Cosmoprof Worldwide Bologna 2020 – przygotowania do największych targów kosmetycznych na ostatniej prostej!

Tegoroczna edycja Cosmoprof Worldwide Bologna zabierze nas w podróż przez następne 10 lat, pokazując trendy i innowacje technologiczne, które będą kierować rynkiem kosmetycznym od dziś do 2030 roku.

- Dzięki swojej 53-letniej historii Cosmoprof Worldwide Bologna jest wyjątkowym wydarzeniem na międzynarodowej scenie targowej - powiedział Gianpiero Calzolari, prezes BolognaFiere podczas konferencji prasowej, jaka odbyła się 5 marca w Mediolanie i dodał

- Cosmoprof to wydarzenie będące punktem odniesienia dla operatorów i firm na całym świecie . Edycja 2020 to w  Bolonii ponad 3000 firm - ponad 70% z zagranicy - i ponad 265 000 odwiedzających...

Polska w tym roku będzie reprezentowana przez ponad 160 firm, choć wielkich nieobecnych z roku na rok przybywa...

-Cosmoprof co roku zaskakuje i przynosi szereg długofalowych korzyści. Zamierzamy  jak zwykle wykorzystać cały wachlarz możliwości, który stwarza. Liczymy na owocne kontrakty i zaskakujące, nowe trendy. W tym roku w Bolonii wystawiać będziemy się po raz 16-sty. Na 56m² standzie, organizowanym w ramach polskiego pawilonu narodowego w hali 16, zaprezentujemy całe portfolio – make up, skin care, koloryzację włosów oraz perfumerię. Debiut będzie też miała nasza najnowsza marka, skierowana do młodszej grupy odbiorców. Na stoisku skorzystać będzie można z fachowych porad makijażowych oraz profesjonalnego wizażu.

W tym roku stawiamy przede wszystkim na make up. Głębokie zmiany objęły markę INGRID, która przeszła rebranding zyskując nowy design, jakość, topowe nowości i sposób komunikacji. Debiutem na Cosmoprof będzie też zupełnie nowy brand makijażowy, dedykowany młodszej grupie odbiorców, który wyróżnia doskonała jakość, wyrazista grafika, i w którym zawierają się główne trendy rynkowe.

Zawsze mamy umówione spotkania z dotychczasowymi Klientami.  To doskonała szansa wymiany doświadczeń i aktualizacji informacji w wielu obszarach. Ponadto to idealne miejsce do pozyskania nowych odbiorców. Cosmoprof to także świetne miejsce dla działów marketingu, r&d i kreacji, bo to tu można odnaleźć kierunek rozwoju branży kosmetycznej – podsumowała przygotowania Verony Katarzyna Olędzka

Do  firm, które systematycznie wystawiają się w Bolonii należy także Bielenda

- Cosmoprof Bolonia to największe targi w roku, do których zawsze mocno się przygotowujemy. To doskonała okazja do spotkań z naszymi dystrybutorami i możliwość rozpoczęcia współpracy z nowymi partnerami. Od kilku sezonów organizatorzy targów mocno stawiają na różnorodność i obecność firm z całego świata, dzięki czemu w jednym miejscu można nawiązać relacje handlowe z wieloma, potencjalnymi dystrybutorami - powiedział  nam Adrian Winiarz, Export Director Bielenda Kosmetyki Naturalne
 

Aby pokazać prognozy i trendy  przyszłości sektora, Cosmoprof przedstawia 5 nowych obszarów specjalnych, nazwanych garden - ogrodami, w których zaprezentowane zostaną:

  •  innowacje
  • przewidywania kolorów i materiałów, jakie będziemy używać do 2030 roku
  • trendy
  • tendencje w sektorze perfumerynym
  • fazy  życia produktu, od jego  powstawania do sprzedaży i używania przez profesjonalistów 

Cosmoprof Worldwide Bologna stawia przed sobą jako ważny cel ułatwienie możliwości biznesowych firmom i operatorom, a tym samym rozwój rynku kosmetycznego. Chcąc ułatwić wizyty międzynarodowym operatorom, utrzymano daty otwarcia z ostatnich edycji.  Od czwartku 12 do niedzieli 15 marca 2020 czekają na zainteresowanych sektory Cosmopack i Cosmo|Perfumery & Cosmetics  oraz   Cosmoprime, obszar poświęcony wysokiej klasy perfumerii. Od piątku 13 do poniedziałku 16 marca wystawiają się   kanały Cosmo | Hair & Nail & Beauty Salon

W tym roku więcej powierzchni przeznaczono  na 23 pawilony narodowe, w ramach których obok licznie reprezentowanej Polski wystawiają się:  Belgia,  Chiny, Brazylia, Francja, Niemcy, Japonia, Grecja, Indonezja, Izrael, Korea, Łotwa, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Tajwan, Turcja, Wielka Brytania, USA, a po raz pierwszy  Mongolia, Czechy i Rosja, której warto  przyjrzeć się szczególnie uważnie. 

Od lat mocnym punktem polskiego pawilonu narodowego jest firma Eveline, od 2005 roku wystawiająca  się na tych najważniejszych dla branży kosmetycznej targach

-Targi Cosmoprof w Bolonii to wydarzenie, do którego przygotowujemy się bardzo starannie, z dużym wyprzedzeniem. Jest bardzo prawdopodobne, że w tym roku, w związku z zagrożeniem koronawirusem, będzie mniej wystawców z rynków azjatyckich. Już dziś należy zakładać, że problem ten będzie miał wpływ na gospodarkę i kwestie związane z importem i eksportem na rynki azjatyckie, oczywiście skala na ten moment jest trudna do przewidzenia – powiedziała  Karina Kozerska – dyrektor marketingu Eveline Cosmetics, dodając

-Zapraszamy naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata na stoisko Eveline Cosmetics, które w tym roku mieści się w pawilonie 16, miejsce G8e-H3f. Nie będzie nas trudno znaleźć, nasze stoisko na pewno zwróci uwagę elegancją i klasą, a produkty swoją jakością zainteresują nawet najbardziej wymagających klientów.

Zaprezentujemy nowe kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry twarzy, ciała i włosów, oparte o innowacyjne składniki aktywne. Silną markę jaką jest Eveline Cosmetics zbudowaliśmy dzięki konsekwentnej realizacji strategii, która polega na tym, że oferujemy naszym konsumentom szeroki wachlarz najwyższej jakości, a jednocześnie przystępnych cenowo produktów. W kategorii makijaż stawiamy na jakość, a także śledzimy najnowsze, światowe trendy. Dbamy też o to, aby wszystkie nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu.

Wśród naszych nowości klienci znajdą m.in. nowe linie, takie jak: Glycol Therapy, w skład której wchodzą profesjonalne, inspirowane zabiegami gabinetowymi kuracje, z wysokimi procentowymi stężeniami składników aktywnych, hipoalergiczną linię Bio Hyaluron Ekspert, opartą na synergicznym połączeniu 6 form kwasu hialuronowego,  w tym 100% biozgodnej, identycznej jak w skórze, zgłoszonej do patentu formy BioHya50. Wszystkie cząsteczki kwasu hialuronowego wykorzystane w tej serii są pochodzenia naturalnego, co jest zgodne z trendem ECO. Zaprezentujemy też nowe produkty wyszczuplające w linii Slim Extreme 4D z 96% składników pochodzenia naturalnego. Nie zabraknie również bogatej oferty nowości do makijażu.

Tegoroczny  Cosmoprof  to premiera dla  Optima Natura:

-Wystawiamy się po raz pierwszy więc już sam fakt uczestnictwa to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie. Znajdziecie nas w hali 16, nr stoiska L 19 B (blok I18 - L19). Szukamy dystrybutorów dla Optima Natura eksperta w aromaterapii.Mamy nadzieję spotkać ciekawych partnerów z Europy opierających współpracę na długoterminowych relacjach zawartych dla obopólnych korzyści – powiedział  Jacek Szkurłat

COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2020  - podział na sektory

COSMOPACK, skupiający producentów maszyn i markek własnych, dostawców  składników i  surowców, pokazujący najnowsze technologie produkcji prezentowane przez wiodące firmy w branży  z roku na rok przybiera na sile. Wystawców znajdziemy w pawilonach  20, 15, 18 i   wewnątrz hali 19.

Tu Polskę reprezentuje   m.in  od 10 lat Polipack   

-Jedziemy z bardzo dobrym nastawieniem, nasza oferta powiększyła się o nowe opakowania, nasze działania są coraz bardziej w duchu EKO – chcemy zaprezentować się od jak najlepszej strony.

W każdym roku jesteśmy bardzo zadowoleni. Te targi pozwalają nam na przeprowadzenie dużej liczby rozmów z naszymi klientami oraz potencjalnymi klientami.Zaprezentujemy nowa rodzinę butelek PET, dwa nowe typy słoików PET, opakowania z systemem refill, opakowania eko – dowiedzieliśmy się od Karoliny Walaszek z firmy Polipack

COSMO | PERFUMERY & COSMETICS odbywaja się w te same dni Cosmopack w pawilonach 16, 16A, 22, 26, - 29B i 19 firmy perfumeryjne i kosmetyczne, hala 21N produkty green i Cosmoprime, w hali 14. Ta część to ponad 26 procent wszystkich wystawców Cosmoprof.

-To już 5 edycja, na której się wystawiamy! W grudniu obchodziliśmy 5-lecie powstania marki Resibo i jednocześnie uruchomienie naszego sklepu internetowego, a więc w marcu będziemy świętować 5-lecie Resibo w Bolonii! Niezmiennie nasze stoisko można znaleźć w hali 21 Natural & Organic, gdzie zapraszamy, aby poznać nasz Team, zobaczyć design stoiska i odkryć nowości i plany na 2020 rok! – poinformowała nas Małgorzata Kawalec, Export Key Account Manager w Resibo dodając

- Jak co roku, przygotowania do Cosmoprof rozpoczęliśmy z dużym wyprzedzeniem, już w grudniu, aby móc wykorzystać maksymalnie tę inwestycję. Począwszy od wyglądu stoiska, które stało się już naszym znakiem rozpoznawczym i wizytówką, poprzez materiały które zabieramy, aż po nowości i zaplanowanie spotkań. Nastawiamy się na bardzo intensywne, ale także owocne dni, dlatego ta faza odpowiednich przygotowań mocno nas pochłania. Planujemy wiele spotkań z naszymi klientami oraz osobami, które poznaliśmy na innych imprezach targowych, ale także nastawiamy się na spotkanie zupełnie nowych ludzi, którzy jeszcze nas nie znają.

Po krótce: kalendarze spotkań już się zapełniają, nowości w produkcji, a temperatura przygotowań ciągle rośnie, aby 12 marca otworzyć stoisko z pełną energią i szerokimi uśmiechami!

 Każda edycja Cosmoprof jest dla nas bardzo ważna, ale jednocześnie zupełnie inna. Przede wszystkim z roku na rok jesteśmy mocniejsi, zarówno bogatsi w doświadczenie w eksporcie, w obecności na rynkach zagranicznych, jak i w same produkty. Wspominając pierwsze targi w 2016, gdzie mieliśmy 6 referencji i małe stoisko, nie tylko my, ale nasi klienci, znajomi i przedstawiciele innych polskich marek widzą zmianę, jaka ciągle się odbywa w Resibo. Dziś w portfelu marki mamy 20 produktów, a kolejnych 8 nowości w planie na 2020! Nasze stoisko jest wyróżniane i wymieniane przez organizatorów jako przykład bardzo ciekawych aranżacji. Jesteśmy aktywni w pozyskiwaniu nowych rynków i oprócz bardzo mocnej pozycji w Polsce w sektorze kosmetyków naturalnych, można nas spotkać w 11 krajach! Wielu z naszych klientów poznaliśmy właśnie na poprzednich edycjach Cosmoprof w Bolonii, a w ubiegłym roku po raz pierwszy gościliśmy podczas eventu naszego włoskiego Dystrybutora, który ponownie wysyła delegację na tegoroczną edycję.

Pierwszą nowością do poznania i przetestowania w tym roku będzie Naturalny Krem Liftingujący, który dzięki zawartości wyjątkowych i bardzo rzadko stosowanych w kosmetykach składników podkreśla, jak bardzo ważna dla nas, w Resibo, jest skuteczność produktu. Udowadniamy klientom, że naturalna pielęgnacja nie jest tylko „zdrowsza” dla skóry, ale dzięki naszym recepturom jest wyjątkowo wydajna i efektywna. Naturalny Krem Liftingujący jest także pierwszym kremem w Resibo, który pakowany jest w szklany słoiczek, ponieważ chcemy być coraz bliżej środowiska i poszukujemy odpowiednich rozwiązań opakowaniowych.

Pozostałe dwie nowości pozostawię osnute tajemnicą i zapraszam na nasze stoisko, aby je zobaczyć, a proszę mi wierzyć – naprawdę warto!

Cosmoprof Bolonia dla Resibo to sentyment, bo tu pokazaliśmy markę klientom zagranicznym po raz pierwszy. To także okazja do poznania wielu ludzi, zbudowania relacji, prezentacji naszych produktów i jednocześnie edukacji, dlaczego warto je wybierać. To czas lansowania nowości i planowania dalszych działań na kolejny rok, spotkań i ustaleń zarówno z kontrahentami zagranicznymi, jak i polskimi. Czekamy w gotowości na marzec! :)

W pawilonie naturalnym 21 od lat godnie nas reprezentuje i bardzo pozytywnie wyróżnia się Nacomi

-Targi w Bolonii to największe i najważniejsze targi branży kosmetycznej na świecie – nie mogłoby nas tam zabraknąć. Z jakim nastawieniem jedziemy do Bolonii w tym roku? Zdecydowanie bojowym! Bardzo mocno inwestujemy w rozwój eksportu marki Nacomi. Nie ma lepszych targów niż Cosmoprof Bologna aby nawiązać kontakt z Kupcami i Dystrybutorami z całego świata. Jako producent kosmetyków naturalnych, które wyraźnie odróżniają się od oferty konkurencji, mamy się czym pochwalić i na pewno to zrobimy.

To już nasza 6 wyprawa do Bolonii. Jak co roku można nas będzie znaleźć w pawilonie naturalnym N21.

Mamy wrażenie, że w pawilonie, w którym się wystawiamy, czyli naturalnym, wyróżniamy się na tle 90% wystawców. Nasze produkty mocno wyłamują się z konwencji naturalnych kosmetyków, pod względem samej koncepcji, formy oraz designu.

Zaprezentujemy liczne nowości dedykowane pielęgnacji skóry twarzy. Do naszej dotychczasowej oferty dołączyły Hydrolaty i Toniki, Maseczki Oczyszczające i Pielęgnacyjne oraz 3 rodzaje Serum do twarzy. Zaskoczymy odwiedzających niepowtarzalnymi Pyłkami Oczyszczającymi oraz naszym bestsellerowym Czarnym Mydłem w 3 nowych odsłonach. W tym roku mocno stawiamy na niezwykłe kompozycje składników aktywnych, które łączymy z najcenniejszymi olejami naturalnymi. A na zbliżające się ciepłe miesiące przygotowaliśmy pachnące owocami nawilżająco-chłodzące Mgiełki do Ciała.

Cosmoprof Bolonia to ogromna szansa na nawiązanie cennych kontaktów. Dlatego też co roku dokładamy starań aby przyciągnąć uwagę Odwiedzających ciekawym designem stoiska oraz prezentowanymi nowościami. W tym roku też nie zawiedziemy! Zapraszamy! Przekonajcie się sami! – tak Anna Miodońska, specjalista ds. eksportu w firmie F.P.U.H. “KAMIL” KAMIL GAWLIŃSKI zachęca do odwiedzenia stoiska marki Nacomi

COSMO|HAIR & NAIL & BEAUTY SALON to ponad 50 % wszystkich wystawców edycji 2020, znajdziemy ich w halach 25, 31, 32, 33 i 35. Również w tym sektorze Polska ma wielu i mocnych graczy. W ubiegłym roku z dużym powodzeniem zadebiutowała w Bolonii krakowska firma Słowianka, której pokazy w wykonaniu Natalii Larina, wielokrotnej mistrzyni świata w zdobieniu paznokci przyciągały tłumy. W tym roku Słowianka też przewiduje niespodzianki dla swoich fanów, jak nam powiedziano w firmie:

COSMOPROF to dla nas szansa na zaprezentowanie naszych produktów, ale przede wszystkim wartości jakie nami kierują w kreowaniu naszego portfolio produktów i usług. Profesjonalizm, wiedza i sztuka - to tymi wartościami chcemy wzbudzić zainteresowanie naszych przyszłych klientów. W trakcie targów zaprezentujemy topowe produkty marki, najnowsze kolekcje lakierów hybrydowych oraz gorące trendy w świecie stylizacji paznokci.

Otwarte będą zarówno stanowiska sprzedażowe jak i miejsce na spotkania biznesowe. Kreatorka naszej marki - Natalia Larina - wykona na żywo wyjątkowe pokazy stylizacji paznokci. Jedziemy na COSMOPROF pełni pozytywnej energii, zapału i zaangażowania. Serdecznie zapraszamy do Hall 36, stand: I28-L27.

W ubiegłym roku gościliśmy na targach COSMOPROF po raz pierwszy. Spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem naszych produktów. Liczymy na to, że w tej edycji grono naszych klientów się powiększy.

Na targi COSMOPROF BOLOGNA 2020 przygotowaliśmy m.in. 3 topowe nowości:

CARE BUILD BASE - jedna z najtrwalszych baz od Slowianka Nail Trends, stworzona dla osób, które mają problem z osłabioną płytką paznokciową. Keratyna zawarta w bazie sprawia, że płytka paznokcia staje się bardziej twarda i odporna na mechaniczne uszkodzenia. Dzięki swojemu składowi umacnia paznokcie, a dodatkowo pozwala uzupełnić uszkodzoną płytkę i delikatnie przedłużyć paznokcie. Dzięki Care Build Base stylizacja na paznokciach jest trwała do 4/5 tygodni. Można jej używać jako podkład do ulubionego lakieru hybrydowego lub żeli.

W pawilonie 36, choć nie tylko będzie też prezentować swoje produkty Silcare .

-Już nie możemy się doczekać! Choć to nie pierwszy raz, kiedy uczestniczymy w targach w Bolonii, to po raz pierwszy będziemy tam zupełnie odmienieni. Będziecie mieli okazję zobaczyć nas w nowej odsłonie, i co najlepsze, nie jest to jeszcze finalna wersja nowego Silcare – nasza zmiana ciągle trwa. Jesteśmy pełni niesamowitej energii, o czym przekonacie się odwiedzając nasze stoisko. Warto być z nami, żeby poczuć naszą energię, żeby przeżyć to wydarzenie razem z nami – mamy moc- powiedziała z ogromym etuzjazmem Sylwia Lemańczyk, dodając

-Po raz 6. będziemy dla Was na targach. Pierwszy raz odwiedziliśmy targi Cosmoprof już w 2015 r., i choć nasze pierwsze stoisko miało wtedy tylko 12 m2, to wróciliśmy stamtąd z apetytem na więcej. W tej chwili uczestniczymy w wydarzeniu jako wystawca B2B oraz dla klientów detalicznych, a szeroka gama naszych produktów dostępna będzie na powierzchni łącznie aż 120m2! Znajdziecie nas na Cosmopack Bolonia w hali 16, stand 16d-L5c oraz na Cosmoprof Bolonia 13-16 marca 2020 w hali 36, stand: P14Q13.

Kolejną firmą, która na Cosmoprofie wystawia się na dwóch stoiskach jest ADOS, w imieniu którego wypowiedzi udzielila Iwona Molenda, Product Manager

-Uczestniczymy w targach już po raz piętnasty! Nasze główne stoisko, gdzie prezentujemy nasze nowości znajduje się w hali 16-I3A, ale wystawiamy się również na Cosmopack w sekcji Private Label w hali 20-E13.

Targi są kolejną okazją do zaprezentowania się na wielu rynkach zagranicznych, pozyskania nowych klientów i rynków zbytu. Są to nowe możliwości w niezwykłej atmosferze. Co roku pokazujemy na Cosmoprof nasze nowości kosmetyczne, w tym zaprezentujemy

  • Wegański lakier do paznokci VEGAN stworzony na bazie składników pochodzenia roślinnego, który łączy w sobie potęgę natury z bogatym i trwałym kolorem.
  • Lakier AQUA GIRL to produkt stworzony specjalnie dla dzieci z delikatną formułą na bazie wody.

Doceniając potencjał polskiej branży kosmetycznej, po raz kolejny jest ona wspierana programem promocji, którego realizacja zaczyna się właśnie od Bolonii. Ministerstwo Rozwoju wybrało spółkę BERM do realizacji działań ogólnych promujących polską branżę kosmetyczną w latach 2020-2022.

W ramach umowy, jaką Ministerstwo Rozwoju podpisało ze spółką pod koniec 2019 roku, BERM będzie organizować narodowe stoiska informacyjno-promocyjne i misje wyjazdowe dla polskich przedsiębiorców na targi Cosmoprof Bolonia i Beautyworld w Dubaju w kolejnych dwóch latach.

- Polskie kosmetyki będą promowane w całej polskiej strefie, ale oczywiście główny punkt będzie zlokalizowany na stoisku narodowym - powiedziała Żaneta Berus, promotions director w BERM, dodając

 – Na stoisku narodowym będą wyświetlane filmy promocyjne polskich firm kosmetycznych, a także dostępne będą inne materiały promocyjne przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego. Poza tym 13 marca zorganizujemy briefing prasowy z udziałem zagranicznych dziennikarzy, jak też ekspertów włoskich, którzy przekażą wiedzę o rynku włoskim polskim uczestnikom misji i polskim wystawcom. Wreszcie stawiamy na bilateralne spotkania delegatów z Polski z włoskimi i międzynarodowymi kupcami

Ekspertem branżowym będzie dr Anna Oborska - dyrektor generalna i wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

Branża kosmetyczna była jedną z bardziej aktywnych proeksportowo w ostatnich latach. Wartość dofinansowania z programu Go to Brand w okresie 2016-2019 wyniosła ponad 58 mln zł.

Przygotowania do edycji 2020 bolońskich targów weszły na ostatnią prostą. Dokładną relację z ich przebiegu przedstawimy po targach.

Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2965

    Kremowe hity na wakacje. Dermokosmetyki, które zmieszczą się w każdej torebce!

    Ile razy zastanawiałaś się przed wyjściem, wziąć ze sobą krem, a może nie będzie wcale potrzebny? Ile razy podczas pakowania, szukałaś opakowania, do którego mogłabyś przełożyć trochę kremu, by nie musieć brać całego słoiczka? Ile razy okazało się, że Twoja torebka jest za mała i krem się do niej po prostu nie mieści? Jeśli kiedykolwiek musiałaś zadawać sobie te pytania lub miałaś podobne dylematy, to te czasy właśnie się skończyły. A to wszystko za sprawą wygodnego, praktycznego opakowania w wersji podróżnej od BioDermic Dermocosmetics. Czytaj dalej

  • 2938

    Pielęgnacja okolic oczu. Delikatna skóra pod specjalnym nadzorem

    Piękne spojrzenie wymaga pięknej oprawy i nie chodzi nam w tym momencie o wystrzałowy makijaż. Skóra w okolicach oczu jest niezwykle delikatna, niemal pozbawiona gruczołów łojowych, co sprawia, że starzeje się najszybciej. Dodatkowo wszystkie wiemy, że śmiech to zdrowie, ale nawet ono ma swoją cenę… Ale na pewno nie będziemy nikogo zniechęcać do rozdawania uśmiechów, wręcz przeciwnie. Więc co zrobić, żeby zjeść ciastko i mieć ciastko? Czytaj dalej

  • 2929

    BIO - kremowa odsłona piękna

    Niedawno na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków BioDermic Dermocosmetics sygnowanych hasłem „BIO warto”. Marka podkreśla, że warto, „bio” udoskonalone receptury kosmetyków pozwalają uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i sprawić by skóra była piękna i zdrowa. W czym tkwi sekret? Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2984

    Polska europejskim hubem produkcji opakowań

    W Polsce produkuje się ok. 6 mln ton opakowań rocznie. Udział tego sektora w całym przetwórstwie przemysłowym sięga 3,4 proc. i jest niemal 2-krotnie wyższy niż średnia dla UE. Można powiedzieć, że produkcja opakowań stała się jedną z polskich specjalności. Czytaj dalej

  • 2964

    Naukowcy z SGGW wyprodukowali innowacyjny suszony miód

    Naukowcy ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wyprodukowali suszony miód, który zawiera aż 80 proc. miodu naturalnego. Innowacyjny produkt jest w formie proszku i może być doskonałym składnikiem wielu produktów , m.in. kosmetyków i suplementów diety. Czytaj dalej

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/