CosmeticBusiness Poland umacniają swoją pozycję jako najważniejsze na polskim rynku targi dla branży kosmetycznej i detergentowej oraz jej dostawców

Druga edycja targów CosmeticBusiness Poland, która odbyła się w dniach 27 i 28 września, wspólnie z targami HPCI – Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, zakończyła się, podobnie jak ich zeszłoroczna premiera, dużym sukcesem. Na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI swoje produkty zaprezentowało ponad 270 wystawców oraz reprezentowa-nych przez nich firm i marek. Przedstawiciele branży mogli zapoznać się z innowacyjnymi rozwiązaniami skoncentrowanymi na kreacji produktów zgodnie z panującymi trendami, a także z najnowszymi rozwiązaniami dotyczącymi produkcji kosmetyków i detergentów oraz z ofertą opakowań dla artykułów kosmetycznych i detergentowych. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający bardzo pozytywnie ocenili tegoroczną edycję targów.

„Ogromne zainteresowanie imprezą CosmeticBusiness Poland ze strony wystawców oraz odwiedzających pokazało jak bardzo potrzebne było stworzenie miejsca spotkań dla dostawców dla całej branży kosmetycznej i detergentowej na rynku Europy środkowo-wschodniej. Sukces drugiej edycji targów CosmeticBusiness Poland, organizowanych wspólnie z targami HPCI, ugruntował pozycję tej imprezy jako najważniejszej platformy spotkań dla branży kosmetycznej i jej dostawców na polskim rynku. Nasze działania skupione będą na dalszym rozwoju tej imprezy”, mówi Markus Geisenberger, Dyrektor Zarządzający Targów Lipskich GmbH - właściciela marki CosmeticBusiness.

Tegoroczna impreza po raz kolejny wspierana była przez polskie związki branżowe, tj. przez Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego oraz Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego.

Wszystkie słupki w górę

W ramach tegorocznego duetu targowego - CosmeticBusiness Poland i HPCI – przedstawiona została szeroka oferta z zakresu: surowców, produkcji na zlecenie, opakowań i usług dla producentów kosmetyków oraz chemii gospodarstwa domowego. Łącznie zaprezentowało się ponad 270 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek (2016: ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych firm i marek). Wyraźny wzrost liczby wystawców odnotowany został w sektorze opakowań – w porównaniu do zeszłorocznej edycji wyniósł on 6%. Dużą liczbę wystawców stanowiły firmy z zagranicy (38%), w tym m.in. z Niemiec, Francji, Włoch, Wielkiej Brytanii czy Chin.

W sektorze targów CosmeticBusiness Poland odwiedzający mogli zapoznać się z usługami prezentowanymi przez wielu nowych wystawców, a także z bliska przyjrzeć się nowościom produktowym oraz wprowadzonym innowacjom z zakresu private label i opakowań. W gronie nowych wystawców CosmeticBusiness Poland 2017 znalazły się m.in. firma Masterchem, wiodący polski producent opakowań PET, jak i francuski producent kosmetyków na zlecenie, firma Maqpro, która podczas warszawskiej imprezy zaprezentowała profesjonalne kosmetyki do makijażu. Swoje produkty po raz pierwszy przedstawiła również niemiecka firma Coster Tecnologie Speciali. Prezentowana przez nią najnowsza oferta nakrętek dozujących oraz pojemników aerozolowych cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Biznesowa atmosfera

Podczas targów odwiedzający mieli okazję do prowadzenia bezpośrednich rozmów z wystawcami m.in. na temat prezentowanej oferty i zapotrzebowania na gotowe rozwiązania, ale także na temat wyzwań stawianych całej branży przez coraz bardziej świadomego i wymagającego konsumenta. W grupie odwiedzających znaleźli się przede wszystkim przedstawiciele zarządów przedsiębiorstw, dyrektorzy działów zakupów oraz osoby odpowiedzialne za kreację nowych produktów kosmetycznych i detergentowych.

„Pozytywnym aspektem targów była możliwość nawiązywania różnorodnych kontaktów biznesowych. Nasze stoisko odwiedzali zarówno założyciele start-upów, jak również przedstawiciele renomowanych firm kosmetycznych. Dzięki temu dotarliśmy do niemalże wszystkich grup naszych potencjalnych klientów”, mówi wystawca targów Frank Knoch, Dyrektor Sprzedaży w firmie Hopf Packaging.

Michał Gugała, Wiceprezes Zarządu firmy MAGA: „Do udziału w targach CosmeticBusiness Poland skłoniła nas potrzeba promocji naszej relatywnie młodej marki na rodzimym rynku. Podsumowując przeprowadzone na naszym stoisku rozmowy, mogę stwierdzić, że udało nam się w dużej mierze ten cel osiągnąć. Jeśli tylko jedna trzecia z nawiązanych kontaktów przełoży się na relacje biznesowe, będziemy mogli mówić o sukcesie”.

Tegoroczna edycja targów CosmeticBusiness Poland potwierdziła także swój międzynarodowy charakter. Odwiedzający przyjechali z 32 krajów, w tym z m.in. Ukrainy, Litwy czy Czech. Najliczniejszą grupę stanowili goście z Polski – 85%.

Konferencje branżowe

Oprócz prezentowanej przez wystawców bogatej oferty na odwiedzających targi CosmeticBusiness Poland czekał interesujący program konferencji, podczas którego poruszane były aktualne tematy z życia branży kosmetycznej i detergentowej oraz omawiane były kierunki rozwoju tych gałęzi przemysłu.

Pierwszego dnia targów program konferencji skoncentrowany był na tematyce dotyczącej kosmetyków kolorowych. Wykładem otwierającym była prezentacja trendów jesień/zima 2018/2019 przygotowana przez panią Charlotte Delobelle, dyrektor eksportu w firmie CARLIN Creative Trend Bureau z Paryża. Kolejnym punktem programu była prezentacja przedstawiciela francuskiej firmy Maqpro, Sales Managera, Alaina Brunnera, poruszająca zagadnienia związane z nowoczesnymi kosmetykami kolorowymi do charakteryzacji.  

Michał Gugała, Wiceprezes Zarządu firmy MAGA, przedstawił innowacyjną technologię produkcji lakierów do paznokci. Przybliżył także technikę utwardzania lakierów przy zastosowaniu w tym celu promieniowania UV. Temat związany z interpretacją przepisów dotyczących terminu przydatności kosmetyków do użycia poruszył dr Antoni Gwardys, Dyrektor ds. Naukowych w firmie Passage Cosmetics Laboratory, w swoim wykładzie „PAO (Period After Opening) - widziane oczami producenta i konsumenta".

Drugiego dnia targów, 28 września, firma ANIFLEX zorganizowała już po raz drugi konferencję opakowaniową „Forum Druku Cyfrowego". Tematem przewodnim były trendy, personalizacja i uszlachetnianie druku cyfrowego.

Dużym zainteresowaniem cieszyły się także spotkania B2B organizowane przez Wrocławskie Centrum Transferu Technologii jako partnera międzynarodowej sieci Enterprise Europe Network (EEN) we współpracy z innymi ośrodkami EEN w kraju i za granicą. Pierwszego dnia targów, 27 września, w zaaranżowanych wcześniej spotkaniach udział wzięło ponad 50 firm z 7 krajów.

Kolejna edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 26 i 27 września 2018 w Warszawskim Centrum EXPO XXI.

Targi CosmeticBusiness Poland

Targi CosmeticBusiness Poland to polska edycja targów CosmeticBusiness, które organizowane są co roku w czerwcu w Monachium. Premiera targów CosmeticBusiness Poland odbyła się we wrześniu 2016 roku w Warszawie równocześnie z organizowanymi od 2008 roku w Polsce targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Wspólny termin obu imprez pozwolił na stworzenie profesjonalnej platformy, na której prezentowana jest pełna oferta dla produkcji kosmetyków, środków czystości oraz chemii gospodarstwa domowego. Właściciele marek oraz producenci mogą tu znaleźć rozwiązania dla projektu produktu, produkcji, opakowania oraz etykietowania. Trzecia edycja targów CosmeticBusiness Poland odbędzie się w dniach 26 i 27 września 2018 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI.

 

 

 

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/