarz możliwych zdobień. Postrzeganie współczesnej, kompleksowej personalizacji tłumaczy Iwona Ponichtera:

- Naszą mocną stroną jest fakt, że oferujemy pełne linie opakowań wraz z różnymi akcesoriami, tworząc projekty integralne, które są dedykowane indywidualnemu zamówieniu. Nasza firma, w misję której wpisane jest dążenie do zaspokojenia najbardziej nietypowych wymagań rynku, postrzega temat opakowań znacznie szerzej. Baralan funkcjonuje w branży od `62 roku, a zdobyte doświadczenie pozwala nam na uniwersalne ujęcie personalizacji. Wychodzimy do klientów z ofertą właściwie wszystkich możliwych zamknięć, aplikatorów czy dozowników – często wykorzystywanych do tego samego opakowania. Dysponujemy również efektywnymi logistycznie rozwiązaniami, dzięki którym jesteśmy gotowi zrealizować najbardziej złożone zamówienie.

Nowa era kompleksowych rozwiązań

W tendencyjnym postrzeganiu ograniczania kosztów wciąż pokutuje przekonanie, że podpisanie wielu integralnych umów z atrakcyjnymi cenowo podwykonawcami jest najlepszym kierunkiem. W rzeczywistości dochodzi do sytuacji, kiedy producenci kosmetyków zamawiają opakowanie w jednej firmie, aplikator w drugiej, a zamknięcie i zdobienia w jeszcze innych – często rozproszonych po całym kraju czy Europie. Nie trudno założyć, że niedyspozycja jednego z „puzzli” tej układanki może wpłynąć destrukcyjnie na ciągłość produkcji. By tego uniknąć konieczne są zatem zapasy, które zamrażają przepływ pieniędzy, generują koszty przechowywania i wymagają zaangażowania w spójną logistykę dostaw. Dominującym jednak punktem krytycznym takiego rozwiązania jest absolutny brak odpowiedzialności poddostawców za kompatybilność i jakość finalnego kompletu. Nie trudno się bowiem domyślić, że każdy z nich odpowiada wyłącznie za swoją część tej swoistej „układanki”. Oszczędność jest zatem pozorna i zdecydowanie niesie za sobą ryzyko. Ekonomiczniej jest otrzymać gotowy, kompleksowo przygotowany produkt, gwarantujący kompatybilność.

Stała współpraca z Baralanem to niezawodność wypracowanego modelu planowanych dostaw, co skraca czas i ogranicza koszty. Nasi klienci otrzymują gotowy produkt, zgodny z zamówieniem i w pełni spersonalizowany. Dysponujemy również standardowymi opakowaniami ze szkła, których zapasy magazynowe pozwalają na przygotowanie wysyłki w ciągu 7 – 10 dni. – tłumaczy Iwona Ponichtera.

Mocną stroną tak kompleksowej współpracy jest również komunikacja między partnerami.

„Świadomość, że wszelkie dyspozycje trafiają zawsze do tego samego opiekuna projektu są wartością dodaną, usprawniającą pracę. „Bliska współpraca i partnerskie stosunki z klientami są na stałe wpisane w filozofię firmy.”

Wiodące oblicze personalizacji

Współczesne opakowanie jest komunikatem, trafiającym bezpośrednio do wyselekcjonowanego klienta. Determinuje zakup i wzmacnia wizerunek marki. By spełniało swoje zadanie wymaga jednak wciąż mało popularnego, holistycznego podejścia. Oferuje je Baralan, gdzie personalizacja ma kilka etapów. Pierwszym z nich jest wsparcie przy doborze najbardziej optymalnego opakowania z precyzyjnym doborem jego kształtu, pojemności, materiału i metody zdobienia. Kolejna faza to dobór akcesoriów, przy czym warto zaznaczyć, że to samo opakowanie można wyposażyć w najróżniejsze warianty, co zdecydowanie ogranicza koszty i ujednolica linię kosmetyków. I tu z reguły kończy się rola podwykonawców, gdy tymczasem w Baralanie personalizacja wnika w specyfikę i potrzeby samego produktu, gwarantując możliwość np. doboru pędzelka do właściwości lakieru lub bazy. Daje również ogromny wybór tego samego komponentu, np. kroplomierzy z różnymi uszczelkami, które są spójne z bardziej wymagającymi produktami.

Rozumiemy personalizację globalnie, dlatego nasze laboratoria gotowe są przeprowadzić teksty właściwości i kompatybilności konkretnego produktu. Producent kosmetyków otrzymuje od nas kilka wariantów konkretnego opakowania, co pozwala na znalezienie najlepszego jakościowo rozwiązania. – opowiada I. Ponichtera. – Misja firmy: „Full Packaging Service” zobowiązuje i determinuje nas do opracowywania najkorzystniejszych dla klientów rozwiązań. Mamy również możliwości i doświadczenie w realizacji indywidualnych projektów, które w połączeniu ze standardowymi produktami często mogą okazać się ekonomicznie bardziej dostępnym, całościowym i ekskluzywnym rozwiązaniem dla opakowania.

Warto też dodać, że na życzenie klienta, specjaliści z działu marketingu Baralanu we współpracy z oddziałem firmy w Szanghaju zajmują się wyszukiwaniem opakowań nietypowych, które nie występują w standardowej ofercie. Jednocześnie standardy jakościowe pozostają niezmienne a system kontroli jakości jest przeprowadzany na wszystkich etapach, niezależnie od obszaru geograficznego, w którym produkcja jest realizowana.

More Choice More Chance

W sektorze opakowań kosmetyków dostrzega się wyraźne przyspieszenie w zakresie wielowymiarowych innowacji. Dotyczą one na przykład opcji praktycznego wykorzystania tego samego pojemnika.

- Taką samą butelkę możemy dedykować wielu produktom poprzez wykorzystanie różnych aplikatorów lub licznych metod jej personalizacji. Nadruk, lakierowanie, metalizacja, hot-stamping, jonizacja, litografi a to tylko część z wielu możliwości. Każde z opakowań może wyróżniać kolor lub częściowe barwienie.

Baralan zachęca też do eksperymentowania na płaszczyźnie wyglądu przy wykorzystaniu ogromnego bogactwa wyróżników.

– Im większy wybór, tym realniejsza szansa na sukces naszych klientów.

Iwona Ponichtera dodaje, że firma dysponuje każdą z metod personalizacji, a w swojej ofercie produktowej posiada szklane oraz plastikowe butelki i słoiki, w tym butelki do lakierów z wachlarzem rozmaitych nakrętek i pędzelków, butelki do perfum i olejków z atomizerami i kroplomierzami. Dysponują też butelkami do kosmetyki białej i dekoracyjnej, lakierowanymi do specjalistycznych preparatów światłoczułych, a także akrylami, airless`ami, opakowaniami do kolorówki itp. A wszystko w ramach realizacji hasła: „More Choice More Chance”.

 

 

 

ISPA – oficjalny przedstawiciel Baralan Int. SpA
Polska, Estonia, Litwa, Łotwa, Gruzja, Ukraina, Rosja i pozostałe kraje WNP
ul. Siennicka 10/17, 04-005 Warszawa
tel. +48 22 40 20 300, +48 504 225 160
ispa@ispa.com.pl

 

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/