Cosmoprof Worldwide Bologna 2019

Ponad 2800 wystawców z całego świata pokaże na Cosmoprof Worldwide Bologna swoje nowości, wykorzystując fakt, że targi odwiedza corocznie około 250.000 zwiedzających (z czego w ubiegłym roku prawie 80.000 było spoza Włoch). Tu znajdziemy wszelkie informacje o nowych tendencjach, najnowszych osiągnięciach w świecie kosmetyki i opakowań. Jak co roku, przewidziano liczne konferencje i seminaria.

Polscy producenci na najważniejszych targach beauty

Przygotowania do Cosmoprof Bolonia weszły w ostatnią fazę

Polska będzie jednym z najliczniej reprezentowanych krajów na odbywających się  w dniach 14-18 marca 52 międzynarodowych targach kosmetycznych Cosmoprof i Cosmopack 2019. W ubiegłym roku było ponad 160 wystawców z Polski., o tym ilu wystawców będzie w tym i jak się oni prezentowali, poinformujemy oczywiście już po bolońskim evencie.

Jednym z naszych filarów jest Eveline Cosmetics, która  od 2005 roku wystawia się na tych najważniejszych targach w branży kosmetycznej.

Również w tym roku zaprezentujemy na targach nowe kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry twarzy, ciała i włosów, oparte o innowacyjne składniki aktywne. Wśród naszych nowości klienci znajdą m.in. produkty wyszczuplające o potwierdzonej klinicznie skuteczności działania: Antycellulitowy superkoncentrat wyszczuplający w formie serum, Ultra-aktywny antycellulitowy krio-żel. Zaprezentujemy także innowacyjne odżywki do paznokci, oparte na roślinnych proteinach, a także ekskluzywne serie kremów do pielęgnacji skóry twarzy i ciała m.in. linię Royal Snail, która łączy niezwykły potencjał regeneracyjny filtrowanego śluzu ślimaka oraz najnowszej generacji haptapeptydu PEP-7REPAIR™ oraz Exlcusive Snake - kremy będące bezinwazyjną alternatywą dla botoxu, oparte na peptydzie SYN-AKE (syntetycznym analogu jadu żmii), perle oceanicznej oraz na unikalnym, opatentowanym 10 X ACTIVE PROTEIN COMPLEX™- o przygotowaniach do bolońskiego eventu w imieniu naszego największego eksportera , firmy Eveline Cosmetic, wypowiedziała się dla nas Karina Kozerska, dyrektor marketingu, dodając

Zapraszamy naszych obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata na targi Cosmoprof w Bolonii na stoisko Eveline Cosmetics, które mieści się w pawilonie 16 (G10-H9). Nie będzie nas trudno znaleźć, nasze stoisko na pewno zwróci uwagę elegancją i klasą, a produkty swoją jakością zainteresują nawet najbardziej wymagających klientów.

Polskich producentów znajdziemy w większości pawilonów targowych na starannie przygotowanych stoiskach. Wielu z nich wybiera  wystawianie się w Pawilonie Narodowym, gdzie swoje stoiko ulokowała PAIH, reprezentująca nasz kraj na bolońskich targach w ramach rządowego programu wspierania eksportu.

Informacje dla branży można znaleźć pod linkiem:

https://cosmetics.trade.gov.pl/

Od wielu lat mocnym punktem poslkich eksporterów  wystawiających się w ranmach Pawilonu Narodowego jest firma Verona.

Nasze targowe tournée rozpoczęliśmy w tym roku od Cosme Tokyo, organizowanych w Japonii. Targi w Bolonii to drugie, i kluczowe dla nas wydarzenie, które zawsze dostarcza wielu biznesowych kontaktów oraz informacji na temat trendów i perspektyw rynku kosmetycznego.

W tym roku w Bolonii wystawiać będziemy się po raz 15-sty. Na 56m² standzie, organizowanym w ramach polskiego pawilonu narodowego w hali 16, zaprezentujemy całe portfolio – make up, skin care, koloryzację włosów oraz perfumerię. Klientom oferować będziemy także możliwość współpracy w ramach private label. Atrakcją będzie show makijażowe, podczas którego zaprezentujemy nowości marki INGRID, która przeszła głęboki rebranding.

W tym roku stawiamy przede wszystkim na make up. Głębokie zmiany objęły markę INGRID, która przeszła rebranding zyskując nowy design, jakość, topowe nowości i sposób komunikacji. Debiutem na Cosmoprof będzie też zupełnie nowy brand makjażowy, dedykowany młodszej grupie odbiorców, który wyróżnia doskonała jakość, wyrazista grafika, i w którym zawierają się główne trendy rynkowe - poinformowała nas Katarzyna Olędzka, dyrektor marketingu w firmie Verona

W pawilonie narodowym wystawia się także  krakowska firma Bielenda

Roczne planowanie naszych targowych obecności zwykle zaczynamy właśnie od targów w Bolonii. Są one przez nas traktowane jako jedno z głównych wydarzeń marketingowo-sprzedażowych. Dają bowiem możliwość prezentacji o szerokim, międzynarodowym zasięgu. To właśnie tutaj, w sposób szczególny koncentrujemy nasze wysiłki na pozyskiwaniu nowych partnerów i promocję kosmetyków Bielenda na zagranicznych rynkach. Do promocji wybieramy najciekawsze nowości oraz produkty wpisującw się w najnowsze trendy. Wśród nich warto wymienić pielęgnację botaniczną, popularność maseczek w wielu różnych formach czy kosmetyki specjalistyczne  - dedykowane pielęgnacji konkretnych rodzajów i problemów skóry. Zaplanowaliśmy również prezentację kosmetyków profesjonalnych - to właśnie ich sprzedaż na rynki zagraniczne wyróżnia się największymi wzrostami. – podsumował Adrian Winiarz, dyrektor eksportu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne

Jak zawsze  na targi Cosmoprof jedziemy z entuzjazmem i nowymi pomysłami,pełni energii i sił do promowania produktów marki Farmona oraz Ideepharm. Na targach wystawiamy się od 2010 roku. W najbliższej edycji wystawiamy się w pawilonie narodowym ( numer 16) . Zaprezentujemy nowości w dobrze znanych klientowi markach, takich jak Herbal Care, Radical, Jantar, Nivelazione... Zaskoczymy odwiedzających nowymi liniami produktów – obiecuje Piotr Łuszczyński, Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona

Tematem przewodnim edycji 2019 będzie zrównoważony rozwój i gospodarka o obiegu zamkniętym.  Działający pod ogromną presją przemysł kosmetyczny stanął przed problemem znalezienia takich rozwiązań produkcyjnych, które mają jak najmniejszy negatywny wpływu na środowisko. Dlatego też coraz większy wzrost i znaczenie na targach odnotowuje COSMOPACK, część eventu  poświęcona produkcji kontraktowej  maszynom, opakowaniom, składnikom i surowcom. N tegorocznym evencie, oprócz tradycyjnie zajmowanych hal 20, 15, 15A i 18, w 2019 r., rozgości się Cosmopack w części hali 19. W ramach projektu „The Factory” omawiane będą najbardziej ekologiczne rozwiązania przemysłowe, mające za zadanie  maksymalne możliwości odzyskiwania tworzyw sztucznych.

Już tradycyjnie na Cosmopack znajdziemy wiele polskich firm, jedną z najbardziej widocznych jest Politech

Jak zawsze do Bolonii, Politech wyrusza z pozytywnym nastawieniem. Zeszłoroczna edycja targów była dla nas bardzo udana. Wysłaliśmy do Włoch więcej pracowników, niż początkowo zakładaliśmy, a i tak mieliśmy pełne ręce pracy. Wiele nowych kontaktów, podtrzymane dotychczasowe relacje i kilka ciekawych projektów wdrożonych w życie. Takie wyniki zawsze nastawiają nas pozytywnie do kolejnej edycji imprezy. Na targach w Bolonii wystawiamy się od 2004 roku! Od kilku lat można nas znaleźć w hali nr 18. Dokładny numer naszego stoiska, na które wszystkich zapraszamy, to D17. Wprowadzamy wiele projektów indywidualnych dla bardzo popularnych marek perfum i kosmetyków. Pracujemy też nad nowym produktem standardowym, który połączy nasze specjalności - Surlyn, polipropylen i metalizację. Na pewno będziemy też promować nasz nowy, drugi zakład, który otworzyliśmy w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym. Nowy budynek wyposażony jest w najnowsze technologie i pozwala nam znacząco zwiększyć nasze moce produkcyjne – dowiedzieliśmy się od  Cezarego Szwarca z firmy Politech

Branża  COSMO PERFUMERY&COSMETICS to Cosmoprime w hali 14, zielone marki ponownie będzie można odwiedzić w hali 21, a pozostałe firmy kosmetyczne halach: 16, 22, 26 i 19.

Na Cosmoprime reprezentować nas będzie Phenicoptere, ze swoją marką Glov

Jak co roku, jesteśmy bardzo podekscytowani targami Cosmoprof Bolonia, powoli odliczamy dni do tego wspaniałego wydarzenia, które jest dla nas świetną okazją do spotkania się z naszymi stałymi klientami z całego świata oraz do poznania ciekawych osób i pozyskania nowych partnerów buziensowych.

W tym roku wystawiamy się na targach już po raz szósty, tym razem w pawilonie Cosmoprime, numer stoiska 14E3-D4. Jest to pawilonpremium gdzie prezentują się tylko tylko najlepsze marki. Selekcja jest dość ostra. Podobnie jak w zeszłym roku firmie Phenicoptere udało się przejść tą selekcję i została wybrana do tego pawilonu - z dumą podkreśla Ewa Dudzic, której marka Glov na najbliższych targach zaprezentuje aż 6 nowości, w tym m.in.  bestsellerową opaskę do włosów w 2 najmodniejszych wzorach tego sezonu oraz produkt dla mężczyzn, nowość w kategorii demakijażu - płatki wielokrotnego użytku.

Dla marki BodyBoom będzie to już 4 obecność na targach w Bolonii.

Podobnie jak na poprzedniej edycji będziemy się wystawiać w pawilonie 21, w specjalnej strefie tematycznej Green & Organic, przeznaczonej dla producentów kosmetyków naturalnych.

W naszej ofercie targowej pojawią się 3 nowości. Swoją premierę w Bolonii będzie miał nowy wariant peelingu kawowego z olejem z konopii. Wielbiciele naturalnej pielęgnacji na pewno docenią ten wyjątkowy składnik - olejek pobudza skórę do naturalnej regeneracji, odżywia ją i nawilża, a dzięki właściwościom antyoksydacyjnym chroni ją również przed wolnymi rodnikami. Fani scrubów będą także mieli okazję zapoznać się z nowym, unikatowym wariantem, który ma stanowić alternatywę dla peelingów kawowych. Nie zawiedziemy również tych, którzy szukają skutecznych, naturalnych kosmetyków o działaniu wyszczuplającym i ujędrniającym. Jednak, aby nie zepsuć targowej niespodzianki - szczegóły zaprezentujemy dopiero w Bolonii – zdradziła nam Iwona Czopek z firmy  Xrocket

Cosmoprof Bolonia to wskazanie kluczowych trendów. W tym roku za takie uznaje się: „holistyczne piękno” (skuteczność, przyjemność, łączenie tego, co dobre dla ciała i dla ducha), „personalizację produktów” (ruchy prosumenckie, indywidualizację projektów, pielęgnację/makijaż/zapachy na miarę) oraz „smart beauty”, czyli technologie i urządzenia wspomagające dbałość o urodę. Nieustająco od kilku lat w Bolonii pokazuje się firmy produkujące kosmetyki dla mężczyzn, gdyż według trendów ten segment wciąż będzie się mocno rozwijać, a nowe produkty powstają tak w tradycyjnych kategoriach higieny, jak i męskiego makijażu. Męski klient  w tym roku doczekał się na Cosmoprime specjalnego concept store.

Jedziemy przede wszystkim świętować  jubileusz 15-lecia naszej firmy z udziałem naszych wspaniałych partnerów z różnych zakątków świata . To doskonała okazja na prezentację osiągnięć i  wizerunku firmy Dermaglin – jedynego w Europie producenta kosmetyków naturalnych na bazie zielonej glinki kambryjskiej. Zabieramy ze sobą nadzieję na poszerzenie eksportu o nowe rynki zbytu, ale tez na zwiększenie zaufania do marki i ciepłe przyjęcie nowej szaty graficznej zgodnie z najnowocześniejszymi światowymi trendami.

Debiutowaliśmy na rynku w Bolonii w 2006 roku i  co roku staramy się kontynuować  obowiązkową obecność na tych największych targach w Europie. Trzykrotnie wystawialiśmy nasze produkty  w pawilonie kosmetyki naturalnej. Z początku nasze stoisko było malutkie raptem 6 m, co w porównaniu do innych stoisk firm kosmetycznych wyglądało jak ..mały kiosk ruchu i było po prostu niezauważalne.

Sytuacja wizerunkowa naszej firmy uległa zmianie  dzięki programowi unijnemu  wspierającym  polski eksport  oraz promocję medialną . Obecnie z dumą obserwuję prezentację polskich kosmetyków w Polskim Pawilonie narodowym co zdecydowanie przyczynia się do śmiałej  ekspansji  na rynki światowe – powiedziała nam Hanna Iwona Kordiasz, firma Dermaglin

 .
Zielone piękno i zrównoważony rozwój to temat przewijający się od kilku lat. W tym  roku nowość to  Zoom On Emerging Prime dedykowany młodym firmom po raz pierwszy obecnych na Cosmoprof.  Pozycją stałą jest już  Extraordinary Gallery, pokazująca marki kreatywne. Tu też przewidziano bezpośrednie spotkania B2B. W tym roku nowością jest  Extraordinary Green Gallery, przeznaczona dla marek zielonych.

Pawilon 21  to już tradycyjnie kosmetyka naturalna, a w  halach 22 i 26 wystawią się głównie giganty perfumeryjne.  Kosmetyczne startupy, oferujące kosmetyki o wyskiej jakości o cenach umiarkowanych znalazły swoje miejsce w pawilonie 26

Naszym gigantem perfumeryjnym, wystawiającym się w pawilonie 26 jest Uroda

Chcemy zaprezentować nasze nowe produkty i pozyskać kolejnych klientów, ale nie tylko, Cosmoprof to dla nas również okazja aby odwiedzić Cosmopack i poznać tendencje rynkowe z zakresu produkcji opakowań. To też czas wielu interesujących spotkań i ciekawych dyskusji z ludźmi z branży.- Wystawiamy się od 2010 roku, będzie można nas odwiedzić w lokalizacji: Hall 26, stand B43 – powiedziała nam Beata Piotrowska, dyrektor generalna w firmie Uroda Polska

Bolonia to prezentacja nowości i wyznaczanie trendów na kolejny rok. Każda firma przygotowuje na te targi swoje nowości.

Dla Resibo jest to już 4-ta edycja Cosmoprof Bologna, ale pierwsza, na której będzie obecny nasz włoski partner – dystrybutor, pozyskany podczas targów w 2018. Wystawiamy się ponownie w hali Natural & Organic, dzięki czemu nawiązujemy do wizji i ideologii naszej marki, ale także identyfikujemy się z naszym silnym polskim pawilonem narodowym, chcąc promować wyjątkowe naturalne polskie brandy.

Każda edycja jest dla nas ważna, ale także zupełnie inna. Z roku na rok prezentujemy coraz to bogatszą ofertę oraz silniejszą pozycję. I tak jak z pewną dozą niepewności, nieśmiało przecieraliśmy szlaki w 2015 roku z 6 produktami w portfolio, tak rok 2019 to już kompleksowa seria pielęgnacyjna 18 różnorodnych produktów do twarzy i cała, kolejnych 8 w procesie wdrażania oraz pełna strategia i plan ekspansji Resibo na rynki zagraniczne.  Będziemy prezentować 4 nowości oraz jeden produkt przedpremierowo– dowiedzieliśmy się od Małgorzaty Kawalec, firma  Resibo

COSMO|HAIR & NAIL & BEAUTY SALON czyli producenci kosmetyków, których oferta przeznaczona jest dla profesjonistów zaczynają swoją przygodę targową w dniu 15 marca a zakończą 18. Zgrupowani zostali w pawilonach  28, 29 i 30. Firmy produkujące kosmetyki i akcesoria fryzjesrkie znajdziemy  w halach 25, 31, 32, 35 i 37, a branżę profesjonalnych do paznokci w hali 36, gdzie reprezentować nas będzie mi.in. krakowska firma Słowianka.

Jesteśmy bardzo podekscytowani i naładowani pozytywną energią. Jesteśmy znani z wysokiej jakości produktów i świadczonych usług dlatego wiemy, że świetnie wpisujemy się w poziom najważniejszych Targów  w  świecie Beauty – powiedziała nam Karolina Pawlik, a Michał Paduch dodał:

W przeciągu 3 lat rozwineliśmy się do tego stopnia że rynek Polski stał się dla nas za mały. Dostawaliśmy wiele sygnałów zapotrzebowania na nasze produkty z za granicy, zanim jeszcze sami wyszliśmy z promocją. To pokazuje jak doskonałą jest idea właścicieli (Natalii i Sergieja Larin) i jak świetny produkt powstał w wyniku ich pracy.

Nasza grupa docelowa to zarówno profesjonalni styliści jak i  będące na początku kariery miłośniczki sztuki zdobienia paznokci. Dajemy produkt który nie tylko czyni stylizacje perfekcyjnymi w wyglądzie ale również znacznie ułatwia naukę i podnoszenie kwalifikacji. 

Chcemy również trafić do szkół stylizacji oraz salonów pięknościz naszymi produktami, które zaprezentujemy na Cosmoprof, jak choćby z kolekcji Floral nagradzany "Top no wipe" który jest  obecnie topowym produktem na rynku czy produktem, którym tylko my możemy się poszczycić – klamerką, majającą ułatwić uzyskanie idealnego kształtu podczas budowy paznokcia.

Profesjonalne marki w tym roku dostały 20% więcej powierzchni w stosunku do roku ubiegłego. Świadczy to o coraz większym znaczeniu tego sektora w bolońskim świecie beauty. Targi Cosmoprof w Bolonii to największa tego typu impreza w branży kosmetycznej na świecie.

Pełna lista wystawców

https://www.cosmoprof.com/visitare/catalogo-espositori/lista-espositori/

Jak co roku głównymi bohaterami targów Cosmoprof Bolonia 2017 będą najnowsze wdrożenia produktowe i zawarte po targach kontrakty.Kilku dużych polskich producentów kosmetyków, jak choćby Oceanic czy Dr Eris, w roku nie weźmie udziału w bolońskim evencie, za wszystkich na nim się wystawiających trzymamy kciuki.

Jak zauważyła Katarzyna Olędzka z Verony, Cosmoprof Bolonia to jedna z najlepszych platform spotkań biznesowych, która dobrze wykorzystana, daje możliwości rozwoju i wspiera eksportową ekspansję. To połączenie sprzedaży i marketingu, miejsce inspiracji, najważniejszych trendów z całego świata oraz zapowiedź kierunku dalszych zmian całej branży kosmetycznej.

Obszerną relację przedstawimy po targach, opisując zarówno wydarzenia, jakie będę miały miejsce na bolońskim evencie, jak i wrażenia polskich eksporterów kosmetyków już po targach.

Poniżej do pobrania mapka targowa, uwzględniająca wejścia na targi i pokazująca rozkład pawilonów.

 

Ewa Trzcińska

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/