Cosmoprof Worldwide Bologna 2020 – przygotowania do największych targów kosmetycznych na ostatniej prostej!

Tegoroczna edycja Cosmoprof Worldwide Bologna zabierze nas w podróż przez następne 10 lat, pokazując trendy i innowacje technologiczne, które będą kierować rynkiem kosmetycznym od dziś do 2030 roku.

- Dzięki swojej 53-letniej historii Cosmoprof Worldwide Bologna jest wyjątkowym wydarzeniem na międzynarodowej scenie targowej - powiedział Gianpiero Calzolari, prezes BolognaFiere podczas konferencji prasowej, jaka odbyła się 5 marca w Mediolanie i dodał

- Cosmoprof to wydarzenie będące punktem odniesienia dla operatorów i firm na całym świecie . Edycja 2020 to w  Bolonii ponad 3000 firm - ponad 70% z zagranicy - i ponad 265 000 odwiedzających...

Polska w tym roku będzie reprezentowana przez ponad 160 firm, choć wielkich nieobecnych z roku na rok przybywa...

-Cosmoprof co roku zaskakuje i przynosi szereg długofalowych korzyści. Zamierzamy  jak zwykle wykorzystać cały wachlarz możliwości, który stwarza. Liczymy na owocne kontrakty i zaskakujące, nowe trendy. W tym roku w Bolonii wystawiać będziemy się po raz 16-sty. Na 56m² standzie, organizowanym w ramach polskiego pawilonu narodowego w hali 16, zaprezentujemy całe portfolio – make up, skin care, koloryzację włosów oraz perfumerię. Debiut będzie też miała nasza najnowsza marka, skierowana do młodszej grupy odbiorców. Na stoisku skorzystać będzie można z fachowych porad makijażowych oraz profesjonalnego wizażu.

W tym roku stawiamy przede wszystkim na make up. Głębokie zmiany objęły markę INGRID, która przeszła rebranding zyskując nowy design, jakość, topowe nowości i sposób komunikacji. Debiutem na Cosmoprof będzie też zupełnie nowy brand makijażowy, dedykowany młodszej grupie odbiorców, który wyróżnia doskonała jakość, wyrazista grafika, i w którym zawierają się główne trendy rynkowe.

Zawsze mamy umówione spotkania z dotychczasowymi Klientami.  To doskonała szansa wymiany doświadczeń i aktualizacji informacji w wielu obszarach. Ponadto to idealne miejsce do pozyskania nowych odbiorców. Cosmoprof to także świetne miejsce dla działów marketingu, r&d i kreacji, bo to tu można odnaleźć kierunek rozwoju branży kosmetycznej – podsumowała przygotowania Verony Katarzyna Olędzka

Do  firm, które systematycznie wystawiają się w Bolonii należy także Bielenda

- Cosmoprof Bolonia to największe targi w roku, do których zawsze mocno się przygotowujemy. To doskonała okazja do spotkań z naszymi dystrybutorami i możliwość rozpoczęcia współpracy z nowymi partnerami. Od kilku sezonów organizatorzy targów mocno stawiają na różnorodność i obecność firm z całego świata, dzięki czemu w jednym miejscu można nawiązać relacje handlowe z wieloma, potencjalnymi dystrybutorami - powiedział  nam Adrian Winiarz, Export Director Bielenda Kosmetyki Naturalne
 

Aby pokazać prognozy i trendy  przyszłości sektora, Cosmoprof przedstawia 5 nowych obszarów specjalnych, nazwanych garden - ogrodami, w których zaprezentowane zostaną:

  •  innowacje
  • przewidywania kolorów i materiałów, jakie będziemy używać do 2030 roku
  • trendy
  • tendencje w sektorze perfumerynym
  • fazy  życia produktu, od jego  powstawania do sprzedaży i używania przez profesjonalistów 

Cosmoprof Worldwide Bologna stawia przed sobą jako ważny cel ułatwienie możliwości biznesowych firmom i operatorom, a tym samym rozwój rynku kosmetycznego. Chcąc ułatwić wizyty międzynarodowym operatorom, utrzymano daty otwarcia z ostatnich edycji.  Od czwartku 12 do niedzieli 15 marca 2020 czekają na zainteresowanych sektory Cosmopack i Cosmo|Perfumery & Cosmetics  oraz   Cosmoprime, obszar poświęcony wysokiej klasy perfumerii. Od piątku 13 do poniedziałku 16 marca wystawiają się   kanały Cosmo | Hair & Nail & Beauty Salon

W tym roku więcej powierzchni przeznaczono  na 23 pawilony narodowe, w ramach których obok licznie reprezentowanej Polski wystawiają się:  Belgia,  Chiny, Brazylia, Francja, Niemcy, Japonia, Grecja, Indonezja, Izrael, Korea, Łotwa, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Tajwan, Turcja, Wielka Brytania, USA, a po raz pierwszy  Mongolia, Czechy i Rosja, której warto  przyjrzeć się szczególnie uważnie. 

Od lat mocnym punktem polskiego pawilonu narodowego jest firma Eveline, od 2005 roku wystawiająca  się na tych najważniejszych dla branży kosmetycznej targach

-Targi Cosmoprof w Bolonii to wydarzenie, do którego przygotowujemy się bardzo starannie, z dużym wyprzedzeniem. Jest bardzo prawdopodobne, że w tym roku, w związku z zagrożeniem koronawirusem, będzie mniej wystawców z rynków azjatyckich. Już dziś należy zakładać, że problem ten będzie miał wpływ na gospodarkę i kwestie związane z importem i eksportem na rynki azjatyckie, oczywiście skala na ten moment jest trudna do przewidzenia – powiedziała  Karina Kozerska – dyrektor marketingu Eveline Cosmetics, dodając

-Zapraszamy naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata na stoisko Eveline Cosmetics, które w tym roku mieści się w pawilonie 16, miejsce G8e-H3f. Nie będzie nas trudno znaleźć, nasze stoisko na pewno zwróci uwagę elegancją i klasą, a produkty swoją jakością zainteresują nawet najbardziej wymagających klientów.

Zaprezentujemy nowe kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry twarzy, ciała i włosów, oparte o innowacyjne składniki aktywne. Silną markę jaką jest Eveline Cosmetics zbudowaliśmy dzięki konsekwentnej realizacji strategii, która polega na tym, że oferujemy naszym konsumentom szeroki wachlarz najwyższej jakości, a jednocześnie przystępnych cenowo produktów. W kategorii makijaż stawiamy na jakość, a także śledzimy najnowsze, światowe trendy. Dbamy też o to, aby wszystkie nasze produkty były wygodne w aplikacji i przyjemne w stosowaniu.

Wśród naszych nowości klienci znajdą m.in. nowe linie, takie jak: Glycol Therapy, w skład której wchodzą profesjonalne, inspirowane zabiegami gabinetowymi kuracje, z wysokimi procentowymi stężeniami składników aktywnych, hipoalergiczną linię Bio Hyaluron Ekspert, opartą na synergicznym połączeniu 6 form kwasu hialuronowego,  w tym 100% biozgodnej, identycznej jak w skórze, zgłoszonej do patentu formy BioHya50. Wszystkie cząsteczki kwasu hialuronowego wykorzystane w tej serii są pochodzenia naturalnego, co jest zgodne z trendem ECO. Zaprezentujemy też nowe produkty wyszczuplające w linii Slim Extreme 4D z 96% składników pochodzenia naturalnego. Nie zabraknie również bogatej oferty nowości do makijażu.

Tegoroczny  Cosmoprof  to premiera dla  Optima Natura:

-Wystawiamy się po raz pierwszy więc już sam fakt uczestnictwa to dla nas bardzo ciekawe doświadczenie. Znajdziecie nas w hali 16, nr stoiska L 19 B (blok I18 - L19). Szukamy dystrybutorów dla Optima Natura eksperta w aromaterapii.Mamy nadzieję spotkać ciekawych partnerów z Europy opierających współpracę na długoterminowych relacjach zawartych dla obopólnych korzyści – powiedział  Jacek Szkurłat

COSMOPROF WORLDWIDE BOLOGNA 2020  - podział na sektory

COSMOPACK, skupiający producentów maszyn i markek własnych, dostawców  składników i  surowców, pokazujący najnowsze technologie produkcji prezentowane przez wiodące firmy w branży  z roku na rok przybiera na sile. Wystawców znajdziemy w pawilonach  20, 15, 18 i   wewnątrz hali 19.

Tu Polskę reprezentuje   m.in  od 10 lat Polipack   

-Jedziemy z bardzo dobrym nastawieniem, nasza oferta powiększyła się o nowe opakowania, nasze działania są coraz bardziej w duchu EKO – chcemy zaprezentować się od jak najlepszej strony.

W każdym roku jesteśmy bardzo zadowoleni. Te targi pozwalają nam na przeprowadzenie dużej liczby rozmów z naszymi klientami oraz potencjalnymi klientami.Zaprezentujemy nowa rodzinę butelek PET, dwa nowe typy słoików PET, opakowania z systemem refill, opakowania eko – dowiedzieliśmy się od Karoliny Walaszek z firmy Polipack

COSMO | PERFUMERY & COSMETICS odbywaja się w te same dni Cosmopack w pawilonach 16, 16A, 22, 26, - 29B i 19 firmy perfumeryjne i kosmetyczne, hala 21N produkty green i Cosmoprime, w hali 14. Ta część to ponad 26 procent wszystkich wystawców Cosmoprof.

-To już 5 edycja, na której się wystawiamy! W grudniu obchodziliśmy 5-lecie powstania marki Resibo i jednocześnie uruchomienie naszego sklepu internetowego, a więc w marcu będziemy świętować 5-lecie Resibo w Bolonii! Niezmiennie nasze stoisko można znaleźć w hali 21 Natural & Organic, gdzie zapraszamy, aby poznać nasz Team, zobaczyć design stoiska i odkryć nowości i plany na 2020 rok! – poinformowała nas Małgorzata Kawalec, Export Key Account Manager w Resibo dodając

- Jak co roku, przygotowania do Cosmoprof rozpoczęliśmy z dużym wyprzedzeniem, już w grudniu, aby móc wykorzystać maksymalnie tę inwestycję. Począwszy od wyglądu stoiska, które stało się już naszym znakiem rozpoznawczym i wizytówką, poprzez materiały które zabieramy, aż po nowości i zaplanowanie spotkań. Nastawiamy się na bardzo intensywne, ale także owocne dni, dlatego ta faza odpowiednich przygotowań mocno nas pochłania. Planujemy wiele spotkań z naszymi klientami oraz osobami, które poznaliśmy na innych imprezach targowych, ale także nastawiamy się na spotkanie zupełnie nowych ludzi, którzy jeszcze nas nie znają.

Po krótce: kalendarze spotkań już się zapełniają, nowości w produkcji, a temperatura przygotowań ciągle rośnie, aby 12 marca otworzyć stoisko z pełną energią i szerokimi uśmiechami!

 Każda edycja Cosmoprof jest dla nas bardzo ważna, ale jednocześnie zupełnie inna. Przede wszystkim z roku na rok jesteśmy mocniejsi, zarówno bogatsi w doświadczenie w eksporcie, w obecności na rynkach zagranicznych, jak i w same produkty. Wspominając pierwsze targi w 2016, gdzie mieliśmy 6 referencji i małe stoisko, nie tylko my, ale nasi klienci, znajomi i przedstawiciele innych polskich marek widzą zmianę, jaka ciągle się odbywa w Resibo. Dziś w portfelu marki mamy 20 produktów, a kolejnych 8 nowości w planie na 2020! Nasze stoisko jest wyróżniane i wymieniane przez organizatorów jako przykład bardzo ciekawych aranżacji. Jesteśmy aktywni w pozyskiwaniu nowych rynków i oprócz bardzo mocnej pozycji w Polsce w sektorze kosmetyków naturalnych, można nas spotkać w 11 krajach! Wielu z naszych klientów poznaliśmy właśnie na poprzednich edycjach Cosmoprof w Bolonii, a w ubiegłym roku po raz pierwszy gościliśmy podczas eventu naszego włoskiego Dystrybutora, który ponownie wysyła delegację na tegoroczną edycję.

Pierwszą nowością do poznania i przetestowania w tym roku będzie Naturalny Krem Liftingujący, który dzięki zawartości wyjątkowych i bardzo rzadko stosowanych w kosmetykach składników podkreśla, jak bardzo ważna dla nas, w Resibo, jest skuteczność produktu. Udowadniamy klientom, że naturalna pielęgnacja nie jest tylko „zdrowsza” dla skóry, ale dzięki naszym recepturom jest wyjątkowo wydajna i efektywna. Naturalny Krem Liftingujący jest także pierwszym kremem w Resibo, który pakowany jest w szklany słoiczek, ponieważ chcemy być coraz bliżej środowiska i poszukujemy odpowiednich rozwiązań opakowaniowych.

Pozostałe dwie nowości pozostawię osnute tajemnicą i zapraszam na nasze stoisko, aby je zobaczyć, a proszę mi wierzyć – naprawdę warto!

Cosmoprof Bolonia dla Resibo to sentyment, bo tu pokazaliśmy markę klientom zagranicznym po raz pierwszy. To także okazja do poznania wielu ludzi, zbudowania relacji, prezentacji naszych produktów i jednocześnie edukacji, dlaczego warto je wybierać. To czas lansowania nowości i planowania dalszych działań na kolejny rok, spotkań i ustaleń zarówno z kontrahentami zagranicznymi, jak i polskimi. Czekamy w gotowości na marzec! :)

W pawilonie naturalnym 21 od lat godnie nas reprezentuje i bardzo pozytywnie wyróżnia się Nacomi

-Targi w Bolonii to największe i najważniejsze targi branży kosmetycznej na świecie – nie mogłoby nas tam zabraknąć. Z jakim nastawieniem jedziemy do Bolonii w tym roku? Zdecydowanie bojowym! Bardzo mocno inwestujemy w rozwój eksportu marki Nacomi. Nie ma lepszych targów niż Cosmoprof Bologna aby nawiązać kontakt z Kupcami i Dystrybutorami z całego świata. Jako producent kosmetyków naturalnych, które wyraźnie odróżniają się od oferty konkurencji, mamy się czym pochwalić i na pewno to zrobimy.

To już nasza 6 wyprawa do Bolonii. Jak co roku można nas będzie znaleźć w pawilonie naturalnym N21.

Mamy wrażenie, że w pawilonie, w którym się wystawiamy, czyli naturalnym, wyróżniamy się na tle 90% wystawców. Nasze produkty mocno wyłamują się z konwencji naturalnych kosmetyków, pod względem samej koncepcji, formy oraz designu.

Zaprezentujemy liczne nowości dedykowane pielęgnacji skóry twarzy. Do naszej dotychczasowej oferty dołączyły Hydrolaty i Toniki, Maseczki Oczyszczające i Pielęgnacyjne oraz 3 rodzaje Serum do twarzy. Zaskoczymy odwiedzających niepowtarzalnymi Pyłkami Oczyszczającymi oraz naszym bestsellerowym Czarnym Mydłem w 3 nowych odsłonach. W tym roku mocno stawiamy na niezwykłe kompozycje składników aktywnych, które łączymy z najcenniejszymi olejami naturalnymi. A na zbliżające się ciepłe miesiące przygotowaliśmy pachnące owocami nawilżająco-chłodzące Mgiełki do Ciała.

Cosmoprof Bolonia to ogromna szansa na nawiązanie cennych kontaktów. Dlatego też co roku dokładamy starań aby przyciągnąć uwagę Odwiedzających ciekawym designem stoiska oraz prezentowanymi nowościami. W tym roku też nie zawiedziemy! Zapraszamy! Przekonajcie się sami! – tak Anna Miodońska, specjalista ds. eksportu w firmie F.P.U.H. “KAMIL” KAMIL GAWLIŃSKI zachęca do odwiedzenia stoiska marki Nacomi

COSMO|HAIR & NAIL & BEAUTY SALON to ponad 50 % wszystkich wystawców edycji 2020, znajdziemy ich w halach 25, 31, 32, 33 i 35. Również w tym sektorze Polska ma wielu i mocnych graczy. W ubiegłym roku z dużym powodzeniem zadebiutowała w Bolonii krakowska firma Słowianka, której pokazy w wykonaniu Natalii Larina, wielokrotnej mistrzyni świata w zdobieniu paznokci przyciągały tłumy. W tym roku Słowianka też przewiduje niespodzianki dla swoich fanów, jak nam powiedziano w firmie:

COSMOPROF to dla nas szansa na zaprezentowanie naszych produktów, ale przede wszystkim wartości jakie nami kierują w kreowaniu naszego portfolio produktów i usług. Profesjonalizm, wiedza i sztuka - to tymi wartościami chcemy wzbudzić zainteresowanie naszych przyszłych klientów. W trakcie targów zaprezentujemy topowe produkty marki, najnowsze kolekcje lakierów hybrydowych oraz gorące trendy w świecie stylizacji paznokci.

Otwarte będą zarówno stanowiska sprzedażowe jak i miejsce na spotkania biznesowe. Kreatorka naszej marki - Natalia Larina - wykona na żywo wyjątkowe pokazy stylizacji paznokci. Jedziemy na COSMOPROF pełni pozytywnej energii, zapału i zaangażowania. Serdecznie zapraszamy do Hall 36, stand: I28-L27.

W ubiegłym roku gościliśmy na targach COSMOPROF po raz pierwszy. Spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem naszych produktów. Liczymy na to, że w tej edycji grono naszych klientów się powiększy.

Na targi COSMOPROF BOLOGNA 2020 przygotowaliśmy m.in. 3 topowe nowości:

CARE BUILD BASE - jedna z najtrwalszych baz od Slowianka Nail Trends, stworzona dla osób, które mają problem z osłabioną płytką paznokciową. Keratyna zawarta w bazie sprawia, że płytka paznokcia staje się bardziej twarda i odporna na mechaniczne uszkodzenia. Dzięki swojemu składowi umacnia paznokcie, a dodatkowo pozwala uzupełnić uszkodzoną płytkę i delikatnie przedłużyć paznokcie. Dzięki Care Build Base stylizacja na paznokciach jest trwała do 4/5 tygodni. Można jej używać jako podkład do ulubionego lakieru hybrydowego lub żeli.

W pawilonie 36, choć nie tylko będzie też prezentować swoje produkty Silcare .

-Już nie możemy się doczekać! Choć to nie pierwszy raz, kiedy uczestniczymy w targach w Bolonii, to po raz pierwszy będziemy tam zupełnie odmienieni. Będziecie mieli okazję zobaczyć nas w nowej odsłonie, i co najlepsze, nie jest to jeszcze finalna wersja nowego Silcare – nasza zmiana ciągle trwa. Jesteśmy pełni niesamowitej energii, o czym przekonacie się odwiedzając nasze stoisko. Warto być z nami, żeby poczuć naszą energię, żeby przeżyć to wydarzenie razem z nami – mamy moc- powiedziała z ogromym etuzjazmem Sylwia Lemańczyk, dodając

-Po raz 6. będziemy dla Was na targach. Pierwszy raz odwiedziliśmy targi Cosmoprof już w 2015 r., i choć nasze pierwsze stoisko miało wtedy tylko 12 m2, to wróciliśmy stamtąd z apetytem na więcej. W tej chwili uczestniczymy w wydarzeniu jako wystawca B2B oraz dla klientów detalicznych, a szeroka gama naszych produktów dostępna będzie na powierzchni łącznie aż 120m2! Znajdziecie nas na Cosmopack Bolonia w hali 16, stand 16d-L5c oraz na Cosmoprof Bolonia 13-16 marca 2020 w hali 36, stand: P14Q13.

Kolejną firmą, która na Cosmoprofie wystawia się na dwóch stoiskach jest ADOS, w imieniu którego wypowiedzi udzielila Iwona Molenda, Product Manager

-Uczestniczymy w targach już po raz piętnasty! Nasze główne stoisko, gdzie prezentujemy nasze nowości znajduje się w hali 16-I3A, ale wystawiamy się również na Cosmopack w sekcji Private Label w hali 20-E13.

Targi są kolejną okazją do zaprezentowania się na wielu rynkach zagranicznych, pozyskania nowych klientów i rynków zbytu. Są to nowe możliwości w niezwykłej atmosferze. Co roku pokazujemy na Cosmoprof nasze nowości kosmetyczne, w tym zaprezentujemy

  • Wegański lakier do paznokci VEGAN stworzony na bazie składników pochodzenia roślinnego, który łączy w sobie potęgę natury z bogatym i trwałym kolorem.
  • Lakier AQUA GIRL to produkt stworzony specjalnie dla dzieci z delikatną formułą na bazie wody.

Doceniając potencjał polskiej branży kosmetycznej, po raz kolejny jest ona wspierana programem promocji, którego realizacja zaczyna się właśnie od Bolonii. Ministerstwo Rozwoju wybrało spółkę BERM do realizacji działań ogólnych promujących polską branżę kosmetyczną w latach 2020-2022.

W ramach umowy, jaką Ministerstwo Rozwoju podpisało ze spółką pod koniec 2019 roku, BERM będzie organizować narodowe stoiska informacyjno-promocyjne i misje wyjazdowe dla polskich przedsiębiorców na targi Cosmoprof Bolonia i Beautyworld w Dubaju w kolejnych dwóch latach.

- Polskie kosmetyki będą promowane w całej polskiej strefie, ale oczywiście główny punkt będzie zlokalizowany na stoisku narodowym - powiedziała Żaneta Berus, promotions director w BERM, dodając

 – Na stoisku narodowym będą wyświetlane filmy promocyjne polskich firm kosmetycznych, a także dostępne będą inne materiały promocyjne przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego. Poza tym 13 marca zorganizujemy briefing prasowy z udziałem zagranicznych dziennikarzy, jak też ekspertów włoskich, którzy przekażą wiedzę o rynku włoskim polskim uczestnikom misji i polskim wystawcom. Wreszcie stawiamy na bilateralne spotkania delegatów z Polski z włoskimi i międzynarodowymi kupcami

Ekspertem branżowym będzie dr Anna Oborska - dyrektor generalna i wiceprezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego.

Branża kosmetyczna była jedną z bardziej aktywnych proeksportowo w ostatnich latach. Wartość dofinansowania z programu Go to Brand w okresie 2016-2019 wyniosła ponad 58 mln zł.

Przygotowania do edycji 2020 bolońskich targów weszły na ostatnią prostą. Dokładną relację z ich przebiegu przedstawimy po targach.

Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 3468

    ROZBŁYŚNIJ SPOJRZENIEM Z LUMI

    Kto nie marzy o utrzymaniu pięknej i zdrowej skóry wokół oczu? Z myślą o tym, Pure by Clochee stworzyło kolejny fantastyczny produkt, w którym 98 % to składniki pochodzenia naturalnego. Przedstawiamy LUMI krem pod oczy! Czytaj dalej

  • 3455

    Rozgrzej jesień swoim uśmiechem. Moc kurkumy dla zdrowych, białych zębów

    W ajurwedzie, starohinduskiej sztuce leczenia, kurkuma jest doceniana ze względu na swoje właściwości rozgrzewające, oczyszczające i antybakteryjne. Stanowić może nie tylko naturalny suplement zdrowej diety, ale także cenny sekret kosmetycznych receptur. Jako składnik pasty do zębów zapobiega stanom zapalnym jamy ustnej, dba o dziąsła, a także… świetnie smakuje. Eksperci Białej Perły dodatkowo sprzymierzyli ją z koenzymem Q10 dla jeszcze większej skuteczności w walce o zdrowy, biały uśmiech. Czytaj dalej

  • 3447

    Kolejne to(ł)powe nowości w bestsellerowej linii sebio

    Peeling 3 enzymy to absolutny bestseller wśród kosmetyków face care. Wasz ulubieniec, z którym zdążyłyście zaprzyjaźnić się na dobre. Czytaj dalej

  • 3442

    Naturalna pielęgnacja dłoni i paznokci Iwoniczanki

    Mycie rąk jest jednym z najskuteczniejszych sposobów ochrony przed rozprzestrzenianiem się wirusów. Niestety, częste mycie wodą z detergentem może powodować nadmierne wysuszenie naskórka, zaczerwienie, a nawet bolesne pęknięcia. Jak zatem dbać o wrażliwą skórę dłoni? Czytaj dalej

  • 3439

    Naturalna sól do kąpieli. Uzdrowisko we własnym domu

    Kąpiele solankowe od stuleci polecane są w celu uzupełnienia terapii uzdrowiskowych. Nie tylko relaksują, ale także upiększają skórę i kojąco wpływają na bolące mięśnie i stawy. Stosowane są w fizjoterapii, a także dla wszystkich, poszukujących regeneracji i odprężenia podczas pobytu w uzdrowisku. Dziś uzdrowisko możesz stworzyć we własnym domu, dzięki Iwonickiej Soli Jodobromowej, produkowanej na bazie naturalnych wód mineralnych przez Uzdrowisko Iwonicz. Czytaj dalej

  • 3434

    Pielęgnacja twarzy pełna natury - nowości od Hagi

    Miłośniczki naturalnej pielęgnacji twarzy mają powody do świętowania. Hagi, rodzinna manufaktura kosmetyczna, wprowadziła na rynek kolejne nowości pełne dobroczynnych surowców. Ofertę firmy wzbogaciły dwa zestawy produktów do różnych typów skóry. Dla osób, które chciałyby spowolnić czas firma przygotowała naturalny regenerujący krem i eliksir anti-aging zawierające polisacharydy z alg, ekstrakt z drzewa Tara oraz beta-glukan. Natomiast dla osób z cerą mieszaną Hagi proponuje krem do twarzy i odżywcze serum olejowe z ekstraktami z jaśminu, frangipani, zielonej herbaty, brzoskwini, cyprysu, bergamotki i róży. Czytaj dalej

  • 3431

    Polska marka kosmetyków podbija nowe rynki zagraniczne. Produkty ZEW for men dostępne w kolejnych krajach w Europie i Azji

    Jesień 2020 roku to dla marki ZEW for men kolejny krok milowy w ekspansji zagranicznej i wkroczenie na nowe rynki Europy i Azji. Produkty ZEW for men są teraz dostępne także w perfumeriach Douglas w Hiszpanii, Niemczech, Estonii i na Łotwie, a od listopada będą również w Rumunii i na Litwie. Marka rozpoczęła także sprzedaż w Skandynawii za pośrednictwem platformy Lyko.com oraz w Azji na Flexlane.co. Czytaj dalej

  • 3428

    Lawendowe nowości od SYLVECO

    Długie – krótkie, swobodnie opadające… Zdrowe i lśniące włosy stanowią nasz atut niezależnie od fryzury, a odpowiednio dobrany kosmetyk do pielęgnacji, odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu ich prawidłowej kondycji. Włosy, w zależności od typu, wymagają jednak szczególnej troski, aby zachwycały zdrowym wyglądem. Czytaj dalej

  • 3425

    Wszystko w twoich rękach - nowa marka kosmetyków do pielęgnacji dłoni Shehand od jesieni na polskim rynku

    Polscy konsumenci już od 6 lat dbają o swoje stopy przy pomocy kosmetyków SheFoot i ManFoot. Dzięki nim codzienna pielęgnacja stóp stała się jedną z przyjemniejszych chwil w ciągu dnia. SHE Cosmetics postanowiła zadbać teraz także o kobiece dłonie, wprowadzając tej jesieni na rynek nową linię dermokosmetyków do rąk, sygnowanych marką SheHand. Czytaj dalej

  • 3421

    Odnajdź prawdziwe ukojenie i harmonię w japońskim stylu z zestawem pielęgnacyjnym Matcha Latte Set od GLOV

    Perfekcja i minimalizm to główne cechy japońskiego stylu. To także najlepsze określenia nowości od GLOV - zestawu pielęgnacyjnego Matcha Latte Set. Znajdziesz w nim niezbędne akcesoria kosmetyczne w kolorze inspirowanym zdrowym napojem matcha latte. Pozwól sobie na chwilę relaksu z zestawem, który zawiera wszystko to, czego potrzebuje Twoja skóra, aby wyglądała pięknie, zdrowo i naturalnie. Czytaj dalej

  • 3419

    „Herbapol-Lublin” S.A. wprowadza nową markę kosmetyczną

    Korzystając z ponad 70-letniego doświadczenia i wiedzy dotyczącej ziół i roślin, Herbapol wprowadza na rynek nową markę kosmetyczną Polana. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentek, które szukają skutecznych, a zarazem bezpiecznych sposobów dbania o urodę. Polana to oparte na naturalnych składnikach produkty tworzone w Polsce. Czytaj dalej

  • 3417

    Zamiast ukrywać, lepiej skutecznie się pozbywać

    Na początku roku przedstawiłyśmy Wam nowości z linii sebio. - matujący krem korygujący BB, głęboko oczyszczającą maskę-peeling gommage z czystym srebrem oraz musujący żel-peeling z kamforą do mycia twarzy. Czytaj dalej

  • 3415

    Laura Conti Botanical Organic ekologia na 100%

    LAURA CONTI Botanical Organic to trzy balsamy do ust o wyjątkowo wartościowym, naturalnym składzie. Tym razem jednak organiczna formuła to nie wszystko. Balsamy są w 100% ekologiczne, gdyż opakowanie jest zrobione z papieru. To pierwsze balsamy, które nie pozostawiają śladu w środowisku. Czytaj dalej

  • 3412

    Papaja, papryczka chilli, a może limonka?

    Nie, tym razem to nie jest przepis na egzotyczne danie, ale na egzotyczną świeżość. Z kuchni przenosimy się do łazienki, żeby moc tych niesamowitych składników wycisnąć wprost na szczoteczkę. natureON charcoal to nowa linia naturalnych past do zębów, które zaskakują niespotykanymi dotąd wariantami smakowymi. Każda z sześciu past to unikalne połączenie węgla aktywnego ze składnikami, które do tej pory znane były nam raczej z przepisów kulinarnych. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/