BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków.

- Indywidualna ekspresja jest jednym z najważniejszych megatrendów kształtujących obecnie przemysł kosmetyczny w skali globalnej - powiedział Jason McAlpine, wiceprezes ds. Zarządzania przedsiębiorstwem Personal Care Solutions Europe. - Oznacza to, że produkty kosmetyczne muszą być skuteczne dla wielu użytkowników jednocześnie, odpowiadając na różne życzenia i potrzeby poszczególnych klientów. Dzięki naszej wiedzy na temat składników i receptur jesteśmy w stanie sprostać temu wyzwaniu.

Nowa koncepcja BASF opiera się na różnorodnych formułach do pielęgnacji twarzy i włosów, które w połączeniu z wysokowydajnymi boosterami umożliwiają konsumentom tworzenie własnych produktów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Spersonalizowane kosmetyki na każdą okazję

Tak jak nie ma dwóch identycznych twarzy, tak nie ma identycznych stylów życia, zmieniają się nasze preferencje i potrzeby, a każdy z nas podlega innym czynnikom zewnętrznym. Aby sprostać temu wyzwaniu, BASF opracował cztery formuły do pielęgnacji twarzy, które są skierowane do różnych grup konsumentów w zależności od wieku oraz ich preferencji w zakresie tekstury i naturalności. Każdy preparat jest wyposażony w dwa wyspecjalizowane boostery, np. działające uspokajająco i odmładzająco na skórę, zapewniające ochronę miejską lub zwiększające jędrność skóry, które można wykorzystać do personalizacji zastosowania na podstawie bieżących potrzeb konsumentów. Możliwe jest nawet łączenie i dopasowywanie składu, co daje niezliczone możliwości kombinacji. W przypadku aplikacji do pielęgnacji włosów nowa koncepcja BASF obejmuje dwie formuły substancji odżywczych i cztery boostery, które zapewniają objętość, połysk, zapobiegają zanieczyszczeniom i nadają włosom sprężystość - te ostatnie dwa boostery zostały opracowane zgodnie ze standardem COSMOS dla kosmetyków naturalnych.

Składniki należy wymieszać w dłoni i bezpośrednio nałożyć na twarz i włosy.

 

O dziale Care Chemicals w BASF

Dział BASF Care Chemicals oferuje szeroki zakres składników do higieny osobistej, pielęgnacji domowej, czyszczenia przemysłowego i instytucjonalnego oraz zastosowań technicznych. Jest wiodącym światowym dostawcą dla branży kosmetycznej, a także branży detergentów i środków czyszczących, ponadto wspiera klientów w zakresie innowacyjnych i zrównoważonych produktów, rozwiązań i koncepcji. Portfolio wysokowydajnych produktów działu obejmuje środki powierzchniowo czynne, emulgatory, polimery, emolienty, środki chelatujące, kosmetyczne składniki aktywne i filtry UV. Posiada zakłady produkcyjne i rozwojowe we wszystkich regionach i poszerza swoje udziały na rynkach wschodzących. 

O BASF

BASF tworzy chemię dla zrównoważonej przyszłości. Łączy sukces gospodarczy z ochroną środowiska i odpowiedzialnością społeczną. Ponad 117 000 pracowników w Grupie BASF pracuje nad przyczynianiem się do sukcesu klientów firmy w prawie wszystkich sektorach i niemal we wszystkich krajach na świecie. Firmowe portfolio podzielone jest na sześć segmentów: chemikalia, materiały, rozwiązania przemysłowe, technologie powierzchniowe, żywienie i pielęgnacja oraz rozwiązania rolnicze. BASF wygenerował sprzedaż w wysokości 59 miliardów euro w 2019 r. Akcje BASF są przedmiotem obrotu na giełdzie we Frankfurcie (BAS) i jako amerykańskie kwity depozytowe (BASFY) w Stanach Zjednoczonych.

 

Źródło: BASF

Udostępnij materiał w

Nowości kosmetyczne

  • 3177

    BASF: Nowa koncepcja spersonalizowanych kosmetyków

    Coraz więcej osób uważa czynności pielęgnacyjne za klucz do indywidualizmu i różnorodności. BASF spełnia rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów kosmetycznych odzwierciedlających ich indywidualne potrzeby i niuanse ich codziennego życia dzięki nowej koncepcji spersonalizowanych kosmetyków. Czytaj dalej

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 3382

    NAGIETKOWE OCZYSZCZANIE

    Oczyszczanie twarzy to podstawa codziennej rutyny i zdecydowanie najważniejszy jej element. Bez tego inne rytuały pielęgnacyjne tracą swoje znaczenie, a pominięcie tego etapu prowadzi do nagromadzenia zanieczyszczeń i zaburza w efekcie podstawowe procesy fizjologiczne skóry. Staje się ona odwodniona, traci zdrowy koloryt i pojawiają się niedoskonałości. Nie ma zdrowej cery bez dokładnego demakijażu i prawidłowego mycia cery. Czego w takim razie poszukujemy w kosmetyku do mycia twarzy? Delikatności natury i jednocześnie skuteczności działania! Czytaj dalej

  • 3380

    Oto ideał: wielofunkcyjne pomadki w płynie Nudestix Magnetic Lip Plush Paints!

    „Wet look” stał się naszym ulubionym lookiem, który możemy wykonać za pomocą kosmetyków Nudestix. Kremowe formuły pozwalają na uzyskanie na twarzy przepięknej, świeżej tafli, bez efektu maski. A jesienią warto postawić na kosmetyki, które nadadzą twarzy dodatkowego blasku - na policzkach, powiekach czy ustach. Taki właśnie efekt możemy uzyskać, dzięki nowej, wielofunkcyjnej pomadce w płynie Magnetic Lip Plush Paints od Nudestix! Czytaj dalej

  • 3379

    Nowe balsamy do rąk z mlekami roślinnymi - zbilansowana porcja zdrowia dla Twoich dłoni

    Jak dbać o dłonie, aby ładnie wyglądały, a ich naskórek był zdrowy i dobrze nawilżony, skoro tak często musimy teraz sięgać po żele antybakteryjne, które z kolei działają wysuszająco? Zapewnij im odpowiednią pielęgnację! Czytaj dalej

  • 3378

    dermokosmetyki z linii tołpa dermo face hydrativ

    Lato kojarzy nam się przede wszystkim ze słoneczną pogodą. Miarą udanego urlopu najczęściej jest brak deszczu i wysoka temperatura. Nie każdy wie, że w zależności od regionu w Polsce usłonecznienie wynosi średnio ok. 1650 godzin w ciągu roku. Między kwietniem a wrześniem trafia do nas 80% promieniowania rocznego. W Hiszpanii i Włoszech te wartości są prawie dwukrotnie wyższe. Rekordzista to Yuma w Arizonie (USA) - wg. Światowego Stowarzyszenia Meteorologicznego jest tam nawet 4000 godzin słonecznych. Czytaj dalej

  • 3376

    & Other Stories wprowadza kolekcję wegańskich kosmetyków naturalnych

    Jesienią w ofercie kosmetyków do ciała & Other Stories pojawi się nowa linia produktów. Kolekcja dziewięciu kosmetyków w trzech wersjach zapachowych została zarejestrowana przez brytyjską organizację Vegan Society. Powstała przy użyciu wysokiej zawartości składników pochodzenia naturalnego i wykorzystuje opakowania z plastiku z recyklingu. Czytaj dalej

  • 3374

    OCHRONA ZMĘCZONYCH OCZU

    Wrzesień to czas, kiedy powoli wracamy z wakacyjnych podróży. Podczas pięknych dni, staramy się w 100% wykorzystać słoneczną pogodę. Dużo spacerujemy, spędzamy aktywnie czas, a urządzenia elektroniczne idą, na jakiś czas, w zapomnienie. Niestety, po odpoczynku, czas wrócić do pracy i przed ekrany. Czytaj dalej

  • 3373

    NATURALNE WEGAŃSKIE KREMY WYKORZYSTUJĄCE NIESAMOWITE ODMŁADZAJĄCE WŁAŚCIWOŚCI AZJATYCKIEGO GRZYBA REISHI!

    Grzyby REISHI są wykorzystywane w krajach azjatyckich od 2 tysięcy lat, głównie w medycynie naturalnej. W Azji ekstrakt z REISHI jest dopuszczony do obrotu jako lek. Do głównych substancji, zawartych w grzybach reishi, możemy zaliczyć triterpeny, polisacharydy i aminokwasy, witaminy i minerały. Aktywna dysmutaza ponadtlenkowa (SOD) – silny, naturalny przeciwutleniacz zapobiegający kumulowaniu się wolnych rodników i opóźnia starzenie komórek. Ta aktywność REISHI jest bardzo przydatna w kosmetyce przeciwstarzeniowej. Grzyb ma też zdolność regulowania zawartości wody w skórze, dzięki czemu utrzymuje jej dobre nawilżenie i gładkość. Czytaj dalej

  • 3375

    Wkładki higieniczne - czym sugerować się przy wyborze produktu

    Kobiety stosują wkładki higieniczne dla lepszego komfortu i wygody. Zależy nam, by produkty były dla nas odpowiednie i nie wywoływały podrażnień. Co więcej, szukamy produktów, które są dobre dla nas, ale także dla środowiska. Coraz więcej marek stawia ma produkty ekologiczne – i to jest bardzo dobra wiadomość. Czytaj dalej

  • 3372

    SZAMPON dermena® REPAIR został stworzony z myślą o włosach osłabionych, suchych i zniszczonych, wymagających intensywnego odżywienia i regeneracji.

    Specjalnie opracowana formuła SZAMPON dermena® REPAIR łączy doskonałe właściwości myjące i naprawcze z działaniem hamującym wypadanie włosów i stymulującym proces ich wzrostu. Swoje właściwości rewitalizujące i naprawcze SZAMPON dermena® REPAIR zawdzięcza opatentowanemu składnikowi. Czytaj dalej

  • 3371

    KREM KASZMIR LIFTINGUJĄCY - Nowo opatentowany produkt z wegańskim kolagenem jeszcze większa efektywność.

    W nieustannym poszukiwaniu jak najskuteczniejszych i najbardziej naturalnych rozwiązań Mathilde Thomas podjęła współpracę z prestiżową uczelnią Harvard Medical School i doktorem Davidem Sinclairem. Naukowiec ten, nazwany przez Time Magazine US „guru długowieczności”, jest jednym z największych na świecie specjalistów w dziedzinie walki ze starzeniem się. Czytaj dalej

  • 3370

    DLACZEGO WITAMINA C JEST NUMEREM JEDEN W WALCE Z PRZEBARWIENIAMI?

    Słyszymy – przebarwienia, myślimy WITAMINA C. Fakt: jest skuteczna w redukowaniu przebarwień, odżywia skórę i przywraca jej zdrowy wygląd. Niweluje również oznaki zmęczenia. Czytaj dalej

  • 3360

    Słońce przez cały rok

    Świadoma pielęgnacja to… codzienna pielęgnacja! Każda pora roku różni się od siebie w kontekście dbania o urodę. Wiosną powinniśmy pamiętać o regeneracji skóry, w lecie o ochronie przeciwsłonecznej, jesienią przygotowujemy cerę na nadejście mrozów, a zimą zabezpieczamy i odżywiamy. Czytaj dalej

  • 3356

    Wybierz zapach i dowiedz się, jaką jesteś kobietą

    Zapachy mają swój charakter. Jedne są delikatne i subtelne, inne odważne i drapieżne, a jeszcze inne pełne romantycznych uniesień. To, jakie zapachy lubisz, może mówić o tym, jaką jesteś kobietą. Sprawdź, co powie o Tobie wybrany bukiet. Czytaj dalej

Czytaj inne

Ciekawostki ze świata

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/