CosmeticBusiness Poland 2018: aktualne trendy, innowacyjne rozwiązania dla branży kosmetycznej oraz spotkania B2B w ramach Distributors Lounge

Na miesiąc przed rozpoczęciem trzeciej edycji targów CosmeticBusiness Po-land znany jest już program konferencji towarzyszących targom. Oprócz wykła-dów i warsztatów na temat trendów na 2019 rok, odbędzie się konferencja PACKAGING [R]EVOLUTION oraz spotkania B2B w ramach Distributors Loun-ge.

Ponad 250 wystawców oraz reprezentowanych przez nich firm i marek zaprezentuje w dniach 26 i 27 września br. najnowszą ofertę produktów i usług dla produkcji kosmetyków oraz środków czystości i chemii gospodarstwa domowego. CosmeticBusiness Poland oraz odbywające się równocześnie targi HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference stanowią dla właścicieli marek i producentów kosmetyków istotne miejsce do nawiązywania osobistych kontaktów biznesowych z nowymi dostawcami oraz do umacniania relacji z dotychczasowymi partnerami. Prawie połowa tegorocznych wystawców pochodzi spoza Polski.

„Prezentowana podczas tegorocznych targów oferta – począwszy od projektu produktu, poprzez surowce, produkcję, aż po opakowania - to wiele nowości oraz innowacji dla przemysłu kosmetycznego. Natomiast możliwość udziału w towarzyszącym targom wykładom i konferencji to ogromne wsparcie dla osób decyzyjnych z działów rozwoju i marketingu, szukających nowych pomysłów i inspiracji przy tworzeniu innowacyjnych produktów”, mówi Ivonne Simons, Dyrektor Targów CosmeticBusiness Poland.

Trendy 2019 – wykład i warsztaty

Pierwszego dnia targów o godz.11:00 odbędzie się wykład francuskiej firmy Carlin Creative Trend Bureau „2019 trend drivers – Strategic and creative cross-inspirations” prezentujący wpływ trendów w kolorystyce, motywach dekoracyjnych, modzie i stylu na rozwój nowych produktów kosmetycznych. Prelekcja ta stanowić będzie wprowadzenie do warsztatów, które odbywać się będą  na stoisku firmy Carlin, a których premiera miała już miejsce podczas targów CosmeticBusiness w Monachium. Warsztaty pod hasłem: „Wpływ trendów na mój wybór kolorystyki: marka, opakowanie, produkt” będą okazją do wymiany poglądów między uczestnikami i ekspertami. Do udziału w nich zapraszamy na stoisko CB 910 w hali nr 4, w dniu 26 września w godz.: 12:00 - 13:00 i 15:00 - 16:00 oraz w dniu 27 września w godz.: 10:00 - 11:00 i 15:00 - 16:00.  Udział w wykładzie i warsztatach jest bezpłatny.

Aktualności z zakresu surowców i formulacji

Naukowe oraz techniczne aspekty związane z surowcami oraz formulacją produktów kosmetycznych to zagadnienia, które omówione zostaną przez przedstawicieli akredytowanego laboratorium Mikrolab. W trakcie wykładu zaprezentowane zostaną aktualne wymagania prawne dla produktów kosmetycznych w zakresie badań mikrobiologicznych, a także takie tematy jak neutralizacja przeciwdrobnoustrojowych właściwości próbki produktu kosmetycznego, czystość mikrobiologiczna oraz Testy Konserwacji.  Udział w prezentacji jest bezpłatny.

Polski producent kosmetyków na zlecenie, firma Passage, w swoim wykładzie: „Testy skuteczności konserwacji w oparciu o szczepy środowiskowe” przedstawi podsumowanie prowadzonych prac dotyczących oceny skuteczności układów konserwujących, stosowanych w kosmetykach w odniesieniu do rzeczywistych zagrożeń mikrobiologicznych. Obowiązująca norma zostawia margines swobody w doborze szczepów drobnoustrojów użytych do potwierdzenia skuteczności konserwacji produktów kosmetycznych. Czy powszechnie stosowane układy konserwujące są skuteczne w rekomendowanych przez dostawców stężeniach? Czy można zekonomizować użycie środków konserwujących? Odpowiedź znajdziecie Państwo w prezentacji. Udział w prezentacji jest bezpłatny.

W ramach HPCI CEE Scientific Conference (26.09.) oraz HPCI CEE Technical Seminars (26 i 27.09.), odwiedzający będą mieli okazję uzyskać informacje o trendach i innowacjach w branży. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzanie oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych i detergentów będą miały możliwość wzięcia udziału w seminariach organizowanych przez Niemieckie Towarzystwo Kosmetologii Stosowanej (DGK) oraz przez Branżowy Związek Producentów Kosmetyków i Detergentów (IKW), udział w których jest odpłatny.

Opakowania przyszłości podczas PACKAGING (R)EVOLUTION

Drugiego dnia targów odbędzie się konferencja opakowaniowa PACKAGING (R)EVOLUTION, organizowana przez firmę Aniflex. Podczas krótkich, dwudziestominutowych prezentacji przedstawione zostaną trendy w projektowaniu i produkcji opakowań. Pierwsza część wykładów poświęcona będzie designowi opakowań oraz nowym technologiom ich uszlachetniania. Słuchacze będą mogli poznać nowości z zakresu farbiarskich efektów specjalnych, dekoracji opakowań szklanych, ale także rozwiązania dla etykiet samoprzylepnych. Cały cykl zamknięty zostanie wykładem poświęconym metodom nawiązywania współpracy z sieciami handlowymi. Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program konferencji dostępny jest on-line:

http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=202&pkid=240

Spotkania B2B z dystrybutorami

Właścicieli marek i producentów kosmetyków, poszukujących dystrybutorów w Europie, organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniach matchmakingowych w ramach nowej strefy Distributors Lounge, która swoją premierę miała podczas CosmeticBusiness 2018 w Monachium. Spotkania odbywać się będą w dniu 26 i 27 września w godzinach 13:00 – 16:30. Rejestracja możliwa jest do 20 września on-line na stronie: http://pl.cosmetic-business.com/en/Programme/Matchmaking/. Udział w spotkaniach jest bezpłatny.

Bezpłatny wstęp na targi i lista wystawców on-line

Wstęp na targi CosmeticBusiness Poland jest bezpłatny. Rejestracja odwiedzających odbywa się poprzez formularz on-line: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=199&pkid=229

Zapraszamy do zapoznania się z katalogiem wystawców on-line: http://www.cosmetic-business.pl/index.php?p=news&kid=200

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/