Henkel wzmacnia swoją strategiczną pozycję dzięki nowej wizualnej tożsamości marki korporacyjnej

Duesseldorf – Firma Henkel, we współpracy z MetaDesign, firmą doradczą Publicis Groupe Germany, przedefiniowała globalną wizualną tożsamość swojej marki korporacyjnej.

Nowy, dynamiczny wygląd wizualnej identyfikacji odzwierciedla strategiczne pozycjonowanie marki korporacyjnej Henkla jako pioniera odpowiedzialnego za dobro przyszłych pokoleń. Przejrzysta architektura marki i elastyczny projekt dają nowoczesne i spójne wrażenie w odbiorze nowego konceptu marki.

Marka Henkel wyraża to, kim jesteśmy, jakie wartości reprezentujemy i co robimy dla różnych grup odbiorców naszych działań na całym świecie. Dlatego silna marka korporacyjna o globalnej rozpoznawalności jest ważna nie tylko dla nas, ale dla wszystkich naszych interesariuszy – mówi Rabea Laakmann, Head of Corporate Branding & Communications Strategy w Henklu. – Tworzy ona jedność, zapewnia orientację, umożliwia różnicowanie i niesie emocje – dodaje.

Henkel jest firmą o ponad 145-letniej historii, z silnymi markami w portfolio oraz wieloletnim dziedzictwem w obszarze innowacji, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej. Motto firmy „Pioneers at heart for the good of generations” przyświeca jej transformacji i leży u podstaw nowego pozycjonowania marki. W swoim działaniu Henkel jest pionierem tworząc codziennie nową, lepszą jakość życia – zarówno dla obecnych, jak i przyszłych pokoleń.

Przejrzyste ramy, które tworzą wolność

Pod marką korporacyjną o nowej wizualnej tożsamości Henkel funkcjonuje na całym świecie od początku roku. Zintegrowana architektura marki tworzy przejrzyste, wiążące ramy dla interakcji w złożonej rzeczywistości Henkla – pomiędzy marką korporacyjną, dwiema jednostkami biznesowymi: Adhesive Technologies i Consumer Brands, ich markami produktowymi oraz wszystkimi działami funkcyjnymi i inicjatywami firmy.

Nowy projekt korporacyjnej identyfikacji Henkla łączy elastyczność, różnorodność i dynamizm z prostotą i przejrzystością. Może być swobodnie dostosowywany do każdego użycia, od druku cyfrowego po eventy tak, aby spełnić wymagania różnych jednostek organizacyjnych i grup docelowych. Nowa tożsamość unowocześnia markę, zachowując jednocześnie jej rozpoznawalność: podstawę projektu stanowią ikoniczne logo Henkla, które od ponad 100 lat jest synonimem jakości, oraz bazowe kolory: czerwony i biały. Jednocześnie nowe kombinacje barw wprowadzają różnorodność i dynamizm. Emocjonalny i nowatorski język wizualny oraz unikalny, zmienny krój pisma (Henkel GT Flexa) sprawiają, że projekt marki jest żywy i ekspresyjny.  

Wprowadzanie marki w życie

Wprowadzenie nowej marki Henkel wiąże się z szeroko zakrojonymi działaniami komunikacyjnymi. Ważne jest, aby wszyscy wewnętrzni i zewnętrzni interesariusze firmy mogli namacalnie doświadczyć tego, czym jest nowa marka korporacyjna Henkla. Na stronie www  hubu informacyjnego ponad 52 000 pracowników na całym świecie oraz partnerów zewnętrznych może znaleźć strategię i projekt marki oraz najlepsze przykłady jego użycia, a także szablony. Uzupełnieniem globalnego wdrożenia są indywidualne konsultacje i interaktywne szkolenia dotyczące marki. Nowe pozycjonowanie stanowi element kampanii marki razem ze strategicznymi tematami innowacji, cyfryzacji i zrównoważonego rozwoju.

Marka korporacyjna Henkel jest w trakcie transformacji. Firma ma długą tradycję, jasno określone cele i charakteryzuje ją kultura innowacji. Teraz ma także silną tożsamość wizualną. Nowy design jest wierny korzeniom marki i wspiera transformację firmy – mówi Diana Brix, dyrektor zarządzająca MetaDesign Düsseldorf.

MetaDesign wspierała nas w rozwoju nowej tożsamości wizualnej marki. To niełatwe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem dzięki ich strategicznej wizji, kreatywności w projektowaniu oraz bliskiej i owocnej współpracy. Z pewnością kultowa marka, jaką jest Henkel, odniesie w przyszłości wiele sukcesów w swojej nowej odsłonie wizualnej  – podkreśla Rabea Laakmann, opisując udane partnerstwo z MetaDesign.

Udostępnij materiał w

Aktualne wydanie

Nowości kosmetyczne

  • 4192

    Kosmetyczne rozwiązania z efektem „wow”

    Zabiegi bankietowe przed świętami i sylwestrem Czytaj dalej

  • 4188

    Kolekcja Holiday od florence by mills

    Eksperci alarmują, że młodzi ludzie coraz bardziej uciekają od życia offline w świat wirtualny. Jak pokazują wyniki badań młodzież w wieku 16-19 lat spędza przy komputerze aż 28 godzin tygodniowo*! Z kolei blue light, czyli niebieskie światło emitowane przez te urządzenia, ma bardzo negatywny wpływ na kondycję cery, wnika głęboko w warstwy naskórka i ma zdolność do niszczenia wszystkich warstw ‒ osłabia barierę naskórkową, powoduje powstawanie przebarwień pozapalnych, przyczynia się do przedwczesnego starzenia skóry. Czytaj dalej

  • 4187

    Krok numer 2: pielęgnacja domowa czyli jak przedłużyć efekty zabiegów gabinetowych?

    Profesjonalne zabiegi w gabinecie kosmetycznym to obecnie stały punkt kalendarza wielu z nas. Zabieg… i co dalej? Jak przedłużyć działanie składników aktywnych wykorzystanych w gabinecie? Jak sprawić, by skóra na dłużej zachowała oczekiwany efekt? Odpowiedź stanowi profesjonalna pielęgnacja domowa, czyli „krok nr 2”. Czytaj dalej

  • 4186

    3 zabiegi trychologiczne na piękne włosy i zdrową skórę głowy jesienią

    Niekorzystne warunki atmosferyczne, z jakimi zmagamy się w okresie jesienno-zimowym, stanowią wyjątkowe wyzwanie dla kondycji naszych włosów. Jak im pomóc? Najlepiej skorzystać z konsultacji u trychologa, który dobierze odpowiedni zabieg oraz wskaże ewentualne przeciwskazania. Czytaj dalej

  • 4185

    SERIA ZIMOWA NOC OD YOPE

    Tej zimy YOPE dba o skórę i jednocześnie rozpieszcza zmysły. Limitowana seria kosmetyków o nazwie Zimowa Noc to połączenie naturalnych składników, esencji, masła oraz olejów roślinnych z cudownie kojącym zapachem cynamonu, goździków imbiru i nutą słodkiego rumu. Od teraz sen o miękkim, aksamitnym ciele staje się rzeczywistością dzięki YOPE. Czytaj dalej

  • 4184

    Zabłyśnij fryzurą podczas „wielkich wyjść”. 5 zasad perfekcyjnej pielęgnacji.

    Miękkie fale, wet look, kucyk w stylu Barbie lub perfekcyjny sleek bun – to fryzjerskie hity zimy 2022. Już niebawem zadasz nimi szyku podczas świątecznych spotkań w firmie, przy wigilijnym stole oraz w czasie sylwestrowych szaleństw i karnawału. Będzie bosko! Perfekcyjna fryzura to jeden ze sposobów na zrobienie piorunującego wrażenia. Jest jeden warunek – włosy muszą wyglądać zdrowo i być idealnie wypielęgnowane. Czytaj dalej

  • 4183

    Nowości do naturalnej pielęgnacji twarzy od Hagi

    Firma Hagi wprowadziła na rynek 3 nowe linie kosmetyków do naturalnej pielęgnacji twarzy. Produkty są odpowiedzią na potrzeby skóry na każdym etapie codziennej rutyny: oczyszczania, tonizacji i pielęgnacji właściwej. Wśród kosmetyków do oczyszczania twarzy znajdziemy produkty do demakijażu i mycia o różnej konsystencji i przeznaczeniu. Wśród produktów pielęgnacyjnych wyróżniono dwie linie: dedykowane skórze bardzo wrażliwej i wymagającej: COMFORT ZONE oraz przeznaczone dla skóry dojrzałej: POWER ZONE. Wszystkie nowe produkty są wegańskie i pełne naturalnych, skutecznie działających składników aktywnych. Czytaj dalej

  • 4182

    Pielęgnacja… jak po maśle!

    Masło mango tłoczone jest na zimno z pestek mango indyjskiego, czyli Mangifera Indica. Taki proces sprawia, że zachowuje wszystkie naturalne substancje odżywcze, a co za tym idzie właściwości pielęgnacyjne. A ma ich całe mnóstwo! Jego wszechstronne – nawilżające, natłuszczające i kojące – działanie na skórę można poznać dzięki kosmetykom z serii Botanic Origin. Czytaj dalej

  • 4175

    3 zasady pielęgnacji skóry suchej jesienią

    …czyli demakijaż, nawilżanie i emolienty Czytaj dalej

  • 4173

    Jesienna pielęgnacja skóry. O czym należy pamiętać?

    Jesień to czas, kiedy dużo więcej chwil spędzamy w domu. Możemy więc skupić się na dbaniu o siebie i swoją skórę. Z jednej strony należy zadbać o oczyszczanie po lecie, z drugiej przygotować się na zimę. Jak powinna wyglądać pielęgnacja skóry jesienią? Jakie domowe zabiegi pielęgnacyjne i kosmetyki najlepiej sprawdzą się teraz? Radzimy! Czytaj dalej

  • 4172

    MARKA: Equilibra, SERIA: Argan – NOWE OPAKOWANIA

    ASORTYMENT: - Arganowy przeciwzmarszczkowy krem do twarzy Equilibra – 50 ml - Arganowy złuszczający peeling do twarzy Equilibra – 75 ml - Arganowa woda micelarna Equilibra- 400 ml Czytaj dalej

  • 4171

    Nowość! Emulsja stymulująca Bionigree — pomoc dla skóry głowy i włosów

    Stres, niewłaściwa dieta, czynniki zewnętrzne, nieprawidłowa pielęgnacja — przyczyn złego stanu włosów i skóry głowy może być wiele. Szukając źródła problemów, warto zwrócić się o pomoc trychologa lub sięgnąć po profesjonalne kosmetyki. Czytaj dalej

  • 4169

    Pierwsza certyfikowana maska do włosów 4w1 od Nature Box firmy Henkel

    Nature Box z nowym wegańskim produktem do pielęgnacji włosów Czytaj dalej

  • 4168

    Pielęgnacyjne SOS. Jak w kilka dni przed Świętami Bożego Narodzenia poprawić kondycję skóry?

    Boże Narodzenie i Sylwester to wyjątkowy czas. Wiąże się ze spotkaniami w szerokim gronie rodzinnym oraz okazją do rozmowy z dawno niewidzianymi krewnymi i przyjaciółmi. Jeśli jednak stan Twojej skóry pozostawia wiele do życzenia, służymy pomocą. Przedstawiamy kilka zabiegów, które bez problemu wykonasz w domu, a Twoja twarz odzyska zdrowy, młodzieńczy wygląd. Czytaj dalej

  • 4167

    Miesiąc świadomości raka piersi. Marka kosmetyczna Yolyn przyłącza się do kampanii ,,różowego października’’

    Polska marka kosmetyczna Yolyn wspiera międzynarodową kampanię ,,różowego października’’, który na świecie określany jest jako miesiąc świadomości raka piersi. Do fundacji ,,OnkoCafe’’ oraz ,,Pokonaj raka’’ trafią produkty Yolyn. Kosmetyki będą przekazywane kobietom, które pomimo choroby pokazują siłę i determinację. Czytaj dalej

Czytaj inne

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/
  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  https://wsiiz.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/