13-sta edycja CosmeticBusiness - 21-22 czerwca - Monachium

W dniach 21 i 22 czerwca w Monachium odbędzie się 13-sta edycja Międzynarodowych Targów Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness, podczas której swoje produkty i usługi zaprezentuje ponad 400 wystawców. Towarzyszące targom konferencje pozwolą na zdobycie wiedzy związanej z aktualnymi, ważnymi dla branży tematami dotyczącymi rozwoju przemysłu kosmetycznego i poddostawczego.

Tematami wiodącymi podczas tegorocznej edycji będą: cyfryzacja, trendy w kosmetykach pielęgnacyjnych i kolorowych, paleta barw i tekstury materiałów w modzie i designie na lata 2018/2019 i ich przełożenie na kosmetyki kolorowe, a także wpływ decyzji politycznych na branżę kosmetyczną.

Wykłady specjalistów przedstawiające trendy w dbaniu o urodę, palecie kolorów na nadchodzący sezon oraz innowacyjnych materiałach

Podczas pierwszego dnia targów organizatorzy proponują udział w bloku wykładów pt.: ”Prospects 2018 beyond - trendy w kolorach i materiałach”. Uczestnicy znajdą tu inspiracje do produkcji nowoczesnych kosmetyków, innowacyjnych opakowań oraz trendów modowych spodziewanych w nadchodzącym sezonie i ich przełożenie na kosmetyki kolorowe.

Postępująca cyfryzacja w branży kosmetycznej

Drugiego dnia targów w strefie konferencyjnej uczestnicy wykładów zasięgną informacji na temat cyfryzacji, która przebojem wkracza do łazienek przeciętnego konsumenta - inteligentne lustro wraz z aplikacją na smartfona monitorujące stan skóry i polecające konkretne rozwiązania rozpoznanych problemów, czy inteligentna szczotka do włosów, sugerująca rodzaj pielęgnacji, po analizie kondycji włosów.
Jak się odnaleźć w cyfrowym świecie? Jak zrozumieć zachowania i potrzeby konsumentów? Odpowiedzi na te pytania uczestnicy znajdą w strefie konferencyjnej targów CosmeticBusiness.

Eksperci doradzą także:

Jak budować markę i jej wiarygodność w oczach konsumenta?

Rynek USA - jak się zmienia, jak na nim zaistnieć i zostać na stałe?

Jak ważnym elementem produktu jest opakowanie, jego jakość i design.

Konferencja Niemieckiego Stowarzyszenia Środków Pielęgnacyjnych i Myjących

W ramach konferencji eksperci poruszą następujące tematy:

- Kosmetyki naturalne - przepisy prawne, standardy, certyfikacja i normy.

- Testowanie kosmetyków na zwierzętach - aktualne przepisy i możliwe alternatywy.

- Zastosowanie substancji zaburzających gospodarkę hormonalną (ED) w kosmetykach.

- Rewizja przepisów prawnych dotyczących kosmetyków w Szwajcarii - reforma 2017.

- Betrix - wyzwania i szanse dla branży kosmetycznej.

Udział w konferencji Niemieckiego Stowarzyszenia Środków Pielęgnacyjnych i Myjących jest płatny - członkowie - 250 euro, niezrzeszeni - 350 euro.

CB SPOTLIGHT - w świetle jupiterów

Już po raz trzeci wystawcom targów CosmeticBusiness oddana zostanie specjalnie zaaranżowana powierzchnia, na której będą mogli oni promować swoje nowości produktowe: paleta kolorów nadchodzącego sezonu, nowości dotyczące surowców oraz innowacyjne rozwiązania z zakresu opakowań i etykiet. Wystawcy zaangażowani w strefę SPOTLIGHT to m.in.: GRAFE Color Batch, RENOLIT/Lifocolor, Sederma, Seppic czy Singulus Technologies. Prezentacje odbywać się będą zarówno 21, jak i 22 czerwca, w godzinach od 10:30 do 11:45.

Nowe firmy i nowe kraje w gronie wystawców CosmeticBusiness

W 2016 roku targi CosmeticBusiness odnotowały najlepsze wyniki w swojej historii. Zbliżająca się edycja cieszy się również ogromnym zainteresowaniem. 40-stu nowych wystawców przedstawi swoją najnowszą ofertę w szczególności z takich obszarów jak: produkcja/private label, opakowania oraz surowce. Wśród nich znajduje się m.in. firma Polygon Chemie ze Szwajcarii, MaqPro z Francji czy 3Druk z Polski. Na ten moment najliczniejsza grupa wystawców spoza Niemiec pochodzi z Francji, Włoch, Holandii, Polski (12 wystawców) oraz Szwajcarii. Po raz pierwszy zaprezentują się firmy z Grecji oraz Litwy.

 

Więcej informacji o targach: www.cosmetic-business.com

Udostępnij materiał w

Podaj adres email
I nie przegap więcej żadnego wydarzenia

Nowości kosmetyczne

  • 2537

    Sei bellissima! Jesteś piękna! Trendy w manicure na sezon wiosna / lato 2017 od Nails Company

    Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo soczyście! Po jesiennych trendach w manicure, w których królowały bardziej stonowane odcienie lakierów, nadchodzi czas na prawdziwie kolorystyczny zawrót głowy! Nails Company wita wiosnę serią rajskich błękitów, dziewczęcych różów oraz apetycznych neonów. Czytaj dalej

  • 2576

    Oczyszczanie twarzy - Seria Facemed+

    Seria Facemed+ została opracowana przez nową linię technologiczną Eveline Cosmetics, w ścisłej współpracy z dermatologiem. Facemed+ to innowacyjna seria kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Wyróżniają je wyjątkowo skuteczne składniki aktywne i optymalna tolerancja nawet dla najbardziej wrażliwej skóry - bez parabenów i alkoholu, fizjologiczne pH. Czytaj dalej

  • 2575

    Profesjonalna pielęgnacja z organicznym olejem arganowym Intensywna odbudowa włosów na wiosnę!

    Laboratorium Naukowo- Technologiczne MARION opracowało profesjonalną linię do kompleksowej pielęgnacji włosów. Bazuje ona na organicznym oleju arganowym z kontrolowanych upraw ekologicznych. Olej arganowy jest źródłem odżywczych kwasów omega 6 i 9 oraz witaminy E. W formułach produktów został on połączony z naturalnymi aktywnymi substancjami dobranymi do indywidualnych problemów, aby dostarczyć 100% satysfakcji z pięknych, zdrowych i lśniących włosów. Czytaj dalej

  • 2555

    Przyspieszacz opalania na plażę i do solarium SPF 10 makadamia & kukui oils

    PRZYSPIESZACZ OPALANIA NA PLAŻĘ I DO SOLARIUM o jedwabistej, szybko wchłaniającej się formule z fotostabilnym filtrem SPF 10, aktywuje procesy opalania w skórze i w krótkim czasie pozwala osiągnąć intensywny, złocisty odcień opalenizny. Czytaj dalej

  • 2554

    LUKSUSOWE MGIEŁKI SAMOOPALAJĄCE DO TWARZY I CIAŁA

    Stosowanie kosmetycznych metod samoopalających jest popularną, zdrową i wygodną alternatywą do wizyt w solarium lub kąpieli słonecznych, które często mają negatywny wpływ na kondycję skóry. Forma mgiełki samoopalającej to szybki, bezpieczny i skuteczny sposób na równomierną, łatwą w aplikacji i naturalną opaleniznę bez wysuszania skóry. Czytaj dalej

  • 2553

    Ochronny krem do twarzy FAMILY 50 SPF UVA+UVB Eveline Cosmetics

    Wysoko wodoodporny ochronny krem do twarzy z filtrami SPF 50 UVA/UVB zapewnia skuteczną, szeroką ochronę skóry twarzy, szyi i dekoltu przed promieniami słonecznymi oraz fotostarzeniem. Czytaj dalej

Czytaj inne

FACEBOOK

Ciekawostki ze świata

  • 2474

    Jak zmienić klienta „rozglądającego się” w „kupującego”?

    Największym wyzwaniem dla sprzedawców odzieży oraz innych produktów nieżywnościowych, jest dziś konwersja klientów. Jeżeli sprzedawca zrozumie drogę do zakupu, jaką pokonują jego klienci, to może zwiększyć swoje szanse na przekształcenie klientów typu „rozglądam się” w typ „kupuję”. Jak tego dokonać? Czytaj dalej

  • 2276

    Częściej i chętniej sięgamy po łatwiejsze w użyciu kapsułki do prania

    Z danych gromadzonych w ramach Panelu Gospodarstw Domowych GfK wynika, iż rynek kapsułek do prania w płynie odnotowuje obecnie dynamiczny wzrost. Jest to najszybciej rozwijający się segment spośród środków do prania. W ostatnich 12 miesiącach wartość zakupów kapsułek dokonanych przez gospodarstwa domowe wzrosła o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku. Czytaj dalej

  • 1584

    Wodorosty znów na fali

    Najnowsze premiery produktów konsumenckich po raz kolejny chcą udowodnić wszechstronność wodorostów jako składnika, ale tym razem na światowym rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czytaj dalej

  • 1579

    Kolory 2016 roku

    Pantone, światowy autorytet w dziedzinie koloru, wybrał dwa kolory, które będą królować w 2016 roku: Rose Quartz (# 13-1520) i Serenity (# 15-3919). Rose Quartz prezentuje się jako subtelny odcień różu, z kolei Serenity jako jasnoniebieski. Czytaj dalej

  • 2551

    Wydatki młodych Polek nakręcają koniunkturę na rynku kosmetyków

    Młode kobiety w wieku 18–29 lat stanowią podstawową grupę konsumentek dla niemal wszystkich kanałów dystrybucji kosmetyków. Bezkonkurencyjnie najpopularniejszym miejscem zakupu kosmetyków zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn, są drogerie. Ponad 90 proc. nabywców kupuje w tym kanale regularnie. Czytaj dalej

  • 2430

    Urządzenia mobilne stają się najważniejszym narzędziem zakupowym

    Bycie nieustannie podłączonym do internetu daje konsumentom poczucie wygody. Korzystając z urządzeń mobilnych, na bieżąco sprawdzają informacje i dokonują zakupów. Czytaj dalej

Partner serwisu

Partner serwisu
Partner
serwisu

Współpracujemy z

  •  http://www.kosmetyczni.pl/
  •  http://www.kosmetyki-detergenty.pl/
  •  http://www.kosmetyka.edu.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-farmaceutycznego.pl/
  •  http://swiat-przemyslu-kosmetycznego.pl/