Kilka słów o druku niskich nakładów etykiet samoprzylepnych dla si si bee

Kosmetyki naturalne przeżywają obecnie swój renesans. Pozyskiwanie składników z dobrodziejstw natury i ich drogocenny wpływ na skórę to popularny trend znajdujący szerokie grono odbiorców. Rezultatem jest zalewająca rynek fala tego typu kosmetyków. Producenci stoją przed nie lada wyzwaniem – wprowadzają z reguły zupełnie unikalne receptury, nie mając pewności, czy produkt zostanie odpowiednio przyjęty. W efekcie zapotrzebowanie na etykiety samoprzylepne (https://unilogo-drukarnia.pl/) waha się od kilkuset do kilku, a nawet kilkunastu tysięcy. Najlepszym wyborem jest wówczas cyfrowa technologia druku. Dlaczego? Oferuje korzystne warunki współpracy dla wydruku niskich i średnich nakładów etykiet.

O zaletach tego rozwiązania przekonuje Marta Szczepaniak, założycielka manufaktury si si bee, kolejnej perełki wśród kosmetyków naturalnych, wytwarzającej produkty o niesamowitych właściwościach dla wymagającej skóry. Za kulisami tego wyjątkowego produktu kryje się równie nietypowa historia.

Od pasji do biznesu. Jak powstał pomysł na firmę?

Czasami wypalenie zawodowe osiąga taki poziom, iż wiesz, że jeśli czegoś nie zmienisz, to za chwilę się udusisz. Miałam wrażenie, że mój mózg przeradza się w truskawkową galaretkę, a tu proszę! Galaretka zaczęła przyjmować pomysłowe kształty i powstało si si bee. Tak chyba po prostu miało być. Jako dziecko niekoniecznie lubiłam wchodzić w zadane mi role i w nich bawić się w grupie, bo przecież największą przyjemnością było dla mnie stanie pod płotem przedszkola i zastanawianie się, co tam na zewnątrz się dzieje, czym zajmuje się ta pani, a gdzie idzie tamten pan… Szkoda, że tak długo zwlekałam z pokazaniem moich kremów „światu”, przecież od tak dawna je mieszam z doskonałym rezultatem.

Chyba każdemu przedsiębiorcy towarzyszy wiele obaw przed wprowadzeniem nowego produktu. Warto zatem wyeliminować chociaż kwestie związane z wydrukiem etykiet. Transparentne warunki współpracy i możliwość otrzymania próbnej wersji wydrukowanego projektu to niewątpliwie duży atut. Zapytaliśmy założycielkę marki, czy przy nawiązywaniu współpracy stanowiło to dla niej wartość dodaną.

Czy bezpłatny wydruk próbny etykiet pomógł w jakiś sposób w realizacji projektu?

Och, nawet nie wiecie jak bardzo! Był decydujący i bez problemu mogliśmy go od was otrzymać. Wyprosiłam kilka wydruków próbnych z różnych firm, ale każdy, kto je porównywał, od razu wskazywał na waszą ofertę. Nie mieliśmy problemu z podjęciem decyzji. Żartowaliśmy, że ta decyzja była jedną z najprostszych. Idealnym dla nas rozwiązaniem była również wasza przychylność co do druku małych ilości etykiet. Nie robicie z tego problemu i dla małych firm jest to świetne rozwiązanie. Traktujecie nas na równi z dużymi przedsiębiorstwami.

Wiemy, że jakość druku na maszynach HP Indigo nie pozostawia zastrzeżeń. Bezpłatny proof nie jest standardem we wszystkich drukarniach, warto zatem sprawdzić przed rozpoczęciem współpracy, czy jest możliwy do uzyskania. Dostarczenie takiego projektu graficznego etykiety na różnych surowcach ma dwie zalety. Po pierwsze, pozwala na porównanie różnych wariantów etykiet. Czasem okazuje się, że to właśnie jeden konkretny materiał wydobywa atuty projektu. Po drugie, przetestowanie takiego próbnego wydruku na docelowym opakowaniu daje możliwość sprawdzenia, jak etykieta zachowuje się w czasie zwykłego użytkowania – ściskania, pocierania, przechowywania produktu, np. w wymagających warunkach w łazience. Pozwala również sprawdzić, czy zastosowany surowiec i klej są odpowiednie dla kosmetyku. Wybór surowca najlepiej pozostawić profesjonalistom.

Czy była Pani zdecydowana na konkretny surowiec etykiet, czy może podejmowała Pani próby także z innymi materiałami?

Miałam bardzo dobrze przygotowane wytyczne, ale zero pojęcia o surowcach. Za to Pani Ola z drukarni Unilogo – owszem. Oprócz tego, miała jeszcze olbrzymie pokłady cierpliwości. Mam wrażenie, że ktoś inny już dawno by sobie odpuścił. Byłam klientką, która wysłała zapytanie, a dopiero po czterech miesiącach złożyła zamówienie. Nękałam pytaniami: „Pani Olu, a czy się nie zetrą, a czy nie odkleją, a czy nie rozwarstwią?”. Nie byłam bezproblemowa, a Pani Ola odpowiadała, uspokajała, czekała… Wiecie, przy niej poczułam, że jestem w dobrych rękach. Naprawdę.

Podsumowując, wydruk etykiet samoprzylepnych nie musi być drogi czy skomplikowany. Wystarczy powierzyć tę sprawę zaufanej drukarni, która przeprowadzi klienta przez cały proces – od wyboru surowca i przygotowania bezpłatnego wydruku próbnego aż po realizację zamówienia w cztery dni robocze.

Paulina Liwska
Specjalista ds. marketingu w Unilogo Digital Printing

https://unilogo-drukarnia.pl/

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2938

    Pielęgnacja okolic oczu. Delikatna skóra pod specjalnym nadzorem

    Piękne spojrzenie wymaga pięknej oprawy i nie chodzi nam w tym momencie o wystrzałowy makijaż. Skóra w okolicach oczu jest niezwykle delikatna, niemal pozbawiona gruczołów łojowych, co sprawia, że starzeje się najszybciej. Dodatkowo wszystkie wiemy, że śmiech to zdrowie, ale nawet ono ma swoją cenę… Ale na pewno nie będziemy nikogo zniechęcać do rozdawania uśmiechów, wręcz przeciwnie. Więc co zrobić, żeby zjeść ciastko i mieć ciastko? Czytaj dalej

  • 2929

    BIO warto - kremowa odsłona piękna

    Niedawno na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków BioDermic Dermocosmetics sygnowanych hasłem „BIO warto”. Marka podkreśla, że warto, „bio” udoskonalone receptury kosmetyków pozwalają uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i sprawić by skóra była piękna i zdrowa. W czym tkwi sekret? Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/