CosmeticBusiness Poland 2019 zaprasza właścicieli marek i producentów kosmetyków. Tematy wiodące to zrównoważony rozwój oraz aktualne trendy w branży

W dniach od 25 do 26 września br. na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI odbędzie się czwarta edycja Branżowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland. Na miesiąc przed rozpoczęciem imprezy znany jest program towarzyszących targom konferencji, w ramach którego zaprezentowane zostaną w sposób kompleksowy bieżące informacje na temat aktualnych trendów oraz kierunków rozwoju branży kosmetycznej.

„Od swojej premiery targi CosmeticBusiness Poland w połączeniu z targami HPCI, stały się najważniejszą imprezą dla branży dostawców dla przemysłu kosmetycznego - dzięki koncepcji stworzenia duetu tych dwóch imprez wystawienniczych, powstała jedyna w Polsce profesjonalna platforma spotkań, prezentująca w jednym miejscu i czasie pełną ofertę dla produkcji kosmetyków – od surowców, projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania”, mówi Ivonne Simons, Dyrektor targów CosmeticBusiness Poland, i dodaje: „Targi CosmeticBusiness Poland to także profesjonalne forum dyskusyjne, umożliwiające wymianę wzajemnych doświadczeń, w ramach którego dostawcy dla branży kosmetycznej oraz producenci kosmetyków już dzisiaj mogą ustalać przyszłe trendy dla całej branży kosmetycznej”.

Podczas tegorocznej edycji duetu targów CosmeticBusiness Poland i HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference, ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje na terenie Warszawskiego Centrum EXPO XXI, w hali nr 4, swoje najnowsze rozwiązania związane z rozwojem, produkcją i opakowaniami dla branży kosmetycznej oraz detergentowej. Ponad połowa wszystkich wystawców czwartej edycji targów CosmeticBusiness Poland pochodzi z zagranicy, tj. przede wszystkim z Niemiec, Francji i Włoch.

Trendy w branży kosmetycznej

Branża kosmetyczna to jedna z niewielu gałęzi przemysłu, które charakteryzują się tak dynamicznym rozwojem oraz ukierunkowaniem na aktualne trendy w branży. Wydarzenia przygotowane w ramach tegorocznego programu konferencji targów CosmeticBusiness Poland będą poruszały tematykę związaną z aktualnymi trendami, innowacyjnymi rozwiązaniami oraz inspiracjami dla branży kosmetycznej (Carlin Group), a także ze zrównoważonym rozwojem w przemyśle kosmetycznym (Euromonitor).

Podczas wykładu inaugurującego zaprezentowane zostaną trendy kolorystyczne i inspiracje dla przemysłu kosmetycznego na sezon wiosna/lato 2021. Natomiast podczas odbywających się dwa razy dziennie warsztatów „Wpływ trendów na wybór palety kolorów: marka, opakowanie, produkt”, właściciele marek będą mieli okazję do indywidualnych rozmów z ekspertami francuskiej firmy Groupe Carlin International w temacie wykorzystania aktualnych trendów przy kreowaniu nowych produktów. Więcej informacji na http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=288

Zrównoważony rozwój siłą napędową przemysłu kosmetycznego

W branży kosmetycznej coraz większą wagę przywiązuje się do kwestii związanych z ochroną środowiska i ekologią. Wśród przedstawicieli branży bardzo popularne stały się obecnie takie zagadnienia jak redukcja odpadów, transparentność oraz surowce naturalne. Co roku odnotowywany jest 5-cio, a nawet 6-cio procentowy wzrost liczby producentów kosmetyków naturalnych. 

Pierwszego dnia targów firma Euromonitor International w swojej prezentacji „Zrównoważony rozwój w przemyśle kosmetycznym: światowe trendy i siła napędowa” przyjrzy się globalnej i regionalnej dynamice rozwoju branży kosmetycznej oraz zmianom zachodzącym w wartościach konsumenckich. Aktualne informacje dotyczące tematyki związanej ze zrównoważonym rozwojem przedstawione zostaną również m.in. w wykładzie o trendach w materiałach samoprzylepnych do etykietowania (Avery Dennison Polska), w prezentacji na temat certyfikowanych kosmetyków naturalnych (Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A.), a także w wykładzie przybliżającym typy materiałów i opakowań przyjaznych środowisku (Unicom International).

Innowacyjne rozwiązania dla opakowań kosmetycznych

Na gości targowych czekają w tym roku liczne nowości ze świata opakowań kosmetycznych: rozwiązania dotyczące zapobiegania podrabianiu opakowań (Multifol), innowacyjne technologie służące zabezpieczaniu marki i komunikacji (PC Print), informacje na temat wymogów dla etykiet kosmetycznych (Avery Dennison Polska) oraz rozwiązania z obszaru ekspozycji produktów kosmetycznych w punktach sprzedaży (3m Projekt). Szczegółowy program konferencji targów CosmeticBusiness Poland 2019 znajduje się na stronie: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202

P-Beauty - polski rynek kosmetyczny na drodze do sukcesu

Już od lat polski rynek kosmetyczny zaliczany jest do najdynamiczniej rozwijających się rynków w Europie i charakteryzuje się wzrostem PKB na poziomie 3 procent rocznie. Jak wynika z prognoz wzrost ten nie stanowi ostatecznego potencjału, jaki może zostać osiągnięty. Zgodnie ze statystyką przeprowadzoną przez portal Statista szacuje się, że segment Beauty & Personal Care odnotuje do 2023 roku wzrost wartości z 3.963 mln euro do 4.463 mln euro.

Jakie czynniki mające wpływ na rozwój rynku kosmetycznego decydują obecnie o wzroście jego wartości – zagadnienia te omówione zostaną podczas wykładów: „P.Beauty. Polski sektor kosmetyczny – wyzwania, szanse, perspektywy w szybko zmieniającym się świecie” (Cosmetics Insight Poland) oraz “Eksport polskich kosmetyków. Realny biznes czy marzenia” (barbacki CONSULTING). Obydwa wykłady przedstawią specyfikę polskiego rynku kosmetycznego oraz stawiane przed nim wyzwania. Prezentacje nawiązujące do międzynarodowego rynku kosmetycznego, na temat Brexitu (THETA) oraz warunków certyfikacji kosmetyków na rynek Stanów Zjednoczonych (JARS), dostarczą również wielu aktualnych informacji dotyczących branży kosmetycznej.

Spotkania B2B dystrybutorzy – właściciele marek

Już po raz drugi targom CosmeticBusiness Poland towarzyszyć będzie Distributors Lounge, czyli spotkania B2B pomiędzy właścicielami marek i producentami kosmetyków, a dystrybutorami z Europy. Spotkania odbywać się będą w dniu 25 września, a udział w nich jest bezpłatny: www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=278

Bezpłatny wstęp na targi i lista wystawców on-line

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest dla przedstawicieli branży bezpłatny. Rejestracja on-line dla odwiedzających: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=199&pkid=229

Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem wystawców on-line: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=200

Pełny program targów CosmeticBusiness Poland 2019 dostępny jest on-line na http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202

Odwiedzający mają także możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach odbywających się w ramach targów HPCI: HPCI CEE Scientific Conference oraz HPCI CEE Technical Seminars.

Szczegółowy program dostępny jest on-line: https://www.hpci-events.com/central-and-eastern-europe/education/scientific-conference/

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 3289

    ZATRZYMAJ CZAS Z LINIĄ KREMÓW PRZECIWZMARSZCZKOWYCH OD NIVEA

    Potrzeby skóry zmieniają się wraz z wiekiem. Z biegiem lat nasza cera stawia nam coraz większe wyzwania, także w kwestii jej pielęgnacji. Linia kremów przeciwzmarszczkowych od NIVEA z Olejkami Młodości inspirowanych potrzebami cery w różnym wieku, zadba o piękny i młody wygląd kobiet po 45-tym, 55-tym i 65-tym roku życia. Czytaj dalej

  • 3285

    NOWOŚĆ: Wysuwane pędzle od Real Techniques idealne na podróż!

    Pakując się w podróż, mamy wielki dylemat. Czy zapakować wszystkie swoje kosmetyki i akcesoria do makijażu? A jak czegoś mi zabraknie podczas wykonywania makijażu? W takich sytuacjach potrzebujemy akcesoriów wielofunkcyjnych. Real Techniques nadchodzi z pomocą! Oferta marki zostaje poszerzona o trzy wysuwane, nowe pędzle: do podkładu, pudru oraz różu, które zostały stworzone specjalnie dla Twojej wygody w podróży. Czytaj dalej

  • 3281

    tołpa dermo face futuris 30+

    Czy dzisiejsze 30-latki pamiętają telefon “na kablu”, kasetę magnetofonową czy VHS? Tak, ale … tylko z opowieści rodziców i dziadków. Wiele z nich było świadkami narodzin Facebooka, zdawało maturę w czasach, kiedy istniała już Wikipedia i zaczynało studia w czasach, gdy Polska była w Unii Europejskiej. To właśnie pokolenie „Y” tzw. „milenialsi” – osoby urodzone w latach 1981–1995. W Polsce jest ich już blisko 11 mln. Należą do nich m.in. Anna Lewandowska, Zosia Zborowska, Joanna Kulig, Anja Rubik, Paulina Krupińska, Agnieszka Radwańska. Czytaj dalej

  • 3272

    Zatrzymaj słońce z NIVEA SUN!

    Długie godziny spędzone w słońcu na plaży, w górach czy nad jeziorem… Po kąpielach słonecznych nasza skóra często potrzebuje dodatkowego nawilżenia. Z pomocą przychodzi nowa linia kosmetyków NIVEA AFTER SUN, której kluczowym składnikiem jest aloes! Dzięki wyjątkowym właściwościom tej rośliny kosmetyki z linii NIVEA AFTER SUN zadbająo skórę, ale także przedłużą efekt opalenizny i pozwolą się nią cieszyć jeszcze długo po zakończonym urlopie! Czytaj dalej

  • 3265

    Laura Conti Sugar Lip Scrub Regeneracyjny piling do ust

    Laura Conti Sugar Lip Scrub to regeneracyjny piling do ust na bazie naturalnych składników roślinnych, połączonych z drobinkami z pestek żurawin. Bardzo pomocny w przypadku spierzchniętych ust oraz przesuszonego naskórka. Pięknie go wygładza i odświeża, pobudza krążenie i przywraca zdrowy koloryt. Czytaj dalej

  • 3264

    Laura Conti Miracle Color Lip Gel koloryzujący żel do ust, który nie zmywa się nawet po wypiciu kawy

    LAURA CONTI Miracle Color Lip Gel, koloryzujący żel do ust zawiera unikalną kompozycję płynnego masła shea, masła mango oraz nowoczesne emolienty. Szybko i intensywnie nawilża naskórek, zmiękcza go, wygładza i zwiększa jędrność. Chroni przed przesuszeniem. Czytaj dalej

  • 3263

    LATO PEŁNE ZABAWY dzięki wakacyjnej kolekcji marki Bell

    Lato, lato wszędzie… to najgorętsza pora roku która rozpieszcza nas cudowną pogodą, promiennymi kolorami. Nasz upragniony czas zasłużonego odpoczynku i doskonałej zabawy. Na samą myśl o wakacjach humor nam się poprawia, bo kto z nas nie kocha powiewu morskiej bryzy czy aromatów świeżych kwiatów i owoców? Kto z nas nie wraca wspomnieniami do pełnego słońca, błogiego relaksu i letnich atrakcji? Czytaj dalej

  • 3262

    Poznaj nową odsłonę MATIS PARIS!

    Współcześnie, w dobie kosmetyków, które są do siebie podobne konieczna jest identyfikacja, wyróżniająca markę i nadająca jej niepowtarzalności. MATIS jako firma kosmetyczna z wieloletnią tradycją potrzebowała silnego i wyrazistego wizerunku. Postanowiono więc podkreślić wartość produktów, ich wyjątkowe właściwości, efektywność oraz stworzyć bardziej wyrazisty wygląd. Celem Matis było stworzenie wizerunku marki, która już od pierwszej chwili będzie kojarzyć się z francuskim stylem i tradycyjną pielęgnacją, jednak zachowując przy tym ducha nowoczesności. Czytaj dalej

  • 3259

    Męskie nowości od BI-ES

    BI-ES przedstawia trzy nowe zapachy przeznaczone dla mężczyzn. Desperado, Man's Fresh oraz Gold, to zapachy stworzone dla silnych, niezależnych i pewnych siebie mężczyzn. Czytaj dalej

  • 3257

    Sekrety urody gejszy YOSKINE GEISHA GOLD SECRET

    YOSKINE GEISHA GOLD SECRET to ekskluzywna linia silnie odmładzających kosmetyków, które powstały z inspiracji niezwykłą urodą japońskich gejsz oraz strzeżonymi od wieków sekretami ich pielęgnacji. Czytaj dalej

  • 3255

    SUN FOR EVERYONE od ALKEMIE!

    Czy wiesz, że ochrona przeciwsłoneczna to nie tylko konieczność nakładania filtra SPF? Powinniśmy dbać również o głębokie partie naszej skóry. W ciągu roku oddziałują na nas dwa rodzaje promieniowania – UVA i UVB. Latem UVB, które stanowi ok. 5% całego promieniowania UV, pozostawia na naszej skórze opaleniznę, ale przy nadmiernej ekspozycji ciała na opalanie może spowodować poparzenia słoneczne. Czytaj dalej

  • 3254

    żeLOVE i mistLOVE – pokochasz tę eksplozję nawilżenia!

    Skóra uwielbia być nasycona wilgocią, a teraz jest szczególnie spragniona nawilżenia. Zapewnij jej to, co kocha: ekstrakty roślinne i składniki pochodzenia naturalnego! Czytaj dalej

  • 3253

    BAKING SODA + OPTYCZNY ROZJAŚNIACZ = MOC UŚMIECHU w paście do zębów whiteON DOUBLE WHITE

    Płynący z serca uśmiech sprawia, że wyglądamy atrakcyjnie, nasze rysy łagodnieją, a twarz staje się rozpromieniona. Wiemy, że śmiech poprawia nastrój i wywołuje uczucie szczęścia. Jest naukowo udowodnione, że podczas uśmiechu nasz mózg uwalnia endorfiny. Dlatego im więcej się uśmiechasz, tym lepsze są Twoje relacje z innymi. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/