Coroczne spotkanie branży kosmetycznej tym razem w łódzkim Ambasadorze

10. Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego coraz bliżej. Zdaniem dotychczasowych uczestników wydarzenia, kongres ten ,,na dobre wpisał się w kalendarz corocznych wydarzeń krajowej branży kosmetycznej”.

W dniach 19-20-21 listopada hotel Ambasador Premium w Łodzi znajdzie się w samym centrum uwagi branży kosmetycznej, która zbierze się podczas kolejnego Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego. Jak co roku, wydarzenie odbędzie się razem z bliźniaczym Kongresem Świata Przemysłu Farmaceutycznego, czego bezpośrednim efektem jest doskonała integracja pomiędzy branżami kosmetyczną i farmaceutyczną. Wydarzenie jest adresowane m.in. do właścicieli zakładów produkujących kosmetyki, prezesów, pracowników działu Badań i Rozwoju, pracowników działu Jakości i Bezpieczeństwa, działu Zaopatrzenia, działu Utrzymania Ruchu, technologów, inżynierów procesów, pracowników działu Planowania Produkcji, działu Pakowania oraz dostawców produktów i usług.

Każdy dzień kongresu to nieporównywalna dawka merytoryki podczas wykładów podzielonych na bloki tematyczne, którym towarzyszą biznesowe rozmowy oraz przyjazna, partnerska atmosfera. Pierwszy dzień zakończy się wieczorem integracyjnym, drugi uwieńczy uroczysta gala, natomiast trzeciego dnia rano odbędzie się wycieczka typu case study do fabryki firmy Albea. W hotelu Ambasador Premium kongres gościł już w roku 2017 i został bardzo pozytywnie zapamiętany przez uczestników.

Co w programie

Tegoroczny program merytoryczny kongresu obfituje w najgorętsze tematy, a pośród omawianych podczas wykładów zagadnień pojawią się trendy opakowaniowe i surowcowe, kierunki rozwoju branży, trendy konsumenckie, technologie wykorzystywane w przemyśle kosmetycznym czy kwestie z dziedziny badań i rozwoju. Uczestnicy posłuchają o tym jak za pomocą opakowania można zaskoczyć klienta, jak dowieść naturalności i organiczności produktu, o trendach w kosmetykach kolorowych i pielęgnacyjnych oraz o wykorzystaniu systemów informatycznych w digitalizacji i zarządzaniu firmą kosmetyczną. Wykłady będą odbywały się jeden za drugim, z kilkoma przerwami na kawę czy lunch, więc uczestnicy z pewnością będą bardzo zajęci.

- To 2 dni maratonu wykładowego, niemniej jednak spędzone w miłej atmosferze. Rozmowy z branżowymi kolegami z dala od codziennych spraw często są bardzo inspirujące – mówi Ewa Kubis-Jarzec, dyrektor ds. Badań i Rozwoju Jago-Pro Sp. z o.o., która gościła na 9. Kongresie Świata Przemysłu Kosmetycznego.

Twoje nowe możliwości

Poza przebogatym programem merytorycznym oraz rozrywkowym, do dyspozycji uczestników będą również firmy świadczące usługi dla przemysłu kosmetycznego, które zaprezentują swoją ofertę na stoiskach wystawienniczych, rozstawionych w sąsiedztwie sal konferencyjnych. Jest to zatem również okazja do poznania nowych dostawców i nawiązania cennych kontaktów biznesowych. Na kongresie spotkają się więc m.in. producenci kosmetyków i leków, dostawcy surowców, maszyn, urządzeń laboratoryjnych, opakowań oraz rozwiązań stosowanych w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Dzięki wspólnej organizacji z Kongresem Świata Przemysłu Farmaceutycznego, dostawcy mają możliwość dotrzeć ze swoją ofertą do obydwu branż, co dla nich jest atrakcyjną okazją biznesową.

O możliwościach, jakie niesie Kongres Świata Przemysłu Kosmetycznego mówi Aneta Łękawska Wąs, R&D Manager w firmie NUCO E. i G. Kosyl s.j.:

Kongres jest wydarzeniem, które umożliwia podzielenie się wiedzą, nowościami, pomysłami z innymi uczestnikami. Bardzo dobrze, że są wystawcy, którzy mają swoje prezentacje. To również pozwala na znalezienie intersujących rozwiązań w firmie. 9. Kongres był dla mnie źródłem nowych inspiracji.

Honorowy Gospodarz

Tradycją kongresu jest obecność Honorowego Gospodarza, którą to rolę w tym roku objęła Verona Products Professional, polska multibrandowa firma kosmetyczna, o bogatym portfolio osiągnięć rynkowych. Marki Verony dostępne są dzisiaj na każdym kontynencie, a sama firma może poszczycić się silną pozycją w branży pod kątem sprzedaży oraz marketingu, pomimo krótszego udziału w rynku niż część jej konkurencji. Jej główne pola działania biznesowego to eksport, sprzedaż krajowa oraz marki własne. Firma jest członkiem Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, a jej właściciel i prezes zarządu Andrzej J. Kozłowski nie ukrywa, że Verona mierzy wysoko i jako marka ma daleko idące plany na dalsze lata funkcjonowania.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Cykliczność wydarzenia i ciepłe opinie uczestników są najlepszym dowodem na silną pozycję kongresu pośród innych wydarzeń branżowych. Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej kongresu, gdzie obecnie znajduje się wstępny program merytoryczny (uaktualniany na bieżąco), a niebawem pojawi się również katalog elektroniczny tegorocznej, 10. edycji Kongresu Świata Przemysłu Kosmetycznego.

Do udziału w kongresie zaprasza Organizator – Wydawnictwo Farmacom, wydawca branżowych kwartalników oraz organizator jedynych w Polsce Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days.

Więcej informacji o kongresie znajduje się na oficjalnej stronie imprezy: www.kongres-kosmetyczny.pl.

O kongresie przeczytasz również na naszym koncie LinkedIn.

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2965

    Kremowe hity na wakacje. Dermokosmetyki, które zmieszczą się w każdej torebce!

    Ile razy zastanawiałaś się przed wyjściem, wziąć ze sobą krem, a może nie będzie wcale potrzebny? Ile razy podczas pakowania, szukałaś opakowania, do którego mogłabyś przełożyć trochę kremu, by nie musieć brać całego słoiczka? Ile razy okazało się, że Twoja torebka jest za mała i krem się do niej po prostu nie mieści? Jeśli kiedykolwiek musiałaś zadawać sobie te pytania lub miałaś podobne dylematy, to te czasy właśnie się skończyły. A to wszystko za sprawą wygodnego, praktycznego opakowania w wersji podróżnej od BioDermic Dermocosmetics. Czytaj dalej

  • 2938

    Pielęgnacja okolic oczu. Delikatna skóra pod specjalnym nadzorem

    Piękne spojrzenie wymaga pięknej oprawy i nie chodzi nam w tym momencie o wystrzałowy makijaż. Skóra w okolicach oczu jest niezwykle delikatna, niemal pozbawiona gruczołów łojowych, co sprawia, że starzeje się najszybciej. Dodatkowo wszystkie wiemy, że śmiech to zdrowie, ale nawet ono ma swoją cenę… Ale na pewno nie będziemy nikogo zniechęcać do rozdawania uśmiechów, wręcz przeciwnie. Więc co zrobić, żeby zjeść ciastko i mieć ciastko? Czytaj dalej

  • 2929

    BIO - kremowa odsłona piękna

    Niedawno na rynku pojawiła się nowa seria kosmetyków BioDermic Dermocosmetics sygnowanych hasłem „BIO warto”. Marka podkreśla, że warto, „bio” udoskonalone receptury kosmetyków pozwalają uzyskać efekty zbliżone do profesjonalnych zabiegów kosmetycznych i sprawić by skóra była piękna i zdrowa. W czym tkwi sekret? Czytaj dalej

  • 2642

    RÓŻANY KREM NAWILŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 30+ z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2641

    RÓŻANY KREM ROZŚWIETLAJĄCY POD OCZY I NA POWIEKI z serii ROSE REVITA EXPERT™ Eveline Cosmetics

    Przełomowa, innowacyjna TECHNOLOGIA REGENERACJI KOMÓREK zainspirowana została badaniami nad mechanizmem naprawy uszkodzeń DNA komórek skóry (nagroda Nobla w dziedzinie chemii w 2015 roku). Stymuluje skórę do wytwarzania tioredoksyny, białka zaangażowanego w ochronę komórki przed stresem oksydacyjnym i szkodliwym działaniem promieniowania UV, przedłużającego życie komórek. Czytaj dalej

  • 2640

    Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

    Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company. Czytaj dalej

  • 2623

    Przeciwzmarszczkowe Serum Maksymalnie Odmładzające Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS 100% KWAS HIALURONOWY

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2622

    Intensywnie - Liftingujący Krem - Koncentrat Regenerujący 60+ Multi - Lifting Hybrydowy 24H LA LUXE PARIS

    MULTI-LIFTING HYBRYDOWY™ to skuteczna seria gwarantująca spektakularny efekt anti-aging. Działa niczym aktywna fuzja 3 zabiegów estetycznych: nici hialuronowych, wypełnienia kolagenowego oraz liftingu peptydowego. Silnie ujędrnia i napina, wygładza zmarszczki i modeluje owal twarzy, przywracając mu odpowiednie proporcje oraz młodzieńczy kształt zbliżony do litery V. Czytaj dalej

  • 2621

    Ultranawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert Eveline Cosmetics

    Ultra nawilżające mleczko do ciała BAMBUS I ALOES z linii Botanic Expert marki Eveline Cosmetics błyskawicznie rewitalizuje, regeneruje i energizuje skórę. Czytaj dalej

  • 2620

    PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM REGENERUJĄCY Z serii MEN X-TRÊME anti-age

    Nowatorska formuła kremu oparta na zaawansowanej technologii TRIPLE FORCE X-TRÊME ANTI-AGE™ działa kompleksowo przeciw wszystkim oznakom starzenia się skóry oraz problemom skóry po goleniu. Zapewnia wielokierunkowe działanie redukujące zmarszczki i opóźniające proces starzenia się skóry. Intensywnie nawilża, odżywia, zwiększa dotlenienie komórek, dostarcza energii oraz zapewnia cerze świeży wygląd. Regeneruje, ujędrnia i napina skórę. Czytaj dalej

  • 2619

    LUKSUSOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE Z DROBINKAMI ZŁOTA z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    UKIERUNKOWANY LIFTING KORYGUJĄCY NIEDOSKONAŁOŚCI CIAŁA LUKSUSOWE SERUM UJEDRNIAJĄCE z formułą zawierająca kompozycje starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych zapewnia efekt profesjonalnego liftingu i wysmuklenia sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, wzbogacona 24k złotem, wspiera odbudowę siatki kolagenowych włókien podporowych, wzmacniając strukturę skóry. Redukuje podskórna tkankę tłuszczową, uwypuklając zgrabne kształty ciała. Skoncentrowana formuła serum dzień po dniu przeciwdziała zwiotczeniu skóry, wyszczupla i pomaga modelować atrakcyjną sylwetkę. Efekt 14 dniowej kuracji to zmniejszona objętość tkanki tłuszczowej oraz ujędrnienie partii ciała objętych spadkiem sprężystości. Czytaj dalej

  • 2618

    LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE BRZUCH, UDA, POŚLADKI z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    ANTI-CELLULITE SHAPING EXPERT ZAAWANSOWANY RYTUAŁ SILNIE UJĘDRNIAJĄCY LUKSUSOWE SERUM MODELUJĄCE wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota zapewnia efekt precyzyjnego konturowania sylwetki. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, pomaga modelować kształty ciała oraz intensywnie wygładza niedoskonałości problematycznych obszarów ciała spowodowane cellulitem. Dzień po dniu, serum pozwala udoskonalić kształty ciała, unosząc zwiotczałą skórę i przywracając jej naturalne napięcie. Rezultat: skóra ciała jest silnie ujędrniona, kontury ciała wymodelowane, o idealnych kształtach. Czytaj dalej

  • 2617

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU z serii 24K GOLD Eveline Cosmetics

    LUKSUSOWE SERUM LIFTINGUJĄCE DO BIUSTU wzbogacone drobinkami czystego 24-karatowego złota wykorzystuje efekt zaawansowanego nieinwazyjnego liftingu piersi. Rewolucyjna formuła na licencji światowych patentów, oparta na najskuteczniejszych kompleksach aktywnych, działa niczym biostymulator kolagenu, odbudowując siatkę włókien podporowych skóry i widocznie zwiększając napięcie oraz sprężystość biustu. Już po pierwszej aplikacji serum tworzy mikrosiateczkę liftingująca, zapewniając efekt maksymalnie uniesionych, zaokrąglonych piersi. Czytaj dalej

  • 2616

    EKSPRESOWY SAMOOPALACZ W ŻELU DO TWARZY I CIAŁA z serii SUMMER GOLD Eveline Cosmetics

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma żelu samoopalającego to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

  • 2984

    Polska europejskim hubem produkcji opakowań

    W Polsce produkuje się ok. 6 mln ton opakowań rocznie. Udział tego sektora w całym przetwórstwie przemysłowym sięga 3,4 proc. i jest niemal 2-krotnie wyższy niż średnia dla UE. Można powiedzieć, że produkcja opakowań stała się jedną z polskich specjalności. Czytaj dalej

  • 2964

    Naukowcy z SGGW wyprodukowali innowacyjny suszony miód

    Naukowcy ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie wyprodukowali suszony miód, który zawiera aż 80 proc. miodu naturalnego. Innowacyjny produkt jest w formie proszku i może być doskonałym składnikiem wielu produktów , m.in. kosmetyków i suplementów diety. Czytaj dalej

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/