Kobiety zaskoczone jakością kosmetyków Avon

„Szok! Ale jakość”, „Te perfumy pachną tak drogo”, „To serum z wyższej półki”, „Matowa szminka 10/10” – tak kobiety zaproszone do udziału w testach w ciemno oceniały kosmetyki Avon. Bazując na jakości testowanych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych marek. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon! Wśród uczestniczek testów znalazła się influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle).

Avon zaprosił do testowania w ciemno 10 Polek, które nigdy wcześniej nie używały produktów tej marki. Podczas badania miały okazję poznać trzy kultowe produkty Avon: szminkę Ultramatową, serum do twarzy Anew z Protinolem oraz perfumy Attraction Dla Niej. Na koniec uczestniczki testów musiały dopasować produkty do półki cenowej. Każda z nich była przekonana, że testuje kosmetyki droższych marek!

Ultramatowa szminka dzięki zawartości olejku z awokado gwarantuje długotrwałe nawilżenie oraz uczucie wyjątkowego komfortu bez wysuszenia. Uczestniczki testów doceniły ją za intensywność koloru, miękkość oraz łatwość aplikacji. Kierując się jego jakością, wyceniły go na dużo droższy niż jest w rzeczywistości.

 

 

Perfumy Attraction dla Niej kobiety odebrały jako przyjemne, otulające i delikatne. W tym wyjątkowo trwałym zapachu znajdziemy nuty jeżyn, orchidei, piżma oraz ambry. W ocenie uczestniczek był to produkt zdecydowanie z wyższej półki i został wyceniony na 250 zł, a nawet 400 zł!

 

 

Trzecim testowanym kosmetykiem było serum do twarzy z linii Anew. Jego formuła zawiera opatentowany Protinol™, który stymuluje dwa typy kolagenu odpowiedzialne za utrzymanie młodzieńczego wyglądu skóry. Uczestniczki testów doceniły serum za przyjemny zapach, szybko wchłaniającą się konsystencję oraz aksamitność, jaką pozostawia na skórze. Zdecydowanie opisały ten produkt jako ten „z wyższej półki”.

Testy w ciemno potwierdziły, że kosmetyki Avon zaskakują wyjątkową jakością, którą doceniają Polki. W badaniu wzięła udział także influencerka Maja Kołodziejczyk (@pukkalifestyle), która będzie także wspierać kampanię #szokalejakosc na swoich social mediach.

 

Video z wynikami testów można obejrzeć na stronie: www.avon.pl/szokalejakosc.

Udostępnij materiał w

Aktualne wydanie

ONe | B2B in ONe

Nowości kosmetyczne

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/